Stránka 1 z 1

GT CUP 2014 - Koncept

Napsal: 20.12.2013 19:00
od Majkl
Základní nástřel závodů pro příští ročník našeho GT CUPu 2014. Šampionát bude mít 21 závodů a z toho se dva nejhorší výsledky budou škrtat. Na každý závod bude jiný vůz. Ke každému závodu a sérii je připsán základní popis (IV, nastavení času závodů, velikost opotřebení, apod.) Kalendář všech závodů dodáme s Hanzem do konce roku.

Výpis závodů podle jednotlivých kategorií, základní informace ke každé sérii a danému závodu, bez datumů

ENDURANCE

Prohibited, zrychlené plynutí času, MAX 2:15 h, Q: 1 zaváděcí a 3 ostrá kola, Normální opotřebení, povinný 3krát PIT

908 HDi FAP Base Model ’10 – 659 IV: Circuit de la Sarthe 2013, Normální / Čas: střídání denní doby, 14:00 start závodu
McLaren F1 GTR Race Car Base Model ’95 – 618 IV: Circuit de Spa-Francorchamps, Normální / Čas: střídání denní doby, 14:00 start závodu
PNEU: Závodní: Střední

GT3

Možnost settingu, omezeno pouze výkonem a váhou, MAX 1:00h, Q: 1 zaváděcí a 3 ostrá kola, Velké opotřebení, povinný 1krát PIT

SLS AMG GT3 ’11 – 500HP/1350kg: Willow Springs International Raceway Big Willow, Normální / Čas: střídaní denní doby, 8:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
GT-R NISMO GT3 ’13 – 500 HP/1350kg: Silverstone Grand Prix Circuit, Normální / Čas: střídaní denní doby, 14:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
Z4 GT3 ’11 – 460HP/1190 kg: Mount Panorama Motor Racing Circuit, Normální / Čas: střídaní denní doby, 10:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
R8 LMS ultra ’12 – 450HP/1250 kg: Brands Hatch Grand Prix Circuit, Normální / Čas: střídaní denní doby, 15:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
PNEU: Závodní: Tvrdé

GT500

Prohibited, MAX 1:15h, Q: 1 zaváděcí a 3 ostrá kola, Velké opotřebení, povinný 2krát PIT

HSV-010 GT Base Model ’12 – 580 IV: Autodromo Nazionale Monza, Normální
GT-R GT500 Base Model ’08 – 577 IV: Suzuka Circuit, Normální
SC430 Base Model ’08 – 576 IV: Cape Ring – jih, Normální
Z GT500 Base Model ’06 – 575 IV: Grand Valley Speedway, Obráceně
Supra GT500 Base Model ’05 – 566 IV: Tokyo, Obráceně
NSX GT500 Base Model ’08 – 560 IV: Fuji Speedway F, Normální
PNEU: Závodní: Tvrdé

4WD Touring Cars

Prohibited, MAX 1:00h, Q: 1 zaváděcí a 3 ostrá kola, Velké opotřebení, povinný 1krát PIT

SKYLINE GT-R R34 Touring Car – 602 IV: Okruh Daytona, Normální / Čas: střídaní denní doby, 8:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
SKYLINE GT-R R32 Touring Car – 568 IV: Ascari – celá trať, Normální / Čas: střídaní denní doby, 12:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
IMPREZA Touring Car – 565 IV: Côte d'Azur, Normálně
PNEU: Závodní: Tvrdé

GT300

Prohibited, MAX 1:00h, Q: 1 zaváděcí a 3 ostrá kola, Velké opotřebení, povinný 1krát PIT

BRZ GT300 Base Model ’12 – 518 IV: Nurburgring GP/D, Normální, Čas: střídaní denní doby, 13:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
Garaiya GT300 Base Model ’08 – 514 IV: Apricot Hill Raceway, Normální / Čas: střídaní denní doby, 11:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
IMPREZA GT300 Base Model ’08 – 514 IV: Twin Ring Motegi – východní okruh, Normální
IS350 GT300 Base Model ’08 – 513 IV: Autumn Ring, Obráceně / Čas: střídání denní doby, 16:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
RX7 GT300 Base Model ’06 – 512 IV: Mazda Raceway Laguna Seca, Normální
PNEU: Sportovní: Měkké

