XLSX, XLSX, starému XLS jsem odzvonil v roce 2007speedy píše:online XLS je hotový a odladěný. Jediný zádrhel je v lidském faktoru.eddie píše:....mluvené slovo je někdy rychlejší než všechny moderní vymoženosti....
"když admini budou umět systém využít, není vůbec potřeba mluvené slovo" a to mi věř, s osim jsme to už otestovali.
Kvalifikace - nový vs starý způsob
Kvalifikace - nový vs starý způsob
Kvalifikace - nový vs starý způsob
Ještě by tu byla možnost, jelikož se letos neúčastním závodů ,kdy kvalifikace by byla odježděná v danných termínech před závodem. Třeba 4 skupiny, čtyři termíny + samozřejmě dali by se i vytvořit individuální termíny viz. příspěvek Capiho.Kdy bych se třeba na hodinu připojil , jako komisař bych odjel v danném termínu s danou skupinou kvalifikaci sepsal bych jí a celkové výsledky bych zveřejnil řekněme 2 dny před závodem ?. ( Samozřejmě nestranost a férovost zaručuji ) . Pak bych je jen lípnul na web a závody by se už v danný termín odjeli. Admini pro své skupiny by si už jen pustili závodníky do závodu dle hotové kvaldy.
Kvalifikace mimo hl. závod ale nese jedno negativum pro konkrétní závod a to tzv. Studený start. Opozdilci co to budou mít tak akorát budou muset do závodu startovat bez rozjížďky to v případě předních pozic může být trošku problém ( právě kvůli incidentům ).
Kvalifikace mimo hl. závod ale nese jedno negativum pro konkrétní závod a to tzv. Studený start. Opozdilci co to budou mít tak akorát budou muset do závodu startovat bez rozjížďky to v případě předních pozic může být trošku problém ( právě kvůli incidentům ).
Redjous75 - to je podpis.A né ty Vaše hemzi co tam máte.
-
- Příspěvky: 47
- Registrován: 20.12.2012 16:33
- PSN ID: laktibrada
Kvalifikace - nový vs starý způsob
A nemohlo by sa to urobit tak, ze take to rozdelenie do skupin by sa spravilo iba raz? Skokovy narast jazdeckeho "umenia" nejako nepredpokladam, takze tak ci tak vzdy budeme +/- 1 jazdec vzdy v tej istej skupine. Takze by uz v tej danej skupine sa odjazdila klasicka Q a hned na to sa spustil zavod.
Samozrejme je to len navrh. V pripade potreby rozsirenia poctov adminov som plne k dispozicii
Samozrejme je to len navrh. V pripade potreby rozsirenia poctov adminov som plne k dispozicii
Kvalifikace - nový vs starý způsob
Tak jak to popisuješ, to právě je, kvalifikační skupiny jsou v podstatě rozděleny dle výkonnosti. A ve finále to tak asi zůstane. Ještě uvidíme jak to zvládneme až budou skupiny tři.laktibrada píše:Samozrejme je to len navrh. V pripade potreby rozsirenia poctov adminov som plne k dispozicii
Kvalifikace - nový vs starý způsob
Lakti díky za nabídku adminování závodů. Určitě to potřeba bude, přidávám tě do seznamu možných adminů. Parádalaktibrada píše:....Skokovy narast jazdeckeho "umenia" nejako nepredpokladam, ...
...V pripade potreby rozsirenia poctov adminov som plne k dispozicii
Trvalé rozdělení do skupin by bylo velké zjednodušení a velká časová úspora. To je nezpochybnitelné.
Jenže touto cestou se pustit nemůžeme:
Sice závodní rychlost pilotů navzájem známe a výsledky by mohli být z velké části i předvídatelné - jenže do hry vstupuje faktor nevypočitatelnosti a tím je nutnost volit pro každý závod jiné auto.
Právě kvůli této povinnosti se bude složení skupin neustále měnit. Bude tedy nutné vždy odjet celou kvalifikaci pro každý závod extra.
