GT CUP 2013 - vaše dojmy či připomínky
- markoduno
-
- Příspěvky: 1996
- Registrován: 21.3.2012 23:18
- PSN ID: GT-Racing-cz_MK
- Bydliště: Čáslav - dílna za garáží
GT CUP 2013 - vaše dojmy či připomínky
Ahoj
Přiznám se, že jsem uvažoval nad tím, zda toto vlákno vůbec otevřít, ale nakonec zvítězila má zvědavost. Snad to bude prospěšné téma.
Zakládám téma nyní, protože jakmile vyjde GT6, tak s vámi nebude řeč
Toto vlákno zakládám ze 2 důvodů.
1 - zjistit, co se vám na letošním CUPu líbilo či nikoli
2 - co by jste rádi změnili nebo viděli v příštím ročníku a to bez ohledu na kvalitu právě vycházející GT6
Přiznám se, že jsem uvažoval nad tím, zda toto vlákno vůbec otevřít, ale nakonec zvítězila má zvědavost. Snad to bude prospěšné téma.
Zakládám téma nyní, protože jakmile vyjde GT6, tak s vámi nebude řeč
Toto vlákno zakládám ze 2 důvodů.
1 - zjistit, co se vám na letošním CUPu líbilo či nikoli
2 - co by jste rádi změnili nebo viděli v příštím ročníku a to bez ohledu na kvalitu právě vycházející GT6
- markoduno
-
- Příspěvky: 1996
- Registrován: 21.3.2012 23:18
- PSN ID: GT-Racing-cz_MK
- Bydliště: Čáslav - dílna za garáží
GT CUP 2013 - vaše dojmy či připomínky
tak začnu já
Nebudu zde zmiňovat účast. Celkem zbytečné téma.
Já osobně bych změnil bodování při nedokončeném závodu. Nejdříve se mi nelíbilo, že jsem na HSR byl odpojen díky výpadku elektřiny a nezískal téměř žádné body, ale jak napsal Joshua - berme to jako v klasických závodech. Když odstoupím, nedostanu ani bod. Vůbec bych neuvažoval nad 80 procenty odjeté vzdálenosti. Za co bych měl dostat bod? Nedokončíš - neboduješ.
Když vypadne net, jakoby vám odešlo auto - buď bez bodu a nebo (jako kompenzaci za nekvalitní online či net) bodový zisk za poslední místo celého startovního pole.
Další nápady budou následovat. Jen co se to tu rozjede. - tedy snad
Nebudu zde zmiňovat účast. Celkem zbytečné téma.
Já osobně bych změnil bodování při nedokončeném závodu. Nejdříve se mi nelíbilo, že jsem na HSR byl odpojen díky výpadku elektřiny a nezískal téměř žádné body, ale jak napsal Joshua - berme to jako v klasických závodech. Když odstoupím, nedostanu ani bod. Vůbec bych neuvažoval nad 80 procenty odjeté vzdálenosti. Za co bych měl dostat bod? Nedokončíš - neboduješ.
Když vypadne net, jakoby vám odešlo auto - buď bez bodu a nebo (jako kompenzaci za nekvalitní online či net) bodový zisk za poslední místo celého startovního pole.
Další nápady budou následovat. Jen co se to tu rozjede. - tedy snad
GT CUP 2013 - vaše dojmy či připomínky
Mne se sampionat libil!!!
Vyskytly se zadrhele s prichody do lobby. Priste bych dal -5b.
Mozna by stalo za zvazeni oddelit kvalifikaci, coz by znacne ulehcilo pripravu red zavodem a nervy adminum.
Problemy s loadovanim a lagovanim urcite GT6 poresi
Organizace jinak byla fajn.
DIKES a cus pristi sezonu
Vyskytly se zadrhele s prichody do lobby. Priste bych dal -5b.
Mozna by stalo za zvazeni oddelit kvalifikaci, coz by znacne ulehcilo pripravu red zavodem a nervy adminum.
Problemy s loadovanim a lagovanim urcite GT6 poresi
Organizace jinak byla fajn.
