GT Cup 2013 - Testování
- eddie
-
- Příspěvky: 745
- Registrován: 22.3.2012 07:05
- PSN ID: GT-Racing-cz_EM
- Bydliště: Ústí n/L
- Kontaktovat uživatele:
GT Cup 2013 - Testování
Založím toto vlákno a můžete zde psát své návrhy a podněty k budoucímu šampionátu pro rok 2013.
Eddieho pracovní verze GT Racing cupu 2013.
Můj návrh vychází z podnětů co jsem zachytil zde v diskuzi ohledně závodů, takže auta by byla Prohibited a jelo by se s různými druhy aut přičemž by se pro každý závod mohlo použít jenom jedno auto.
Ohlasy na koncept jsou prozatím tak 60:40 pro tento druh cupu, tak doplním projekt o další údaje....( podle vašich postřehů z testů )
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
........................FIA GT Cup 2013.......................
Auta :
Nissan
GT-R R35 TC , 580 PP
Xanavi Nismo Z ´06 , 580 PP
Calsonic Impul GT-R ´08 , 570 PP
Honda
Arta NSX ´06 , 563 PP
Weider HSW - 010 ( Super GT ) ´11 , 562 PP
Toyota
Yellowhat YMS Supra ´05 , 569 PP
Lexus
Petronas Toms SC430 ´08 , 573 PP
Bandai Direzza SC430 ´06 578 PP
Mazda
RX-7 TC , 575 PP
Chevrolet
Camaro SS RM ´10 , 580 PP
Corvete ZR1 (C6) RM ´09 , 581 PP
Ford
GT LM Spec II Test car , 570 PP
Pagani
Zonda R ´09 , 572 PP
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tratě :
1: Závod: Spa-Francorchamps 21 kol + Spa-Francorchamps 14 kol
2. Závod: Motegi Road Course 23 kol + Motegi East Course 29 kol
3. Závod: Indy - Road Course 30 kol + Daytona - Road Course 25 kol
4. Závod: Grand Valley - normal 23 kol + Grand Valley - normal 18 kol
5. Závod: Roma Circuit 40 kol + Tokyo R246 25 kol
6. Závod: Circuit de la Sarthe - Change time 12 kol + Circuit de la Sarthe - Change time 9 kol
7. Závod: Suzuka Circuit 25 kol + Suzuka Circuit 20 kol
8. Závod: Nurburgring GP/F 25 kol + Nurburgring GP/D 25 kol
9. Závod: Autodromo Nazionale Monza 30 kol + Autodromo Nazionale Monza (No Chicane ) 25 kol
10. Závod: Fuji Speedway F 31 kol + Fuji Speedway F 22 kol
11. Závod: Laguna Seca 32 kol + Laguna Seca 28 kol
12. Závod: High Speed Ring - normal 45 kol + High Speed Ring - reverse 35 kol
13. Závod: Nurburgring Nordschleife - Change time 7 kol + Nurburgring 24h - Change time 6 kol
Kalendář závodů : 24.2. / 10.3. / 7.4. / 21.4. / 19.5. / 2.6. / 16.6. nebo 30.6. / 8.9. / 22.9 / 6.10. / 20.10. / 3.11 / 1.12.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kvalifikace Q1 3 ostrá kola pouze před prvním závodem, kde dojde k rozdělení do skupin Q2 už se nepojede....druhý závod se pojede v opačném pořadí výsledků prvního.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Prvním třem jezdcům v první skupině bude sníženo " NEVRATNĚ " PP do příštího závodu o jeden PP bod, během Cupu maximálně o tři PP body
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bodování : 70 , 65 , 60 , 56 , 52 , 49 , 46 , 43 , 40 , 37 , 34 , 31 , 29 , 27 , 25 , 23 , 21 , 20 , 19 , 18 , 17 , 16 , 15 , 14 , 13 , 12 , 11 , 10 , 9 , 8 , 7 , 6 , 5 , 4 , 3 , 2 , 1
Vítěz kvalifikace získá 1 bonusový bod.
Jezdcům kteří odjedou plný počet závodů bude na konci Cupu přičteno 5 bonusových bodů do celkových výsledků.
Do celkové tabulky Cupu se bude započítávat 12 nejlepších výsledků.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nastavení lobby :
No Skid Recovery Force
No Active Steering
No ASM
Driving Line Off
No TCS
No ABS ???