-----------
Schválně jsem na test race Fuji vzal auto z těch slabších a zkusil kam až se dokážu propracovat. Nechci být trvale zařazen do středu druhé skupiny, kam zhruba výkonnostně patřím. Rád bych zažil i trochu víc adrenalínu v krvi a budu se vždy rvát o první skupinu. Jak jsem psal v přihlášce "jdu do toho naplno a nikoho nešetřím"
Trvalé rozdělení nebo losování skupin není ta správná cesta po které chceme jít. OSI připravuje i tabulku s porovnáním úspěšnosti jednotlivých webů - která by při stálém složení skupin ztratila smysl
- markoduno
-
- Příspěvky: 1996
- Registrován: 21.3.2012 23:18
- PSN ID: GT-Racing-cz_MK
- Bydliště: Čáslav - dílna za garáží
Kvalifikace - nový vs starý způsob
Ale i mě se občas poštěstilo se dostat do první skupiny, i když patřím mezi spíše slabší piloty. A čuměl jsem, jaký je rozdíl mezi první a druhou skupinou v samotném závodě.
Myšlenka Q mimo závodní den se mi moc nelíbí. Samozřejmě se přizpůsobím, ale radši bych ji ponechal na závodní večer.
U Q mimo závodní večer by se museli tajit výsledky, protože jak psal eddie, tak by to bylo pro ty první zúčastněné nevýhodné.
V samotném závodě jde pouze o to, aby se vedoucí místností naučili pracovat s online dokumenty či použili jiný komunikační kanál (skype atd.). Bylo by dobré to otestovat. Myslím, že speedy a Osiwaru to již zkoušeli a vše klapalo na jedničku.
Myšlenka Q mimo závodní den se mi moc nelíbí. Samozřejmě se přizpůsobím, ale radši bych ji ponechal na závodní večer.
U Q mimo závodní večer by se museli tajit výsledky, protože jak psal eddie, tak by to bylo pro ty první zúčastněné nevýhodné.
V samotném závodě jde pouze o to, aby se vedoucí místností naučili pracovat s online dokumenty či použili jiný komunikační kanál (skype atd.). Bylo by dobré to otestovat. Myslím, že speedy a Osiwaru to již zkoušeli a vše klapalo na jedničku.
Kvalifikace - nový vs starý způsob
Myslím, že správa přes sdílenou Excel tabulku bude v pohodě. Nezkoumal jsem to do detailů, jen jsem viděl tu "kuchařku", co tu dával speedy, kde jsem jen nepochopil, proč to spojovat, když to může být v jedné od začátku, ale OK.
Alternativa (námět do budoucna): Jednoduchý web formulář - položka nick (přes "šipku" již připravená jména) a čas (ideálně, ať se neblbne s dvojtečkama atd. jako 3 pole - min + sec + msec). Na jiné (veřejné) adrese pro všechny výpis celé tabulky výsledků kvalifikace, včetně rozdělení do skupin podle časů, případně se to dá vyšperkovat i výpisem ID lobby. Před každým závodem by se jen v tabulce přes DB vymazaly časy. Tímto způsobem by si dokonce mohli účastníci závodu, kdo má po ruce PC nebo chytrý mobil, odeslat svůj čas (jen jeden údaj - nick se díky přihlášení vyplní automaticky) a admin to pak jen zkontroluje a doplní chybějící, čímž se vše zrychlí.
Alternativa (námět do budoucna): Jednoduchý web formulář - položka nick (přes "šipku" již připravená jména) a čas (ideálně, ať se neblbne s dvojtečkama atd. jako 3 pole - min + sec + msec). Na jiné (veřejné) adrese pro všechny výpis celé tabulky výsledků kvalifikace, včetně rozdělení do skupin podle časů, případně se to dá vyšperkovat i výpisem ID lobby. Před každým závodem by se jen v tabulce přes DB vymazaly časy. Tímto způsobem by si dokonce mohli účastníci závodu, kdo má po ruce PC nebo chytrý mobil, odeslat svůj čas (jen jeden údaj - nick se díky přihlášení vyplní automaticky) a admin to pak jen zkontroluje a doplní chybějící, čímž se vše zrychlí.
Kvalifikace - nový vs starý způsob
né každý hoví PC, tak vyrábíme blbuvzdornou formu.sonyman píše:...proč to spojovat, když to může být v jedné od začátku
Současná podoba: Každá skupina má svou tabulku, kde případná chyba ostatním nevadí. V tabulce má předepsané všechny nicky. Jednoduchým filtrem admin vybere aktuální. K nim připíše dosažené časy. Svou tabulku překopíruje do připravené části celkové tabulky. Hlavní admin uvidí nakopírované tři tabulky. Provede jednoduché porovnání vložených dat dle časů.
Hotová, už srovnaná tabulka se zobrazuje všem adminům skoro v realném čase porovnání. Každý si odečte výsledek a v roomu rozdá další pokyny.
Proces se dá jistě více zjednodušit a automatizovat, narazíme ale na (ne)znalost práce s PC.