DIKES a cus pristi sezonu
GT CUP 2013 - vaše dojmy či připomínky
Největší problém byla upadající účast. Ze začátku to vypadalo hodně slibně, ale pak se to stáhlo na dvě skupiny. Občasné chyby v administraci závodů, nastavování místnosti budou vždy, ale těch chyb si někdo vždy všimne a upozorní na ně.
Chování jezdců bylo v pohodě, občas máme každý z nás horkou hlavu, ale v reálným závodění tomu není jinak, občas je to i horší by se dalo říct.
Systém bodování není špatný, vůbec celkový "systém" organizace je hodně dobrý, jen se některé věci doladí na příští sezónu. Bodování s ohledem na 80% odjeté vzdálenosti je OK. Na tom bych vůbec nic neměnil, určitě je to férovější pokud se dostaneš nad těch 80% a máš skoro dojetý závod a najednou disconnect.
Kvalifikace se oddělit prostě nedá. Protože už vidím, jak se na začátku sezóny sejdeme třeba v sobotu večer ve všech 42 jezdcích a odjedeme si Q. Jak je to teď, tak je to optimální. Nezdržuje to moc a pomocí SkyDrive to hodně ulehčuje práci od telefonátů, zapisování výsledků na papír, apod.
Občasný pozdní příchody vůbec neřeším, občas se to může stát, ale určitě to u někoho nebylo pravidelný.
Celkově se mi šampionát líbil, závody mě hodně bavily, protože derek se zlepšil jezdecky. Občas jsem udělal nějakou tu chybu (katování, kontakt se zdí na Římě, apod.), ale tak to prostě chodí. Na druhou stranu se mi podařilo tenhle rok několik hodně pěkných předjížděcích manévrů, občas to bylo fakt o fous, ale člověk do toho prostě musí jít, pokud chce něco získat. Poslední závod jsem si užil asi nejvíc, nečekal jsem, že se mi podaří vyhrát proti Derekovi. Naneštěstí pro něj nasekal v posledních dvou závodech chyby, měl kontakty se soupeři a já jsem zakončil sezónu na vítězný vlně
Chování jezdců bylo v pohodě, občas máme každý z nás horkou hlavu, ale v reálným závodění tomu není jinak, občas je to i horší by se dalo říct.
Systém bodování není špatný, vůbec celkový "systém" organizace je hodně dobrý, jen se některé věci doladí na příští sezónu. Bodování s ohledem na 80% odjeté vzdálenosti je OK. Na tom bych vůbec nic neměnil, určitě je to férovější pokud se dostaneš nad těch 80% a máš skoro dojetý závod a najednou disconnect.
Kvalifikace se oddělit prostě nedá. Protože už vidím, jak se na začátku sezóny sejdeme třeba v sobotu večer ve všech 42 jezdcích a odjedeme si Q. Jak je to teď, tak je to optimální. Nezdržuje to moc a pomocí SkyDrive to hodně ulehčuje práci od telefonátů, zapisování výsledků na papír, apod.
Občasný pozdní příchody vůbec neřeším, občas se to může stát, ale určitě to u někoho nebylo pravidelný.
Celkově se mi šampionát líbil, závody mě hodně bavily, protože derek se zlepšil jezdecky. Občas jsem udělal nějakou tu chybu (katování, kontakt se zdí na Římě, apod.), ale tak to prostě chodí. Na druhou stranu se mi podařilo tenhle rok několik hodně pěkných předjížděcích manévrů, občas to bylo fakt o fous, ale člověk do toho prostě musí jít, pokud chce něco získat. Poslední závod jsem si užil asi nejvíc, nečekal jsem, že se mi podaří vyhrát proti Derekovi. Naneštěstí pro něj nasekal v posledních dvou závodech chyby, měl kontakty se soupeři a já jsem zakončil sezónu na vítězný vlně
GT CUP 2013 - vaše dojmy či připomínky
Nevyhovující je systém penalizací. Pitline nemůže být postižena víc než návštěva kufru soupeře. Je to přežitek z minulého ročníku, na který jsme ve spěchu během přípravy serie pozapomněli.
Koncept různých aut bych také nahradil. Mnohem férovější je na každý závod jiný vůz, ale pro všechny stejný.
