LeMans Endurance FIA GT1 Class
- SJ.sprint
-
- Příspěvky: 633
- Registrován: 22.3.2012 10:25
- PSN ID: GT-Racing-cz_SJR
- Bydliště: Milovice nad Labem
LeMans Endurance FIA GT1 Class
to braňo: !!!NESTIHAM !!! NEJDRIV V ŠEST HODIN... MAM ROZEBRANY PODVOZEK U KAMOŠOVE FILDY A SERE MI UŽ CELY DEN ZBYVA POSLEDNI TLUMIČ ALE TO JE VOPRUZ...NO TO JE JEDNO ALE MUSI PROSTĚ ODJET ,NEMUŽU TO TAK NECHAT... S.RE MĚ TO!!! A JSEM Z TOHO NA NERVY ALE NEMUŽU NIC DĚLAT... ZAS JEDTE BEZE MĚ ...
Zakladatel Karate-do říkal: "Zbraň musí být pokračovaním ruky".
Já říkám: "Volant a pedály jsou pokračováním mozku ...
Já říkám: "Volant a pedály jsou pokračováním mozku ...
- branoeso1
- Příspěvky: 176
- Registrován: 22.3.2012 11:52
- PSN ID: branoeso1
- Bydliště: Gbely Obrancov mieru304 SK
LeMans Endurance FIA GT1 Class
Sergej- v poho. Tak niekedy na budúce sa vidíme.
Výsledky Endurance
Kvalifikácia:
1.Braňo(branoeso1).................3,46.117
2.SlavekGT(DRIFTKING-M3GT)....3,47.183
3.Marek(tribal661)..................3,48.380
4.Kuba98cz...........................3,48.937
5.Monaco.............................3,48.993
6.Frantamartinak....................3,53.203
7.Hanz(GT-Racing-cz_H77..........4,05.793-(jazda bez ABS)
Závod:
Postrehy zo závodu.
V prvom rade chcem poďakovať jazdcom za účasť a dúfam že sa ešte uvidíme v podobných závodoch. Je to síce záhul jazdiť 3- 3 a pol hodiny jeden race ale mne to príde zaujímavejšie ako tie 6- 10kolové závody kde nieje možné použiť nejakú stratégiu. Včera sa ukázalo že v nastavení počasia sa musím ešte trochu porýpať lebo tak ako sa to v polovičke závodu otočilo na 100% vody až do konca bolo aj na mňa trochu moc a čakal som od cca 35 kola že sa to bude postupne zasa znižovať a nič. Na začiatku som odštartoval a snažil som sa o to aby som nespravil zbytočnú chybu a šiel na istotu. Perfektne sme sa ponaháňali a videl som to takých 6kol na slušný vláčik. Po Monacovej chybičke som dosiahol toho že medzi mnou a Marekom bol aký taký odstup a snažil som sa pošetriť gumi. Odjazdil som dva stinty a potom som to odstavil na prestávku kde som zistil že navolené intermediate mi budú nanič a budem musieť po jednom kole zasa do boxov pre rain gumičky. Neva myslím že tak dopadli skoro všetci. Po výmene pneu som na to šlapal čo to dalo lebo som vedel že GTRka sú na vode ako doma a budú ma radikálne sťahovať. Keď že som si spravil dostatočný náskok tak som to nakoniec uhájil a som fakt po tej drine na vode s tou zadokolkovou potvorou rááád. V jeden moment som na ojazdených rain pneu- asi v 35kole už fakt myslel že to nepojde a lietal som ako handra na metle. V duchu som si vravel že v Reále by asi zastavili závod pre bezpečnosť na trati tak ako sa to deje napr. v F1. Nakoniec len gratulácia všetkým že vydržali až do konca v závodnom režime a že to nevzdali a bojovali. Tak ešte raz dík.
Teraz z iného súdka. Ako som tak jazdil a videl som že sa pole trhá a v podstate sa niektorý jazdci osamotili a prestalo to byť pre nich hard core ma napadla jedna vec a to ako spomenul Wasker o tom Safety car. Nóó aby som to nadškrtol jasne tak mohli by sme vyskúšať takú vec že: za 1. pozvať niekoho kto bude riadiť safety car a potom je dôležité a to za 2. aby sme sa dohodli kedy by mal vyjsť na trať- za akých okolností( havária, 100%voda, roztrhané štartové pole a iné okolnosti ktoré by sme dohodli) samozrejme že v takom prípade by sme išli Heavy Damage a v moment safety fázy by sme mali nárok na výmenu pneu. Tak že v tom momente by bola otvorená pit line. Kto by potreboval ísť na výmenu pneu tak by proste šiel. Ďalej organizátor závodu dá po určitej dobe(fázy 1-2kôl) pokyn aby zašiel safety car do boxov a prejazdom cielovej čiary by znovu spustil vedúci jazdec závod. Porozmýšlajte a vyjadrite sa, budem rád a uvítam každý dobrý nápad. Mohlo by to byť zaujímavé.
