Základní nástřel závodů pro příští ročník našeho GT CUPu 2014. Šampionát bude mít 21 závodů a z toho se dva nejhorší výsledky budou škrtat. Na každý závod bude jiný vůz. Ke každému závodu a sérii je připsán základní popis (IV, nastavení času závodů, velikost opotřebení, apod.) Kalendář všech závodů dodáme s Hanzem do konce roku.
Výpis závodů podle jednotlivých kategorií, základní informace ke každé sérii a danému závodu, bez datumů
ENDURANCE
Prohibited, zrychlené plynutí času, MAX 2:15 h, Q: 1 zaváděcí a 3 ostrá kola, Normální opotřebení, povinný 3krát PIT
908 HDi FAP Base Model ’10 – 659 IV: Circuit de la Sarthe 2013, Normální / Čas: střídání denní doby, 14:00 start závodu
McLaren F1 GTR Race Car Base Model ’95 – 618 IV: Circuit de Spa-Francorchamps, Normální / Čas: střídání denní doby, 14:00 start závodu
PNEU: Závodní: Střední
GT3
Možnost settingu, omezeno pouze výkonem a váhou, MAX 1:00h, Q: 1 zaváděcí a 3 ostrá kola, Velké opotřebení, povinný 1krát PIT
SLS AMG GT3 ’11 – 500HP/1350kg: Willow Springs International Raceway Big Willow, Normální / Čas: střídaní denní doby, 8:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
GT-R NISMO GT3 ’13 – 500 HP/1350kg: Silverstone Grand Prix Circuit, Normální / Čas: střídaní denní doby, 14:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
Z4 GT3 ’11 – 460HP/1190 kg: Mount Panorama Motor Racing Circuit, Normální / Čas: střídaní denní doby, 10:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
R8 LMS ultra ’12 – 450HP/1250 kg: Brands Hatch Grand Prix Circuit, Normální / Čas: střídaní denní doby, 15:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
PNEU: Závodní: Tvrdé
GT500
Prohibited, MAX 1:15h, Q: 1 zaváděcí a 3 ostrá kola, Velké opotřebení, povinný 2krát PIT
HSV-010 GT Base Model ’12 – 580 IV: Autodromo Nazionale Monza, Normální
GT-R GT500 Base Model ’08 – 577 IV: Suzuka Circuit, Normální
SC430 Base Model ’08 – 576 IV: Cape Ring – jih, Normální
Z GT500 Base Model ’06 – 575 IV: Grand Valley Speedway, Obráceně
Supra GT500 Base Model ’05 – 566 IV: Tokyo, Obráceně
NSX GT500 Base Model ’08 – 560 IV: Fuji Speedway F, Normální
PNEU: Závodní: Tvrdé
4WD Touring Cars
Prohibited, MAX 1:00h, Q: 1 zaváděcí a 3 ostrá kola, Velké opotřebení, povinný 1krát PIT
SKYLINE GT-R R34 Touring Car – 602 IV: Okruh Daytona, Normální / Čas: střídaní denní doby, 8:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
SKYLINE GT-R R32 Touring Car – 568 IV: Ascari – celá trať, Normální / Čas: střídaní denní doby, 12:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
IMPREZA Touring Car – 565 IV: Côte d'Azur, Normálně
PNEU: Závodní: Tvrdé
GT300
Prohibited, MAX 1:00h, Q: 1 zaváděcí a 3 ostrá kola, Velké opotřebení, povinný 1krát PIT
BRZ GT300 Base Model ’12 – 518 IV: Nurburgring GP/D, Normální, Čas: střídaní denní doby, 13:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
Garaiya GT300 Base Model ’08 – 514 IV: Apricot Hill Raceway, Normální / Čas: střídaní denní doby, 11:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
IMPREZA GT300 Base Model ’08 – 514 IV: Twin Ring Motegi – východní okruh, Normální
IS350 GT300 Base Model ’08 – 513 IV: Autumn Ring, Obráceně / Čas: střídání denní doby, 16:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