Některé závody by mohli být s povoleným setupem. Bylo by to zpestření šampionátu.
Letní pauza byla příliš dlouhá, zavinila odliv pilotů.
Pro příští ročníky to chce vystřídat sbor adminů, zapojit víc lidí do organizování závodů.
3 skupiny je příliš. Zavinilo to dlouhé čekání před závodem.
Úbytek pilotů je nepříjemný a značně ovlivňuje celkové výsledky. Kdo se na to vybodnul letos - uzavřel si dveře do příštího něčeho "jakoCUP"
...doplněk:
- jsem pro i nadále používat tratě+auta z DLC balíčků.
- dva závody přesahující 50 minut je už moc, druhý závod by skutečně měl být aprox.30minut...
- pořádání několika přípravných závodů je vhodné, nově příchozí si tak nejlépe vyzkouší organizaci večera
- vhodná je i změna z neděle na sobotní večer. Spousta lidí v pondělí vstává do kolbenky....
- dořešit otázku náhradníků/nováčků během sezony atd...
Koncept různých aut bych také nahradil. Mnohem férovější je na každý závod jiný vůz, ale pro všechny stejný.
Některé závody by mohli být s povoleným setupem. Bylo by to zpestření šampionátu.
Letní pauza byla příliš dlouhá, zavinila odliv pilotů.
Pro příští ročníky to chce vystřídat sbor adminů, zapojit víc lidí do organizování závodů.
3 skupiny je příliš. Zavinilo to dlouhé čekání před závodem.
Úbytek pilotů je nepříjemný a značně ovlivňuje celkové výsledky. Kdo se na to vybodnul letos - uzavřel si dveře do příštího něčeho "jakoCUP"
...doplněk:
- jsem pro i nadále používat tratě+auta z DLC balíčků.
- dva závody přesahující 50 minut je už moc, druhý závod by skutečně měl být aprox.30minut...
- pořádání několika přípravných závodů je vhodné, nově příchozí si tak nejlépe vyzkouší organizaci večera
- vhodná je i změna z neděle na sobotní večer. Spousta lidí v pondělí vstává do kolbenky....
- dořešit otázku náhradníků/nováčků během sezony atd...
Re: GT CUP 2013 - vaše dojmy či připomínky
Sice se už nemohu účastnit, ale pár návrhů přidám.
Pokud bude více jak jedna skupina, tak by měl poslední dostat co nejméně bodů z bodovací škály, to samozřejmě znamená, že první nemůže vždy dostat plný počet, pokud nebude plný počet účastníků.
Vyprdnout se na dvě a více skupin, udělejte z toho opravdu prestižní záležitost, jen pro ty nejlepší.
Nedělejte to v GT6
Pokud bude více jak jedna skupina, tak by měl poslední dostat co nejméně bodů z bodovací škály, to samozřejmě znamená, že první nemůže vždy dostat plný počet, pokud nebude plný počet účastníků.
Vyprdnout se na dvě a více skupin, udělejte z toho opravdu prestižní záležitost, jen pro ty nejlepší.
Nedělejte to v GT6
- markoduno
-
- Příspěvky: 1996
- Registrován: 21.3.2012 23:18
- PSN ID: GT-Racing-cz_MK
- Bydliště: Čáslav - dílna za garáží
GT CUP 2013 - vaše dojmy či připomínky
j. Přesně tohle tady chci vidět. Jako psal speedy, osi atd.. Podobné návrhy atd.. Z toho se pak může vycházet do budoucna. Tak dalšíííííí plííííííííz
- Hanz.77
-
- Příspěvky: 1654
- Registrován: 24.3.2012 20:08
- PSN ID: GT-Racing-cz_H77
- Bydliště: Nurburgring, Le Mans,Monza,Spa,Brno,
- Kontaktovat uživatele:
GT CUP 2013 - vaše dojmy či připomínky
CUP 2013
"Mělo to koule od začátku do konce !"
Ať to vemu z té zákulisní stránky nebo z pozice jezdce. Já jsem si CUP letos pořádně užil a to ne jen jako Admin ale i jako jezdec ( i když nejsem žádná špička).
Z pohledu admina:Skydrive: Senza věc. ( Osi děkujem ). V příším ročníku se nám bude hodit také.
