Pokud se dobře pamatuji, tak padlo přímo v lobby druhé skupiny, ne tady na diskuzi.precho píše:Ok, uz len posledna otazka z mojej strany: kde na fore je napisane, ze na SPA sa nebude riesit vyjazd z boxov? Vopred dik za odpoved.
Indy & Daytona - 07.04.2013
Indy & Daytona - 07.04.2013
Indy & Daytona - 07.04.2013
Omluvám se, nějak jsem zvojtil editaci/moderaci příspěvku.
markoduno píše:..
Na Spa došlo bohužel k nedorozumění mezi komisaři. Jeden komisař ve skupině prohlásil, že výjezd je komplikovaný a bude tedy tolerován.
precho píše: Ok, uz len posledna otazka z mojej strany: kde na fore je napisane, ze na SPA sa nebude riesit vyjazd z boxov?
Vopred dik za odpoved.
Indy & Daytona - 07.04.2013
No comment, end.osiwaru píše:Pokud se dobře pamatuji, tak padlo přímo v lobby druhé skupiny, ne tady na diskuzi.precho píše:Ok, uz len posledna otazka z mojej strany: kde na fore je napisane, ze na SPA sa nebude riesit vyjazd z boxov? Vopred dik za odpoved.
- markoduno
-
- Příspěvky: 1996
- Registrován: 21.3.2012 23:18
- PSN ID: GT-Racing-cz_MK
- Bydliště: Čáslav - dílna za garáží
Indy & Daytona - 07.04.2013
Právě v tom byl ten problém. Jeden z komisařů ve skupině řekl, že PITLINE bude brána velmi tolerantně. Jenomže se tento výrok nedostal mezi ostatní skupiny. Takže dvě skupiny to jely dle pravidel a jedna skupina ne. Proto jsme se dohodli na tom, že na Spa vynecháme penalty za PITLINE.precho píše:Ok, uz len posledna otazka z mojej strany: kde na fore je napisane, ze na SPA sa nebude riesit vyjazd z boxov?
Vopred dik za odpoved.
Ještě jednou se za tento chybný krok na SPA omlouvám a slibuji, že se to již nebude opakovat . Na druhou stranu to však nemění nic na tom, že jsme na fóru zveřejnili článek, kde upozorňujeme na dodržování PITLINE.
Ale klidně zodpoví i další otázky
Indy & Daytona - 07.04.2013
máš naprosto pravdu, víc k tomu není co dodat.precho píše:No comment, end.
----------
Strašně mě mrzí.... néé nemrzí - mě to přímo sere, že musíme hasit požáry, které nám způsobují samotní tvůrci nedokonalostí online GT5... Výjezd z boxů na SPA i Daytoně je naprostá prasárna. Tam se těžko hledá rozumný kompromis. Došlo k nedorozumění mezi hodnotiteli závodu.
Dál to nemůžu rozebírat, rozpoutala by se divoká debatní přestřelka.
End i z mé strany... třeba si o tom ještě promluvíme v lobby na GTa...
- pavel67
-
- Příspěvky: 1086
- Registrován: 21.3.2012 23:09
- PSN ID: pavel67_cz
- Bydliště: Kósek vod Brna :-)
- Kontaktovat uživatele:
Indy & Daytona - 07.04.2013
V tom případě mělo být napsáno (pro nás blbý) i to, že bude penalizovaná i přejetá vnitřní čára při výjezdu z pitline.
Vím že od speedyho bylo napsáno: "...Zejména na začátku a hlavně na konci dodržujte bílé čáry. Jejich přejetí bude penalizováno."
Bohužel ani ve snu by mě nenapadlo, že za tohle dostanu +15sec. Myslím že jsme nikdy vnitřní stranu neřešili, proto jsem si ji až tak nehlídal.
Když najedu příště na Nurbu pravou stranou přes lajnu, dostanu taky +15 ???
Vím že od speedyho bylo napsáno: "...Zejména na začátku a hlavně na konci dodržujte bílé čáry. Jejich přejetí bude penalizováno."
Bohužel ani ve snu by mě nenapadlo, že za tohle dostanu +15sec. Myslím že jsme nikdy vnitřní stranu neřešili, proto jsem si ji až tak nehlídal.