RX7 GT300 Base Model ’06 – 512 IV: Mazda Raceway Laguna Seca, Normální
PNEU: Sportovní: Měkké
GRAND FINALE
Prohibited, zrychlené plynutí času, MAX 1:45 h, Q: 1 zaváděcí a 3 ostrá kola na Nurb GP/D, Normální opotřebení, povinný 2krát PIT
M3 GT2 Base Model ’11 – 569 IV: Nurburgring 24h, Normální / Čas: střídaní denní doby, 14:00 start závodu
PNEU: Sportovní: Měkké
Kalendář závodů
16.2 RX7 GT300 Base Model ’06 – 512 IV: Mazda Raceway Laguna Seca, Normální
2.3 SLS AMG GT3 ’11 – 500HP/1350kg: Willow Springs International Raceway Big Willow, Normální / Čas: střídaní denní doby, 8:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
16.3 IS350 GT300 Base Model ’08 – 513 IV: Autumn Ring, Obráceně / Čas: střídání denní doby, 16:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
30.3 Supra GT500 Base Model ’05 – 566 IV: Tokyo, Obráceně
6.4 BRZ GT300 Base Model ’12 – 518 IV: Nurburgring GP/D, Normální, Čas: střídaní denní doby, 13:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
20.4 Z4 GT3 ’11 – 460HP/1190 kg: Mount Panorama Motor Racing Circuit, Normální / Čas: střídaní denní doby, 10:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
27.4 IMPREZA GT300 Base Model ’08 – 514 IV: Twin Ring Motegi – východní okruh, Normální
11.5 R8 LMS ultra ’12 – 450HP/1250 kg: Brands Hatch Grand Prix Circuit, Normální / Čas: střídaní denní doby, 15:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
18.5 908 HDi FAP Base Model ’10 – 659 IV: Circuit de la Sarthe 2013, Normální / Čas: střídání denní doby, 14:00 start závodu
25.5 IMPREZA Touring Car – 565 IV: Côte d'Azur, Normálně
8.6 NSX GT500 Base Model ’08 – 560 IV: Fuji Speedway F, Normální
22.6 SKYLINE GT-R R34 Touring Car – 602 IV: Okruh Daytona, Normální / Čas: střídaní denní doby, 8:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
6.7 GT-R NISMO GT3 ’13 – 500 HP/1350kg: Silverstone Grand Prix Circuit, Normální / Čas: střídaní denní doby, 14:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
20.7 Z GT500 Base Model ’06 – 575 IV: Grand Valley Speedway, Obráceně
24.8 McLaren F1 GTR Race Car Base Model ’95 – 618 IV: Circuit de Spa-Francorchamps, Normální / Čas: střídání denní doby, 14:00 start závodu
7.9 HSV-010 GT Base Model ’12 – 580 IV: Autodromo Nazionale Monza, Normální
21.9 Garaiya GT300 Base Model ’08 – 514 IV: Apricot Hill Raceway, Normální / Čas: střídaní denní doby, 11:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
5.10 SKYLINE GT-R R32 Touring Car – 568 IV: Ascari – celá trať, Normální / Čas: střídaní denní doby, 12:00 start závodu (1krát rychlost plynutí času)
12.10 GT-R GT500 Base Model ’08 – 577 IV: Suzuka Circuit, Normální
26.10 SC430 Base Model ’08 – 576 IV: Cape Ring – jih, Normální
2.11 M3 GT2 Base Model ’11 – 569 IV: Nurburgring 24h, Normální / Čas: střídaní denní doby, 14:00 start závodu
GT CUP 2014 - Koncept
GT CUP 2014 - Koncept
Otázkou je jestli k tomu chtějí manažeři šampionátu připomínky. Pokud ne, vystavte to na hlavní web jako článek.
Dík, případně řekněte, článek připravím. Zatím zamknu, OK?
Dejte vědět, třeba přes SZ.
Dík, případně řekněte, článek připravím. Zatím zamknu, OK?
Dejte vědět, třeba přes SZ.