Lobby: Až na pár vyjímek drželo jako bejk.( Díky Martine CMS Consulting )
Penalizace: Tak ty se budou v Gran Turismu řešit asi pořád. A s tím nic nenaděláme. A traťový komisaři budou muset být asi i v CUPu 2014. Ale kluky to baví tak proč ne. Systém penalizací se doladuje kadý rok a je každým rokem dokonalejší.
Úpadek pilotů : Úpadek způsobila prázdninová pauza! Za tím si stojím. Měli jsme jet pořád prázdniny neprázdniny. Prázdniny jsou pro jezdce,piloty ted když skoncí CUP a čeká se do února než se rozjede další. Po dvou měsících se pak těžko dohánějí lidi zpátky. Je já jsem měl jet včera závod! Omluva na webu. Další závod se pak prošvihne a pak už se to vzdá.
Z pohledu jezdce:Ze začátku jsem měl dva cíle.
1. Dostat se alespoň v jednom závodě do 1. skupiny (povedlo se, sice do toho nejdramatičtějšího v celém CUPu ale bylo to pro mne super.)
2. Jako soupeře jsem si vybral Švejdíka a řekl si že s ním budu bojovat o pozice. Ze začátku se zdálo že se ho udržím ale v druhé serii Švejdas zabral a já at sem se snažil sebevíc už jsem ho bodově nedohonil. Takže velká gratulace Švejdas. Prohrál jsem ale příští rok se znovu sejdem na trati a znova mě budeš mít přilepenýho na kufru. To ti slibuji.
Z pohledu člena teamu GT-Racing.cz:
Jako každý rok se sejdeme a uděláme jednoroční CUP pod záštitou GT-Racing.cz a vždy v neděli si sedneme k e svým playseatům a playstastionům a jdeme sešlápnout plyn až na podlahu abychom věděli jak obstojíme mezi ostatními. Letošní ročník byl doopravdy unikátní a už jsme se dopracovali k tomu že i mezinárodní. Zatím nevím o žádné jiné komunitě která by toto co jsme předvedli tenhle rok dokázala. Nikdo. Jenom my. Takže si myslím že by organizační team měl být na co hrdý. To že nás na začátku startovalo 40 a dojelo nás 20. Tak s tím jsem i počítal. Tak je to každý rok. Hra má sice své mouchy na které všichni nadáváme. Ale? Chceme jezdit závody jako by to měl být real. Ok.
On line: má svý chyby ale kdyby je neměl tak nemáme trochu pocuchané nervy před závodem. Tak jako v realu v boxech před kvaldou. Tam není rozhodně klidná nálada a vše nefunguje tak jak má. Každej je trochu napnutej.
Vyhodnocování penalizací : F1 má taky svojí komisi která vše řeší. Tak proč ne my? Zase real.
Bodový systém: Máme pevný a přád dolaďujem k lepšímu.
No prostě chci tím říci že ta hra má své chyby a určitě mít bude i nadále ale tenhle team díky této hře vzniknul ! A na to by se tady nemělo zapomínat! Všichni to děláme ve svém volnu a proto že nás to baví a společně sdružuje. Takže tenhle team bude fungovat vždy pod záštitou hry GRAN TURISMO protože tahle hra at není dokonalá dokázala dát dohromady partu 30 lidí kteří se nebojí vletet do organizování mezinárodního CUPu a dotáhnou ho do zdárného konce. Hlavní poděkování patří ale všem pilotům co to s námi odjezdili či se zůčastnili pár závodů. Protože bez nich by jsme nic nejezdili. Velké díky.
Klobouk dolů. Dojeli jsme a příští rok pojedeme zase!
"Mělo to koule od začátku do konce !"
Ať to vemu z té zákulisní stránky nebo z pozice jezdce. Já jsem si CUP letos pořádně užil a to ne jen jako Admin ale i jako jezdec ( i když nejsem žádná špička).
Z pohledu admina:Skydrive: Senza věc. ( Osi děkujem ). V příším ročníku se nám bude hodit také.