Když najedu příště na Nurbu pravou stranou přes lajnu, dostanu taky +15 ???
...každej má něco, já jezdím...
Indy & Daytona - 07.04.2013
Souhlas Precho
(moje) Konečné výsledky GT Cupu 2013 ke stažení zde:
http://ulozto.cz/xb8sjsKs/gt-cup-2013-k ... ofiziel-7z
Různě možné tabulky, koukněte, fanděte.
Nebo zde (pouze koukat):
https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing
http://ulozto.cz/xb8sjsKs/gt-cup-2013-k ... ofiziel-7z
Různě možné tabulky, koukněte, fanděte.
Nebo zde (pouze koukat):
https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing
- markoduno
-
- Příspěvky: 1996
- Registrován: 21.3.2012 23:18
- PSN ID: GT-Racing-cz_MK
- Bydliště: Čáslav - dílna za garáží
Indy & Daytona - 07.04.2013
Pavle, ale když se na to podíváš, tak ten, který to střihne přímo, ten získá až ty 3 vteřiny na výjezdu a ten, který to pojede poctivě, tak je víš kde. Proč tam asi ty lajny jsou?
Indy & Daytona - 07.04.2013
Prepacte, ale je musim reagovat. Ja vazne zasnem, ze na SPA neriesite prejdenie pit lane, co je pre mna a myslim, ze pre kazdeho, kto jazdi GT5 uz nejaky cas, dost velky brutal a na Daytone riesite a penalizujete prejdenie dvoma kolesami ( a to len maly kusok) nezmyselnu pit lane na opacnej strane trate za mantinelom. Keby to niekto strihol priamo sikmo celym autom, ni nepoviem. Ale tie fotky?? Neviem, co dalej napisat, ked toto uplne bije do oci...
Naposledy upravil(a) precho dne 10.4.2013 22:46, celkem upraveno 1 x.
- pavel67
-
- Příspěvky: 1086
- Registrován: 21.3.2012 23:09
- PSN ID: pavel67_cz
- Bydliště: Kósek vod Brna :-)
- Kontaktovat uživatele:
Indy & Daytona - 07.04.2013
No tak to mě ho vyndej, jestli jsem já nebo kdokoliv jinej "kopírováním" čáry získal 3 sec. Střihnutí přímo si představuju trochu jinak!!markoduno píše:Pavle, ale když se na to podíváš, tak ten, který to střihne přímo, ten získá až ty 3 vteřiny na výjezdu a ten, který to pojede poctivě, tak je víš kde. Proč tam asi ty lajny jsou?
EDIT
Teď se nato dívám... A ještě když přitom někdo hodí pohled doprava, kde mu jede jiný auto, abych ho netrefil...
...každej má něco, já jezdím...
- markoduno
-
- Příspěvky: 1996
- Registrován: 21.3.2012 23:18
- PSN ID: GT-Racing-cz_MK
- Bydliště: Čáslav - dílna za garáží
Indy & Daytona - 07.04.2013
Pavle, psal jsem 1-3 vteřiny. Nejsem sám z komisařů, kteří souhlasí s tímto postihem, ale nebudu je zmiňovat, protože stačí, že se to sype na mou hlavu a není mi to zrovna příjemné. Držím se zavedených pravidel od prvního ročníku. Sám jsem dostal pentli v prvním ročníku za přejetí PITLINE na FUJI těsně před koncem PITLINE. Jel jsem sám. Když jsem se obořil, že naprosto o nic nešlo a nic jsem nezískal, pentle stejně přišla a nikdo nehnul ani brvou. Pouze jsem dostal jasné instrukce o tom, že PITLINE se nikde! nepřejíždí a od té doby se to dodržovalo!
A nyní je to špatně? Tomu tedy nerozumím. Chápu pilota precho. Rozdíl mezi Spa a Daytonou. Ale pokud se podívám na replay naší skupiny, tak B0risz jel na padu a jel tak opatrně, aby se vešel do stopy. Jiní se na to vybodli a zisk času byl jasný.
