Závada se projevuje tak, že se volant "rozkalibruje" po projetí přez obrubník, krajnici, po trávě nebo písečku - prostě když v zatáčce zavibruje - po návratu na rovinku zůstává "v rejdu". Při delším závodě jsem měl volant na rovném úseku pootočený postupně třeba až o 90stupňů, u mě to dokonce došlo tak daleko, že se vůbec nedokázal ani zkalibrovat po připojení ke konzoli. Několikrát jsem ho rozebral (nemám záruku, koupil jsem použitý), ale na nic jsem nepřišel, tak zkončil na čas v krabici a na řadu se dostal náhradník. Naštěstí mi to nedalo a nakonec jsem příčinu odhalil, v podstatě se jedná o banální závadu - povolené šroubky držáku "optického snímače otáček" volantu, (kdo měl kdysi rozebranou myš k pc s kuličkou uvnitř, je to stejný mechanismus: červená dioda svítící skrz "loukoťové" kolo na snímač). Háček je v tom, že je vše ukryto pod plastovým víčkem na levém? motoru volantu, které jde navíc špatně sundat. Potom už stačí jen dva šroubky řádně dotáhnout (Markoduno to pro sichr pojistil zakápnutím šroubků vteřiňákem a má klid, já jsem to neudělal, ale závada se mi zatím neopakovala) a je hotovo.
Kdyby tady měl někdo další stejný problém, klidně ho navedu, poradím (zavolejte 608/777786 nebo pište na Martin.sicha@seznam.cz), kdyby si na to netroufl, tak poslat, dám do pořádku. Ještě upozorním!!! Při nesčetném rozebírání volantu, než jsem našel příčinu, jsem si sám způsobil další závadu - po odšroubování 6ti šroubů na středu volantu mi jednou "žuchnul" věnec dřív než jsem stihl odpojit přívodní káblíky k tlačítkům na volantu a celá jedna řada včetně pádla přestala fungovat!!! Naštěstí to spravilo naletování dvou "bajpásů" na destičce pod věncem a G27 zas šlape jak má, ufff.