Lobby: Až na pár vyjímek drželo jako bejk.( Díky Martine CMS Consulting )
Penalizace: Tak ty se budou v Gran Turismu řešit asi pořád. A s tím nic nenaděláme. A traťový komisaři budou muset být asi i v CUPu 2014. Ale kluky to baví tak proč ne. Systém penalizací se doladuje kadý rok a je každým rokem dokonalejší.
Úpadek pilotů : Úpadek způsobila prázdninová pauza! Za tím si stojím. Měli jsme jet pořád prázdniny neprázdniny. Prázdniny jsou pro jezdce,piloty ted když skoncí CUP a čeká se do února než se rozjede další. Po dvou měsících se pak těžko dohánějí lidi zpátky. Je já jsem měl jet včera závod! Omluva na webu. Další závod se pak prošvihne a pak už se to vzdá.
Z pohledu jezdce:Ze začátku jsem měl dva cíle.
1. Dostat se alespoň v jednom závodě do 1. skupiny (povedlo se, sice do toho nejdramatičtějšího v celém CUPu ale bylo to pro mne super.)
2. Jako soupeře jsem si vybral Švejdíka a řekl si že s ním budu bojovat o pozice. Ze začátku se zdálo že se ho udržím ale v druhé serii Švejdas zabral a já at sem se snažil sebevíc už jsem ho bodově nedohonil. Takže velká gratulace Švejdas. Prohrál jsem ale příští rok se znovu sejdem na trati a znova mě budeš mít přilepenýho na kufru. To ti slibuji.
Z pohledu člena teamu GT-Racing.cz:
Jako každý rok se sejdeme a uděláme jednoroční CUP pod záštitou GT-Racing.cz a vždy v neděli si sedneme k e svým playseatům a playstastionům a jdeme sešlápnout plyn až na podlahu abychom věděli jak obstojíme mezi ostatními. Letošní ročník byl doopravdy unikátní a už jsme se dopracovali k tomu že i mezinárodní. Zatím nevím o žádné jiné komunitě která by toto co jsme předvedli tenhle rok dokázala. Nikdo. Jenom my. Takže si myslím že by organizační team měl být na co hrdý. To že nás na začátku startovalo 40 a dojelo nás 20. Tak s tím jsem i počítal. Tak je to každý rok. Hra má sice své mouchy na které všichni nadáváme. Ale? Chceme jezdit závody jako by to měl být real. Ok.
On line: má svý chyby ale kdyby je neměl tak nemáme trochu pocuchané nervy před závodem. Tak jako v realu v boxech před kvaldou. Tam není rozhodně klidná nálada a vše nefunguje tak jak má. Každej je trochu napnutej.
Vyhodnocování penalizací : F1 má taky svojí komisi která vše řeší. Tak proč ne my? Zase real.
Bodový systém: Máme pevný a přád dolaďujem k lepšímu.
No prostě chci tím říci že ta hra má své chyby a určitě mít bude i nadále ale tenhle team díky této hře vzniknul ! A na to by se tady nemělo zapomínat! Všichni to děláme ve svém volnu a proto že nás to baví a společně sdružuje. Takže tenhle team bude fungovat vždy pod záštitou hry GRAN TURISMO protože tahle hra at není dokonalá dokázala dát dohromady partu 30 lidí kteří se nebojí vletet do organizování mezinárodního CUPu a dotáhnou ho do zdárného konce. Hlavní poděkování patří ale všem pilotům co to s námi odjezdili či se zůčastnili pár závodů. Protože bez nich by jsme nic nejezdili. Velké díky.
Klobouk dolů. Dojeli jsme a příští rok pojedeme zase!
Naposledy upravil(a) Hanz.77 dne 13.11.2013 11:42, celkem upraveno 1 x.
Paddockforum
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
GT CUP 2013 - vaše dojmy či připomínky
Klobúk dole pred organizátormi tohto CUPu, ktorá zaváňala profesionalitou.
Fakt,hrával som rôzne organizované turnaje, nemyslím len GT, ale toto malo úroveň.
Aj keď viacerí nadávajú, že v GT5 je zlý multiplayer, v iných a mnohých hrách je to ovela horšie.
Dúfam že sa stretneme v ďalšom ročníku.