A nyní je to špatně? Tomu tedy nerozumím. Chápu pilota precho. Rozdíl mezi Spa a Daytonou. Ale pokud se podívám na replay naší skupiny, tak B0risz jel na padu a jel tak opatrně, aby se vešel do stopy. Jiní se na to vybodli a zisk času byl jasný.
Naposledy upravil(a) markoduno dne 10.4.2013 23:04, celkem upraveno 1 x.
Indy & Daytona - 07.04.2013
vyjezd z pitu a dodrzovani pit cary (z obou stran) je na daytone obtizne, jelikoz to neni klasicka rovna cara, ale celkem se to neprijemne klikati tak buzerovat za (podle prilozenych fotek) par centaku mimo, spis to byla jizda po care hmm.. 1-3 vteriny vyhoda? Spis 1-3 desetiny.. no co, trest prijimam, akorat pro dalsi race bych trosku zkorigoval prisnost penalizaci za nedodrzovani car, protoze kdo prokatuje celej zavod a ziska tim x vyhod dostane 25s a ten kdo lehce prejede caru z pitu jeste k tomu v tak blbym miste a neziska skoro zadnej cas schyta vterin 15 no nic brou
- markoduno
-
- Příspěvky: 1996
- Registrován: 21.3.2012 23:18
- PSN ID: GT-Racing-cz_MK
- Bydliště: Čáslav - dílna za garáží
Indy & Daytona - 07.04.2013
Není možné řešit míru přejetí PITLINE. Prostě pokud ji pilot přejede, je to pentle. Dovedeš si představit, jak by to dopadlo, kdybychom řešili cm???derek píše:par centaku mimo, spis to byla jizda po care
Opravdu není v silách komisařů sledovat každého pilota v obou závodech. To by znamenal 15 hodin čistého času na komisaře a skupinu!!! Od toho máte právo podat protest na pilota ve své skupině a komisař jej pak prošetří.derek píše:pro dalsi závod bych trosku zkorigoval prisnost penalizaci za nedodrzovani car, protoze kdo prokatuje celej zavod a ziska tim x vyhod dostane 25s a ten kdo lehce prejede caru z pitu jeste k tomu v tak blbym miste a neziska skoro zadnej cas schyta vterin 15 no nic brou
Indy & Daytona - 07.04.2013
Moj posledny prispevok: takze stale trva komisia na tom, ze na SPA to bolo ok prejst celym autom pit lane aj napriek vsetkemu napisanemu a na Daytone su dve kolesa mimo pit lane na opacnej strane trate za mantinelom na penalizaciu?Opravdu není v silách komisařů sledovat každého pilota v obou závodech. To by znamenal 15 hodin čistého času na komisaře a skupinu!!! Od toho máte právo podat protest na pilota ve své skupině a komisař jej pak prošetří.
Indy & Daytona - 07.04.2013
Pánové,to je směšné.Trestat za bílou čáru,která je ven z tratě na naprosto přitroublém výjezdu na Daytoně.Já jsem ji nepřejel proto,že bych chtěl vydělat 3 vteřiny-což mi přijde ještě hloupější nápad než samotný výjezd,ale z důvodu úzkosti tohoto výjezdu,mantinelu vpravo a hlavně což je nejpodstatnější-že už jsem se díval na mapku jestli tam někomu nevjedu přímo do jízdy a to je důležitější.Pánové,nevěřím tomu,že doposavad nikdo čáru výjezdu na jiných tratích nepřejel.A takto necitlivě trestat zrovna tady?Jinak pravidla se snažím dodržovat,nenabádám tímto k jejich nedodržování,ani mi nejde o výsledek-nedíval jsem se do nového pořadí,navíc myslím,že ve 3.skupině jezdíme férově.Nechápu,tato malichernost způsobí akorát spoustu zlé krve.
- markoduno
-
- Příspěvky: 1996
- Registrován: 21.3.2012 23:18
- PSN ID: GT-Racing-cz_MK
- Bydliště: Čáslav - dílna za garáží
Indy & Daytona - 07.04.2013
Jak jsem již psal:precho píše:Moj posledny prispevok: takze stale trva komisia na tom, ze na SPA to bolo ok prejst celym autom pit lane aj napriek vsetkemu napisanemu a na Daytone su dve kolesa mimo pit lane na opacnej strane trate za mantinelom na penalizaciu?