Vehicle Tuning : Prohibited
Tyre Restrictions : Racing Hard
Start Type : Grid start with False start Check
Boost : No
Penalty : Kvalifikace Strong + Závod No
Visible Damage : Off
Mechanical Damage : Heavy
Race Finish Delay : 180
Disable Collisions : Off
Grip Reduction on Wet Track/Track Edge : Real
Tyre and Fuel Depletion : Fast
Eddieho pracovní verze GT Racing cupu 2013.
Můj návrh vychází z podnětů co jsem zachytil zde v diskuzi ohledně závodů, takže auta by byla Prohibited a jelo by se s různými druhy aut přičemž by se pro každý závod mohlo použít jenom jedno auto.
Ohlasy na koncept jsou prozatím tak 60:40 pro tento druh cupu, tak doplním projekt o další údaje....( podle vašich postřehů z testů )
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
........................FIA GT Cup 2013.......................
Auta :
Nissan
GT-R R35 TC , 580 PP
Xanavi Nismo Z ´06 , 580 PP
Calsonic Impul GT-R ´08 , 570 PP
Honda
Arta NSX ´06 , 563 PP
Weider HSW - 010 ( Super GT ) ´11 , 562 PP
Toyota
Yellowhat YMS Supra ´05 , 569 PP
Lexus
Petronas Toms SC430 ´08 , 573 PP
Bandai Direzza SC430 ´06 578 PP
Mazda
RX-7 TC , 575 PP
Chevrolet
Camaro SS RM ´10 , 580 PP
Corvete ZR1 (C6) RM ´09 , 581 PP
Ford
GT LM Spec II Test car , 570 PP
Pagani
Zonda R ´09 , 572 PP
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tratě :
1: Závod: Spa-Francorchamps 21 kol + Spa-Francorchamps 14 kol
2. Závod: Motegi Road Course 23 kol + Motegi East Course 29 kol
3. Závod: Indy - Road Course 30 kol + Daytona - Road Course 25 kol
4. Závod: Grand Valley - normal 23 kol + Grand Valley - normal 18 kol
5. Závod: Roma Circuit 40 kol + Tokyo R246 25 kol
6. Závod: Circuit de la Sarthe - Change time 12 kol + Circuit de la Sarthe - Change time 9 kol
7. Závod: Suzuka Circuit 25 kol + Suzuka Circuit 20 kol
8. Závod: Nurburgring GP/F 25 kol + Nurburgring GP/D 25 kol
9. Závod: Autodromo Nazionale Monza 30 kol + Autodromo Nazionale Monza (No Chicane ) 25 kol
10. Závod: Fuji Speedway F 31 kol + Fuji Speedway F 22 kol
11. Závod: Laguna Seca 32 kol + Laguna Seca 28 kol
12. Závod: High Speed Ring - normal 45 kol + High Speed Ring - reverse 35 kol
13. Závod: Nurburgring Nordschleife - Change time 7 kol + Nurburgring 24h - Change time 6 kol
Kalendář závodů : 24.2. / 10.3. / 7.4. / 21.4. / 19.5. / 2.6. / 16.6. nebo 30.6. / 8.9. / 22.9 / 6.10. / 20.10. / 3.11 / 1.12.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kvalifikace Q1 3 ostrá kola pouze před prvním závodem, kde dojde k rozdělení do skupin Q2 už se nepojede....druhý závod se pojede v opačném pořadí výsledků prvního.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Prvním třem jezdcům v první skupině bude sníženo " NEVRATNĚ " PP do příštího závodu o jeden PP bod, během Cupu maximálně o tři PP body
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bodování : 70 , 65 , 60 , 56 , 52 , 49 , 46 , 43 , 40 , 37 , 34 , 31 , 29 , 27 , 25 , 23 , 21 , 20 , 19 , 18 , 17 , 16 , 15 , 14 , 13 , 12 , 11 , 10 , 9 , 8 , 7 , 6 , 5 , 4 , 3 , 2 , 1
Vítěz kvalifikace získá 1 bonusový bod.
Jezdcům kteří odjedou plný počet závodů bude na konci Cupu přičteno 5 bonusových bodů do celkových výsledků.