- Substance242
- Příspěvky: 141
- Registrován: 20.1.2013 23:24
- PSN ID: Substance242
- Bydliště: Kysucké Nové Mesto
- Kontaktovat uživatele:
Kvalifikace - nový vs starý způsob
Vynechajme Q úplne, prvý pretek sa pôjde podľa náhodného poradia a potom reverzné celkové poradie v šampionáte. (just kidding... maybe)
Kvalifikace - nový vs starý způsob
Nic se teoreticky nespojuje, sešit je jeden, jen každá skupina má svůj list, kam admin zadá výsledky. Pak jeden z nich (ten s jedním okem) sloučí výsledky a seřadí, aplikace podporuje editací z více účtu najednou.sonyman píše:Myslím, že správa přes sdílenou Excel tabulku bude v pohodě. Nezkoumal jsem to do detailů, jen jsem viděl tu "kuchařku", co tu dával speedy, kde jsem jen nepochopil, proč to spojovat, když to může být v jedné od začátku, ale OK.
Speedy, když tak to klidně Martinovi na-sdílej, má ten samý účet jako ty, akorát s jiným nickem Já se z práce na SkyDrive zatím nedostanu, už jsem poslal kolkovanou žádost do Japonska ať mi to odblokují.
-
- Příspěvky: 47
- Registrován: 20.12.2012 16:33
- PSN ID: laktibrada
Kvalifikace - nový vs starý způsob
Este jeden dotaz. Aby sa predislo nedochvilnosti jazdcom, mohlo by sa to spravit ako u nas na gtarene. Pokial je start kvaldy o 19,30. Tak najneskor o 19,25 musia byt vsetci jazdci v lobby. Proste u nas mame 10 minutove "okno" na pripojenie, pak sa zacina kvalda.
Kvalifikace - nový vs starý způsob
když mi od japončíků seženeš karbonovou destičku vyhřívání sedadla řidiče MPSky, tak budu klidně dělat admina všem třem skupinám najednou Tenhle blbej díl není k sehnání ani v evropě, ani ve státech .... ani na aukruOsiwaru píše:...už jsem poslal kolkovanou žádost do Japonska ať mi to odblokují.
Zkusím ty tabulky Sonymanovi nějak dopravit, ale spíš je pošlu na hanácko PPLkou, než se mi povede něco nasdílet
Kvalifikace - nový vs starý způsob
jj, toto bude nutností. Asi dáme to 10minutové okno do propozic a start kvaldy nejpozději 19:45 . Někteří piloti mají volno u TV až kolem 20:00 ... tuším to psal markoduno a toyripper (nejsem si jistý)laktibrada píše:Proste u nas mame 10 minutove "okno" na pripojenie, pak sa zacina kvalda.
- markoduno
-
- Příspěvky: 1996
- Registrován: 21.3.2012 23:18
- PSN ID: GT-Racing-cz_MK
- Bydliště: Čáslav - dílna za garáží
Kvalifikace - nový vs starý způsob
to víte, já jsem byl vždy problémový pilot
-
- Příspěvky: 47
- Registrován: 20.12.2012 16:33
- PSN ID: laktibrada
Kvalifikace - nový vs starý způsob
Ako to bol len priklad tych 19,30. Ak sa bude GT cup jazdit od 20,00 tak proste vsetci musia byt v lobby do 19,55 v opacnom pripade pokuta a napisanie do zosita 100x - "Uz nikdy nebudem meskat do GT cupu"
Kvalifikace - nový vs starý způsob
gooood, doplním to do propozic CUPu2013laktibrada píše:....pokuta a napisanie do zosita 100x - "Uz nikdy nebudem meskat do GT cupu"
Kvalifikace - nový vs starý způsob
No tak jsem to i myslel, ale tu sloučenou tabulku z jednotlivých listů Ti může automaticky poskládat Excel, stačí jen přiřadit pilotům jedinečné ID a pak to není problém. Čili by pak stačilo jen hlavnímu adminovi kliknout na seřadit, resp. nevím, zda na webové verzi funguje i makro, aby to Excel řadil automaticky sám.Osiwaru píše:Nic se teoreticky nespojuje, sešit je jeden, jen každá skupina má svůj list, kam admin zadá výsledky. Pak jeden z nich (ten s jedním okem) sloučí výsledky a seřadí, aplikace podporuje editací z více účtu najednou.