Výjezd na Daytoně nebyl rovný, ale do tvaru "S". Kdo ho trochu střihnul, ten získal výhodu. Kdo se ho snažil projet poctivě, ten ztratil. Bez diskuzemarkoduno píše:Právě v tom byl ten problém. Jeden z komisařů ve skupině řekl, že PITLINE na Spa bude brána velmi tolerantně. Jenomže se tento výrok nedostal mezi ostatní skupiny. Takže dvě skupiny to jely dle pravidel a jedna skupina ne. Proto jsme se dohodli na tom, že na Spa vynecháme penalty za PITLINE.
Ještě jednou se za tento chybný krok na SPA omlouvám a slibuji, že se to již nebude opakovat . Na druhou stranu to však nemění nic na tom, že jsme na fóru zveřejnili článek, kde upozorňujeme na dodržování PITLINE.?
- markoduno
-
- Příspěvky: 1996
- Registrován: 21.3.2012 23:18
- PSN ID: GT-Racing-cz_MK
- Bydliště: Čáslav - dílna za garáží
Indy & Daytona - 07.04.2013
Výpis z pravidel 10. Pravidla chování na trati:
Při návratu na závodní dráhu po vyjetí mimo trať dbejte na bezpečnost a umožněte vozům těsně jedoucím za vámi bezpečné předjetí. Při výjezdu z boxů dodržujte bílou čáru (pit line), která vás zavádí zpět na trať, a nikdy ji nepřejíždějte. Opět dbejte na bezpečnost, abyste neohrozili projíždějící piloty.
Já už nevím, co dodat?!?!?
Při návratu na závodní dráhu po vyjetí mimo trať dbejte na bezpečnost a umožněte vozům těsně jedoucím za vámi bezpečné předjetí. Při výjezdu z boxů dodržujte bílou čáru (pit line), která vás zavádí zpět na trať, a nikdy ji nepřejíždějte. Opět dbejte na bezpečnost, abyste neohrozili projíždějící piloty.
Já už nevím, co dodat?!?!?
Indy & Daytona - 07.04.2013
Kluci,vždyt´přeci přejetí bílé čáry na výjezdu se trestá proto,aby to vyjíždějící jezdec neposlal přímo před auto na trati-což není tento případ.A pokud jsem viděl na fotkách,tak nikdo nejel přímo,ale vždy se jednalo o levé pneumatiky na bílé čáře,takže argumentace získáním časové výhody taky jaksi nesedí.Nestačilo by napsat k fotkám hoši toto se bude příště trestat a nechat to být?
- SJ.sprint
-
- Příspěvky: 633
- Registrován: 22.3.2012 10:25
- PSN ID: GT-Racing-cz_SJR
- Bydliště: Milovice nad Labem
Indy & Daytona - 07.04.2013
Hoši předloni jsem dostal za přejetí pit čáry penalizaci: průjezd boxy v dalším závodě. Myslím že to bylo na Fuji. A to jsem tu čáru projel jen půlkou zadního kola a úplně na konci,snad metr jak měla končit ta debilní čára... A věřte mi, že jsem byl hodně agresivní co se týče obrany a nesouhlasu. Myslím si, že i Markoduno byl potrestán se svým růžžžovým Camarem jestli se nemýlím... A od té doby si dávám bacha-to je fakt Ale co se Daytony týče tak nemyslím si, že zrovna na tomhle místě se získává 3 vteřiny-to ani náhodou. A jsem si jistý, že tohle nikdo neudělal úmyslně, určitě ne... Ale taková jsou pravidla. A nezáleží v jaké skupině kdo jede!!! Přeji všem pevné nervy a dobrou páru do dalšich závodů. Respect
Zakladatel Karate-do říkal: "Zbraň musí být pokračovaním ruky".
Já říkám: "Volant a pedály jsou pokračováním mozku ...
Já říkám: "Volant a pedály jsou pokračováním mozku ...
Re: Indy & Daytona - 07.04.2013
Jednoducho su pravidla a ked sa porusia tak sa tresta. To je cele.
Odoslané z HTC One X cez Tapatalk 2
Odoslané z HTC One X cez Tapatalk 2