Fakt,hrával som rôzne organizované turnaje, nemyslím len GT, ale toto malo úroveň.
Aj keď viacerí nadávajú, že v GT5 je zlý multiplayer, v iných a mnohých hrách je to ovela horšie.
Dúfam že sa stretneme v ďalšom ročníku.
GT CUP 2013 - vaše dojmy či připomínky
Celkově se mi celý cup docela líbil, akorát bych pár věcí udělal jinak. Když se odhalilo složení aut a jejich výběr tak jsem nebyl zrovna happy, protože bylo jasný, že to bude nevyrovnaný, sice to nebyla úplná katastrofa, ale i to stačilo na poměrně značné rozdíly a to byl také jeden z důvodů neúčasti některých lidí. Vyplácali si nejlepší auta na začátku a než aby jezdili zbytek cupu poslední nebo druhou skupinu, tak to raději zabalili.. I když to testovalo poměrně dost lidí, tak třeba já jsem vůbec nebral v úvahu spotřebu paliva, sice jsem dal 5 kol jestli tam není extrémní rozdíl (no tak o litr no.. ), ale někdy byl třeba rozdíl v délce tankování 10s a to je sakra hodně a zkazilo to šance na lepší umístění i když v časech na kolo byly auta vyrovnaný. Proto by bylo lepší, aby skutečně všichni měli stejný auto na každý závod, sice to nepřinese tak nečekaný výsledky, ale je to férový, navíc druhý závod se jezdí s opačným pořadím a to si myslím dává dostatečný šance na nestereotypní výsledky. Když vyhraju závod s lepším autem tak z toho nemám takovou radost jako když by jsme měli stejnou techniku a rozhodoval pouze um, kdo si cení Vettelových úspěchů? . Třeba teď eddie na nordschleife, s ZR1 se toho opravdu nedalo moc vymyslet a to je celkem škoda. Jestli jde někomu o vzhled startovního pole, tak se dali využít samotnou hrou srovnaný auta (calsonic, xanavi, yellow..) nebo ty přetáčivější okolo takaty 06 byly celkem srovnaný a už by na startu nebylo jen jedno auto. Navíc na Sarthe očividně nikdo moc neřešil jednotvárnost aut
Co se týče settingu tak to mezi jezdci udělá ještě větší rozdíly a stále si myslím, že tohle není cesta k lepším závodům, ale jak psal HR tak pár závodů by se setupem být mohlo, ale opravdu jen pár (2-3) a to aplikovat na auto, který je v prohi těžko řiditelné (např. lotus 111r), protože vymejšlet setup třeba na gtr je celkem zbytečný a nudný a tím narážím na volbu aut pro další cup. Mohli by se jet i jiný auta než třída gt500 a udělat takový mix všeho, převažovali by třída gt500, ale zase 2-3 závody s road car (tady by se dala využít široká škála barev pro nenaklonovaný startovní pole) apod. Pro zpestření by se taky mohlo pár závodů odjet bez ABS.
Bodování: Tady není co řešit, 40 lidí na začátku a 20 na konci, kdy i poslední bere cca 30 bodů. Nápad OSIho neni vůbec špatný, přizpůsobit bodování na každý závod podle počtu startujících pilotů. Sice by výsledky nebyly tak uhlazené, ale to si myslím nikomu vadit nebude. Zjednodušeně, bude nás 40, body 40 39 38 atd, Při 20ti, 20 19 18 atd. Jelikož je úpadek lidí vždy, tak je tohle celkem logické řešení, poslední nedostane 30 bodů ale jen 1 což je dobrý, hlavně když to někoho kopne tak už nebude zbytečně ztrácet tolik bodů. btw a poslední by mohl brát tu nulu.
Co se týče přídělu bodů za závod, tak tady bych to nijak nekomplikoval (80% a podobný kraviny) máme tu dojezdovej čas 180s a kdo v něm nestihne dojet body nebere ať už ho to kopne nebo ne, čas je to dostatečný a i ten nejpomalejší to při nějakém karambolu stihne v pohodě v tomto limitu dojet..