No jak bude chvilka, tak se mrknu, jak to máte implementované. Samozřejmě jde o to, aby to bylo pro obsluhu co nejjednodušší.
Kvalifikace - nový vs starý způsob
Jako nechci malovat čerta na zeď, ale i v tom nejpromakanějším způsobu řízení kvalifikace se Vám nepodaří se 40 lidmi odstartovat do hlavního závodu v rozdělených čtyřech skupinách dřív jak kolem deváte večer tedy za předpokladu že kvalda odstartuje na osmou.
Kvalifikace : 10min = 20:10 , každej admin zadá výsledky do např. sdílené tabulky : představte si opsat z nějaké fotky nebo papírku vedle do tabulky : Speedy 1:58.362 to x 10 , pak odeslat někdo to musí vyhodnotit a zase někdo musí oznámit adminům příslušných skupin kde je kdo. I když to v lepším případě admini uviděj na nějakém sdíleném souboru tak informaci musej oznamit pilotům kde je kdo. Začnou škatulata - ten půjde tam ten sem , tenhle bude mít problém se dostat do loby , ten se stémhle neuvidí a celé to padá jako krabička z karet. Taky se musejí v každé skupině ještě piloti pustit do závodu dle kvlady atd.
Možná se mílím a vše bude třeba jednoduší. Ale osobně míchanice s kvaldou, připojování bylo to nejzdlouhavjejší na minulých šampionátech. No nevím.
Kvalifikace : 10min = 20:10 , každej admin zadá výsledky do např. sdílené tabulky : představte si opsat z nějaké fotky nebo papírku vedle do tabulky : Speedy 1:58.362 to x 10 , pak odeslat někdo to musí vyhodnotit a zase někdo musí oznámit adminům příslušných skupin kde je kdo. I když to v lepším případě admini uviděj na nějakém sdíleném souboru tak informaci musej oznamit pilotům kde je kdo. Začnou škatulata - ten půjde tam ten sem , tenhle bude mít problém se dostat do loby , ten se stémhle neuvidí a celé to padá jako krabička z karet. Taky se musejí v každé skupině ještě piloti pustit do závodu dle kvlady atd.
Možná se mílím a vše bude třeba jednoduší. Ale osobně míchanice s kvaldou, připojování bylo to nejzdlouhavjejší na minulých šampionátech. No nevím.
Redjous75 - to je podpis.A né ty Vaše hemzi co tam máte.
Kvalifikace - nový vs starý způsob
MArtine, v mém excelu doma mám seřazovací makro odladěné, funguje spolehlivě. Bohužel v xlsx makra nejsou podporována.sonyman píše:... nevím, zda na webové verzi funguje i makro, aby to Excel řadil automaticky sám. No jak bude chvilka, tak se mrknu, jak to máte implementované. Samozřejmě jde o to, aby to bylo pro obsluhu co nejjednodušší.
Jestli budeš mít chvilku tak na to koukni, oko profíka uvidí lépe než SPEEDYslepý a OSIjednooký... THX
Kvalifikace - nový vs starý způsob
OK, pošlete mi mejlem ten soubor, nebo údaje k přihlášení se někam. Nespěchá, stačí jak bude Osi online. To řazení je už detail, stačí kliknout a je to, spíš bych zkusil, aby to slučovalo ty samostatné listy do jedné výsledné tabulky automaticky, měly by tak být i vidět průběžné výsledky, jak se to bude postupně plnit. No uvidíme, zda to půjde na webu.speedy píše:MArtine, v mém excelu doma mám seřazovací makro odladěné, funguje spolehlivě. Bohužel v xlsx makra nejsou podporována. Jestli budeš mít chvilku tak na to koukni, oko profíka uvidí lépe než SPEEDYslepý a OSIjednooký... THX
Jinak Pepa má pravdu v tom pořízení, to je nejhorší zdržovačka. Jak to někde bude, tak už výsledek je hned k dispozici (rozdělení do skupin). Ten jeden list s celkovými výsledky by možná mohl jít sdílet veřejně, ale to nevím přesně.
Aby byl rychle přehled, kdo půjde do jiné skupiny, tak v celkové tabulce by měla být vidět i původní Q skupina u pilota. To lze zajistit automaticky, pokud bude fungovat to slučování. Kdyby ne, tak by se asi musel přidat sloupec k datům pilota.
No a ještě mi uniklo - ty Q skupiny budou vždy stejné každý závod? Předpokládám, že ano, resp. hodně podobné, což zjednodušuje přípravu dat pro pořízení výsledků kvalifikace.