Do celkové tabulky Cupu se bude započítávat 12 nejlepších výsledků.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nastavení lobby :
No Skid Recovery Force
No Active Steering
No ASM
Driving Line Off
No TCS
No ABS ???
Vehicle Tuning : Prohibited
Tyre Restrictions : Racing Hard
Start Type : Grid start with False start Check
Boost : No
Penalty : Kvalifikace Strong + Závod No
Visible Damage : Off
Mechanical Damage : Heavy
Race Finish Delay : 180
Disable Collisions : Off
Grip Reduction on Wet Track/Track Edge : Real
Tyre and Fuel Depletion : Fast
Naposledy upravil(a) eddie dne 18.1.2013 10:59, celkem upraveno 2 x.
GT není hra...GT je životní styl.[/size]
- eddie
-
- Příspěvky: 745
- Registrován: 22.3.2012 07:05
- PSN ID: GT-Racing-cz_EM
- Bydliště: Ústí n/L
- Kontaktovat uživatele:
GT Cup 2013 - Testování
Eddieho pracovní verze GT Racing cupu 2013.
Můj návrh vychází z podnětů co jsem zachytil zde v diskuzi ohledně závodů, takže auta by byla Prohibited a jelo by se s různými druhy aut přičemž by se pro každý závod mohlo použít jenom jedno auto....něco na způsob Slávkova formátu.
Auta :
Nissan
GT-R R35 TC , 576 PP , 582 PP
Xanavi Nismo Z ´06 , 576 PP , 581 PP
Calsonic Impul GT-R ´08 , 574 PP , 570 PP
Subaru
Impreza TC , 583 PP
Honda
Arta NSX ´06 , 573 PP , 563 PP
Weider HSW - 010 ( Super GT ) ´11 , 572 PP , 561 PP
Toyota
Yellowhat YMS Supra ´05 , 575 PP , 572 PP
Lexus
Petronas Toms SC430 ´08 , 575 PP , 573 PP
Mazda
RX-7 TC , 575 PP , 575 PP
Amuse
S2000 GT1 Turbo , 577 PP , 579 PP
Chevrolet
Camaro SS RM ´10 , 579 PP , 582 PP
Corvete ZR1 (C6) RM ´09 , 574 PP , 580 PP
Ford
GT LM Spec II Test car , 569 PP , 568 PP
Pravidla by byla cca podobná jako v GT Racing cupu 2012.
Pro závody by se používala směs gum Racing Hard.
Ve čtvrtek 27.12. od 20:00 bych rád odjel testovací závod na Grand Valley - normal ( 19 kol ) a Grand Valley - reverse ( 19 kol ).
K testu bych potřeboval 13 jezdců, kteří si vyberou jedno z nabízených aut ( kdo by jel, tak by svůj výběr napsal zde v diskuzi ) a to pro každý závod jiné.
Lobby by byla založena schodně jak se jezdilo v letošním cupu...navýšil by se pouze počet na 14 jezdců.
Můj návrh vychází z podnětů co jsem zachytil zde v diskuzi ohledně závodů, takže auta by byla Prohibited a jelo by se s různými druhy aut přičemž by se pro každý závod mohlo použít jenom jedno auto....něco na způsob Slávkova formátu.
Auta :
Nissan
GT-R R35 TC , 576 PP , 582 PP
Xanavi Nismo Z ´06 , 576 PP , 581 PP
Calsonic Impul GT-R ´08 , 574 PP , 570 PP
Subaru
Impreza TC , 583 PP
Honda
Arta NSX ´06 , 573 PP , 563 PP
Weider HSW - 010 ( Super GT ) ´11 , 572 PP , 561 PP
Toyota
Yellowhat YMS Supra ´05 , 575 PP , 572 PP
Lexus
Petronas Toms SC430 ´08 , 575 PP , 573 PP
Mazda
RX-7 TC , 575 PP , 575 PP
Amuse
S2000 GT1 Turbo , 577 PP , 579 PP
Chevrolet
Camaro SS RM ´10 , 579 PP , 582 PP
Corvete ZR1 (C6) RM ´09 , 574 PP , 580 PP
Ford
GT LM Spec II Test car , 569 PP , 568 PP
Pravidla by byla cca podobná jako v GT Racing cupu 2012.
Pro závody by se používala směs gum Racing Hard.