A nakonec jet kvalifikaci i poslední závod, ti co si pošetřili dobrý auto na konec tak ani nedostali šanci postoupit do 1.sk a tím přišli o možnost urvat nějaký ten bod navíc a vyšplhat v prestižním celkovém pořadí o nějaký ten stupínek nahoru. Jasně v pravidlech to bylo už na začátku, ale většina si tohle asi zapomněla přečíst..
Co se týče settingu tak to mezi jezdci udělá ještě větší rozdíly a stále si myslím, že tohle není cesta k lepším závodům, ale jak psal HR tak pár závodů by se setupem být mohlo, ale opravdu jen pár (2-3) a to aplikovat na auto, který je v prohi těžko řiditelné (např. lotus 111r), protože vymejšlet setup třeba na gtr je celkem zbytečný a nudný a tím narážím na volbu aut pro další cup. Mohli by se jet i jiný auta než třída gt500 a udělat takový mix všeho, převažovali by třída gt500, ale zase 2-3 závody s road car (tady by se dala využít široká škála barev pro nenaklonovaný startovní pole) apod. Pro zpestření by se taky mohlo pár závodů odjet bez ABS.
Bodování: Tady není co řešit, 40 lidí na začátku a 20 na konci, kdy i poslední bere cca 30 bodů. Nápad OSIho neni vůbec špatný, přizpůsobit bodování na každý závod podle počtu startujících pilotů. Sice by výsledky nebyly tak uhlazené, ale to si myslím nikomu vadit nebude. Zjednodušeně, bude nás 40, body 40 39 38 atd, Při 20ti, 20 19 18 atd. Jelikož je úpadek lidí vždy, tak je tohle celkem logické řešení, poslední nedostane 30 bodů ale jen 1 což je dobrý, hlavně když to někoho kopne tak už nebude zbytečně ztrácet tolik bodů. btw a poslední by mohl brát tu nulu.
Co se týče přídělu bodů za závod, tak tady bych to nijak nekomplikoval (80% a podobný kraviny) máme tu dojezdovej čas 180s a kdo v něm nestihne dojet body nebere ať už ho to kopne nebo ne, čas je to dostatečný a i ten nejpomalejší to při nějakém karambolu stihne v pohodě v tomto limitu dojet..
A nakonec jet kvalifikaci i poslední závod, ti co si pošetřili dobrý auto na konec tak ani nedostali šanci postoupit do 1.sk a tím přišli o možnost urvat nějaký ten bod navíc a vyšplhat v prestižním celkovém pořadí o nějaký ten stupínek nahoru. Jasně v pravidlech to bylo už na začátku, ale většina si tohle asi zapomněla přečíst..
GT CUP 2013 - vaše dojmy či připomínky
Viacerí tu mali pripomienky k bodovaniu, tak sa pridám a dávam návrh:
- bodovať podľa celkového výsledného času
- bodovať podľa celkového výsledného času
GT CUP 2013 - vaše dojmy či připomínky
Nevím jak vy, ale asi nejdivnější ukončení z těch posledních tří GT Cupů.
- markoduno
-
- Příspěvky: 1996
- Registrován: 21.3.2012 23:18
- PSN ID: GT-Racing-cz_MK
- Bydliště: Čáslav - dílna za garáží
GT CUP 2013 - vaše dojmy či připomínky
je pravda, že jsem čekal větší reakce. No......asi to začínají někteří brát jako rutinu
Mě to ale nevadí, příští rok si rád opět zajezdím
Mě to ale nevadí, příští rok si rád opět zajezdím
- b0riz__SVK
- Příspěvky: 44
- Registrován: 9.5.2013 10:59
- PSN ID: b0riz__SVK
- Bydliště: Šaľa, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
GT CUP 2013 - vaše dojmy či připomínky
Ja ďakujem za možnosť zúčastniť sa, dúfam že som vám moc nezavádzal na trati a tak isto sa ospravedlňujem za tých pár kontaktov, ktoré určite boli. Pre mňa tento cup znamenal reštart všetkého čo som s gt5 dovtedy od vydania zažil. Stres, panika, potešenie, radosť, všetky tie pocity ktoré som predtým nezažil. Tešil som sa z postupného progresu, síce to nebolo nič extra, ale aspoň som posledné závody prešiel cieľom v limite. Fakt mockrát ďakujem za možnosť vás spoznať a zajazdiť si s vami, dúfam že ked bude nová séria budem sa môcť znova zúčastniť.