GRAND FINALE

Prohibited, zrychlené plynutí času, MAX 1:45 h, Q: 1 zaváděcí a 3 ostrá kola na Nurb GP/D, Normální opotřebení, povinný 2krát PIT

M3 GT2 Base Model ’11 – 569 IV: Nurburgring 24h, Normální / Čas: střídaní denní doby, 14:00 start závodu
PNEU: Sportovní: Měkké


Kalendář závodů

16.2 RX7 GT300 Base Model ’06 – 512 IV: Mazda Raceway Laguna Seca, Normální
2.3 SLS AMG GT3 ’11 – 500HP/1350kg: Willow Springs International Raceway Big Willow, Normální / Čas: střídaní denní doby, 8:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
16.3 IS350 GT300 Base Model ’08 – 513 IV: Autumn Ring, Obráceně / Čas: střídání denní doby, 16:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
30.3 Supra GT500 Base Model ’05 – 566 IV: Tokyo, Obráceně
6.4 BRZ GT300 Base Model ’12 – 518 IV: Nurburgring GP/D, Normální, Čas: střídaní denní doby, 13:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
20.4 Z4 GT3 ’11 – 460HP/1190 kg: Mount Panorama Motor Racing Circuit, Normální / Čas: střídaní denní doby, 10:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
27.4 IMPREZA GT300 Base Model ’08 – 514 IV: Twin Ring Motegi – východní okruh, Normální
11.5 R8 LMS ultra ’12 – 450HP/1250 kg: Brands Hatch Grand Prix Circuit, Normální / Čas: střídaní denní doby, 15:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
18.5 908 HDi FAP Base Model ’10 – 659 IV: Circuit de la Sarthe 2013, Normální / Čas: střídání denní doby, 14:00 start závodu
25.5 IMPREZA Touring Car – 565 IV: Côte d'Azur, Normálně
8.6 NSX GT500 Base Model ’08 – 560 IV: Fuji Speedway F, Normální
22.6 SKYLINE GT-R R34 Touring Car – 602 IV: Okruh Daytona, Normální / Čas: střídaní denní doby, 8:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
6.7 GT-R NISMO GT3 ’13 – 500 HP/1350kg: Silverstone Grand Prix Circuit, Normální / Čas: střídaní denní doby, 14:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
20.7 Z GT500 Base Model ’06 – 575 IV: Grand Valley Speedway, Obráceně
24.8 McLaren F1 GTR Race Car Base Model ’95 – 618 IV: Circuit de Spa-Francorchamps, Normální / Čas: střídání denní doby, 14:00 start závodu
7.9 HSV-010 GT Base Model ’12 – 580 IV: Autodromo Nazionale Monza, Normální
21.9 Garaiya GT300 Base Model ’08 – 514 IV: Apricot Hill Raceway, Normální / Čas: střídaní denní doby, 11:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
5.10 SKYLINE GT-R R32 Touring Car – 568 IV: Ascari – celá trať, Normální / Čas: střídaní denní doby, 12:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
12.10 GT-R GT500 Base Model ’08 – 577 IV: Suzuka Circuit, Normální
26.10 SC430 Base Model ’08 – 576 IV: Cape Ring – jih, Normální
2.11 M3 GT2 Base Model ’11 – 569 IV: Nurburgring 24h, Normální / Čas: střídaní denní doby, 14:00 start závodu

GT CUP 2014 - Koncept

Napsal: 20.12.2013 19:16
od osiwaru
Otázkou je jestli k tomu chtějí manažeři šampionátu připomínky. Pokud ne, vystavte to na hlavní web jako článek.
Dík, případně řekněte, článek připravím. Zatím zamknu, OK?

Dejte vědět, třeba přes SZ.