Ve čtvrtek 27.12. od 20:00 bych rád odjel testovací závod na Grand Valley - normal ( 19 kol ) a Grand Valley - reverse ( 19 kol ).
K testu bych potřeboval 13 jezdců, kteří si vyberou jedno z nabízených aut ( kdo by jel, tak by svůj výběr napsal zde v diskuzi ) a to pro každý závod jiné.
Lobby by byla založena schodně jak se jezdilo v letošním cupu...navýšil by se pouze počet na 14 jezdců.
GT není hra...GT je životní styl.[/size]
- eddie
-
- Příspěvky: 745
- Registrován: 22.3.2012 07:05
- PSN ID: GT-Racing-cz_EM
- Bydliště: Ústí n/L
- Kontaktovat uživatele:
GT Cup 2013 - Testování
Přidáním PP by jsi se dostal u některých vozů na limit převodovky a také menší PP více vyrovnávají startovní pole, ale jak jsem psal vše je to jen návrh k otestování.
GT není hra...GT je životní styl.[/size]
GT Cup 2013 - Testování
Vypsal jsem oficiální přihlášku.eddie píše:K testu bych potřeboval 13 jezdců, kteří si vyberou jedno z nabízených aut ( kdo by jel, tak by svůj výběr napsal zde v diskuzi ) a to pro každý závod jiné. Lobby by byla založena schodně jak se jezdilo v letošním cupu...navýšil by se pouze počet na 14 jezdců.
- eddie
-
- Příspěvky: 745
- Registrován: 22.3.2012 07:05
- PSN ID: GT-Racing-cz_EM
- Bydliště: Ústí n/L
- Kontaktovat uživatele:
GT Cup 2013 - Testování
Osi...... " Vypsal jsem oficiální přihlášku. "
nějak se mě zvláštně zobrazuje přihlášení do závodu, když na něj najedu nevidím kdo je přihlášen....tak se stalo, že jsem se tam přihlásil dvakrát.
nějak se mě zvláštně zobrazuje přihlášení do závodu, když na něj najedu nevidím kdo je přihlášen....tak se stalo, že jsem se tam přihlásil dvakrát.
GT není hra...GT je životní styl.[/size]
GT Cup 2013 - Testování
driftův formát je dobrý, stačilo by jednoduše kolik závodů, tolik aut, ale všechny stejné PP a povolit tuning a povinně střídat auta co závod ... zase se bude ladit PP u aut, celkem zbytečné
GT Cup 2013 - Testování
Má myšlenka byla příprava seriálu závodů, kde bude víc aut v nabídce. Na každý závod ale bude určené pro všechny stejné auto a stejná hodnota PP.eddie píše:.....přičemž by se pro každý závod mohlo použít jenom jedno auto....
Poškození HEAVY. Nejsme už malá děcka, něco zkušeností s virtuálním závoděním už taky máme, takže o zapnutí penalizací ve hře ani neuvažuji.
Budoucí cup opět může být dlouhodobá záležitost, rozdělená na jarní a podzimní část. V létě během dovolenek a prázdnin velká přestávka.
Kvalifikace pouze jediná v rozsahu 15minut. Zachoval bych koncept dvou závodů. Pořadí startu prvního závodu dle výsledku kvaldy. Druhý závod jako handicapový, tedy start s otočeným pořadím výsledku prvního závodu. Oba závody stejně dlouhé, rozsah do 50minut. Délka přestávky mezi jednotlivými závody večera by se domluvila v lobby.
Piloti pozvaní na divokou kartu by jeli mimo body.
Zařadily by se i jiné okruhy. Pro SPA a Monako mám slabost, o ty přijít nechci. Cape ring a Madrid prosím všichni vymažte z instalace GT5, to nejsou závodní okruhy. Cape je good jen pro vznášedla, Madrid snad pro osvěžení u fontány a fotografy kolem silnice
edit: každý závod večera bude bodován zvlášť. Měl by i jedinečný název (první třeba speedyring a druhý speedyring handicpový)
Naposledy upravil(a) speedy dne 19.12.2012 12:21, celkem upraveno 1 x.