- Hanz.77
-
- Příspěvky: 1654
- Registrován: 24.3.2012 20:08
- PSN ID: GT-Racing-cz_H77
- Bydliště: Nurburgring, Le Mans,Monza,Spa,Brno,
- Kontaktovat uživatele:
GT CUP 2013 - vaše dojmy či připomínky
To Boriz-SVK : Samozřejmě. Pro příští ročník s tebou počítáme
Paddockforum
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
- Substance242
- Příspěvky: 141
- Registrován: 20.1.2013 23:24
- PSN ID: Substance242
- Bydliště: Kysucké Nové Mesto
- Kontaktovat uživatele:
GT CUP 2013 - vaše dojmy či připomínky
Boriz, budem ti vzadu robiť parťáka, gut? Skvelý Cup, a ďalší bude ešte lepší!
- markoduno
-
- Příspěvky: 1996
- Registrován: 21.3.2012 23:18
- PSN ID: GT-Racing-cz_MK
- Bydliště: Čáslav - dílna za garáží
GT CUP 2013 - vaše dojmy či připomínky
no vzhledem k tomu, že ho bude pořádat náš nejlepší Michal (MSM) a jako vždy kreatvní Hanz77, tak se můžeme těšit na zajímavý šampionát. Tak čímpak nás kucí překvapí
Pro každého je v CUPu místo. Nejde o to, zda jsi rychlý, ale o fér závody.
Takže budeme všichni rádi, když bude příští rok účast minimálně taková, jaká byla letos na začátku.
Pro každého je v CUPu místo. Nejde o to, zda jsi rychlý, ale o fér závody.
Takže budeme všichni rádi, když bude příští rok účast minimálně taková, jaká byla letos na začátku.
-
-
- Příspěvky: 166
- Registrován: 29.3.2012 15:27
- PSN ID: perisbond007
GT CUP 2013 - vaše dojmy či připomínky
cau hosi, mam taky par(malo) dojmu z cupu . I kdyz mam ted do dasiho cupu zavreny dvere tak par postrehu mam. ja uz byl nestastnej od prvniho treninku. kdyz sem sednul do toho GTRka a zjistil ze to auto tahne do 4000 otacek a pak uz to nejede, tak sem si rikal to snad ne.proste vybrat auta ktera jsou zavodni,ne ze se to chova jako sluzebni trandak. pak sem dost bojoval s vyhledem z aut, polovina bez zrcatek a druha polovina hrazdu pred prednim sklem. tudis preskakovani z auta do auta v treninku hnus. dalsi vec co mi delala problem byla pauza pred zavodem. 45min pauza je na vychladnuti az az a ze sem asi parkrat snad zmrnul. boruracek vic jak za predesly dva sampiky. a nakonec delka zavodu, ja to mam tak ze se do tempa dostanu az po delsi dobe. 35 min a 50 min na la sarthe me uz odradilo na dobro. zavod pred tim sem nejel kvuli bolesti ramene( 14 dni brouseni tatry 805 nebo jak se ten krap menuje se projevilo) TAK sorry vsem,
- Trámek
-
- Příspěvky: 771
- Registrován: 22.3.2012 16:39
- PSN ID: TRAMEK-CZ GT-Racing
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
GT CUP 2013 - vaše dojmy či připomínky
Kdo nejel "all cup 2013", nemá vstupenku do cupu 2014? viz já.. díky za konkrétní odpověď
Mometálně jezdím Gran Turismo Sport. Playseat home made, TV UHD 4K, PS4 PRO + volant T300 RS. Trámek
- eddie
-
- Příspěvky: 745
- Registrován: 22.3.2012 07:05
- PSN ID: GT-Racing-cz_EM
- Bydliště: Ústí n/L
- Kontaktovat uživatele:
GT CUP 2013 - vaše dojmy či připomínky
Jirko takové pravidlo určitě nebude...to by postrádalo jakoukoliv logiku.
GT není hra...GT je životní styl.[/size]