- markoduno
-
- Příspěvky: 1996
- Registrován: 21.3.2012 23:18
- PSN ID: GT-Racing-cz_MK
- Bydliště: Čáslav - dílna za garáží
GT Cup 2013 - Testování
pokud budu 27.12: v cajku a podaří se mi roztopit kamna v dílně, tak se určitě svezu a je mi jedno s čím. O tom dám ale vědět.
Jinak ke CUPu: vícero aut je pěkná myšlenka a určitě to přinese zpestření. Jedna kvalda a otočení pořadí do druhého závodu se mi líbí. Start bych dal FALSE, aby se ušetřila práce ŽIRY ( ). Já bych u pneu RH dal velké opotřebení, abychom museli minimálně jednou ( alespoň 2x ) do pitu.
Jinak ke CUPu: vícero aut je pěkná myšlenka a určitě to přinese zpestření. Jedna kvalda a otočení pořadí do druhého závodu se mi líbí. Start bych dal FALSE, aby se ušetřila práce ŽIRY ( ). Já bych u pneu RH dal velké opotřebení, abychom museli minimálně jednou ( alespoň 2x ) do pitu.
GT Cup 2013 - Testování
Negative! Pokud dva závody tak OK, ale každý musí být bodován zvlášť, bez sumarizace. (omezení výsledkového servisu)speedy píše:Zachoval bych koncept dvou závodů.
-
-
- Příspěvky: 166
- Registrován: 29.3.2012 15:27
- PSN ID: perisbond007
GT Cup 2013 - Testování
bude oval? posledne to docela slo a osi vyhral zavod ! nejen ze dojel... vyhral.
GT Cup 2013 - Testování
CO ZNAMENA PROHIBITED? to ze nemuzem ladit auta? ako potom dosiahneme potrebny pocet PP?
GT Cup 2013 - Testování
no super konecne sa nemusim trapit settingom huraaaaaaaaa
- eddie
-
- Příspěvky: 745
- Registrován: 22.3.2012 07:05
- PSN ID: GT-Racing-cz_EM
- Bydliště: Ústí n/L
- Kontaktovat uživatele:
GT Cup 2013 - Testování
Michale myslím, že se dá ladit pouze výkon směrem dolů.
GT není hra...GT je životní styl.[/size]
GT Cup 2013 - Testování
sice jsem ještě netestoval všechny auta, ale třeba Impreza TC je bez nastavení katastrofální nedotáčivé auto (asi Subaru dostatečně nezaplatilo PD), jeli jsme s ním ten mini cup na Motegi a děs.CaparzoSK píše:no super konecne sa nemusim trapit settingom huraaaaaaaaa
Re: GT Cup 2013 - Testování
dneska jsem testil na GV s RH pneu, PP podle eddieho a ta impreza tak 3s na kolo pomalejší a řekl bych, že všechny TC na tom budou proti JGTC podobně, je v tom nějaký záměr?
- eddie
-
- Příspěvky: 745
- Registrován: 22.3.2012 07:05
- PSN ID: GT-Racing-cz_EM
- Bydliště: Ústí n/L
- Kontaktovat uživatele:
GT Cup 2013 - Testování
....když jsem testoval já, tak tam takový rozdíl nebyl....časy myslím 1.51.xxx , ale po test závodu budem chytřejší a popřípadě Imprezu ze svého pracovního seznamu vyndám.
GT není hra...GT je životní styl.[/size]
GT Cup 2013 - Testování
no však pojedeš s imprezou tak uvidíš, 1:51.0xx v poho třeba s NSX, Impreza u mě o 4s pomalejší, možná mám ve svém GT5 rozbitou imprezueddie píše:....když jsem testoval já, tak tam takový rozdíl nebyl....časy myslím 1.51.xxx , ale po test závodu budem chytřejší a popřípadě Imprezu ze svého pracovního seznamu vyndám.
třeba GT-R R35 TC je jen o 1s pomalejší s danými PP
já jedu třeba Arta NSX a GT-R R35 TC, ne nutně v tomto pořadí, ještě uvidím
- branoeso1
- Příspěvky: 176
- Registrován: 22.3.2012 11:52
- PSN ID: branoeso1
- Bydliště: Gbely Obrancov mieru304 SK
GT Cup 2013 - Testování
Ak mi výjde čas tak sa pripojím a zároveň sa zajtra cca o 14-15tej hod prihlásim ofic. do race, pomôžem odtestovať Chevy cars.