Výsledky Endurance
Kvalifikácia:
1.Braňo(branoeso1).................3,46.117
2.SlavekGT(DRIFTKING-M3GT)....3,47.183
3.Marek(tribal661)..................3,48.380
4.Kuba98cz...........................3,48.937
5.Monaco.............................3,48.993
6.Frantamartinak....................3,53.203
7.Hanz(GT-Racing-cz_H77..........4,05.793-(jazda bez ABS)
Závod:
Postrehy zo závodu.
V prvom rade chcem poďakovať jazdcom za účasť a dúfam že sa ešte uvidíme v podobných závodoch. Je to síce záhul jazdiť 3- 3 a pol hodiny jeden race ale mne to príde zaujímavejšie ako tie 6- 10kolové závody kde nieje možné použiť nejakú stratégiu. Včera sa ukázalo že v nastavení počasia sa musím ešte trochu porýpať lebo tak ako sa to v polovičke závodu otočilo na 100% vody až do konca bolo aj na mňa trochu moc a čakal som od cca 35 kola že sa to bude postupne zasa znižovať a nič. Na začiatku som odštartoval a snažil som sa o to aby som nespravil zbytočnú chybu a šiel na istotu. Perfektne sme sa ponaháňali a videl som to takých 6kol na slušný vláčik. Po Monacovej chybičke som dosiahol toho že medzi mnou a Marekom bol aký taký odstup a snažil som sa pošetriť gumi. Odjazdil som dva stinty a potom som to odstavil na prestávku kde som zistil že navolené intermediate mi budú nanič a budem musieť po jednom kole zasa do boxov pre rain gumičky. Neva myslím že tak dopadli skoro všetci. Po výmene pneu som na to šlapal čo to dalo lebo som vedel že GTRka sú na vode ako doma a budú ma radikálne sťahovať. Keď že som si spravil dostatočný náskok tak som to nakoniec uhájil a som fakt po tej drine na vode s tou zadokolkovou potvorou rááád. V jeden moment som na ojazdených rain pneu- asi v 35kole už fakt myslel že to nepojde a lietal som ako handra na metle. V duchu som si vravel že v Reále by asi zastavili závod pre bezpečnosť na trati tak ako sa to deje napr. v F1. Nakoniec len gratulácia všetkým že vydržali až do konca v závodnom režime a že to nevzdali a bojovali. Tak ešte raz dík.
Teraz z iného súdka. Ako som tak jazdil a videl som že sa pole trhá a v podstate sa niektorý jazdci osamotili a prestalo to byť pre nich hard core ma napadla jedna vec a to ako spomenul Wasker o tom Safety car. Nóó aby som to nadškrtol jasne tak mohli by sme vyskúšať takú vec že: za 1. pozvať niekoho kto bude riadiť safety car a potom je dôležité a to za 2. aby sme sa dohodli kedy by mal vyjsť na trať- za akých okolností( havária, 100%voda, roztrhané štartové pole a iné okolnosti ktoré by sme dohodli) samozrejme že v takom prípade by sme išli Heavy Damage a v moment safety fázy by sme mali nárok na výmenu pneu. Tak že v tom momente by bola otvorená pit line. Kto by potreboval ísť na výmenu pneu tak by proste šiel. Ďalej organizátor závodu dá po určitej dobe(fázy 1-2kôl) pokyn aby zašiel safety car do boxov a prejazdom cielovej čiary by znovu spustil vedúci jazdec závod. Porozmýšlajte a vyjadrite sa, budem rád a uvítam každý dobrý nápad. Mohlo by to byť zaujímavé.
- branoeso1
- Příspěvky: 176
- Registrován: 22.3.2012 11:52
- PSN ID: branoeso1
- Bydliště: Gbely Obrancov mieru304 SK
LeMans Endurance FIA GT1 Class
Mimochodom včera som spomenul že takýto koncept závodu respektíve možnosti výberu napr. s 14tich áut by nebolo špatné použiť v celoročnom šampionáte. Na HaB Racingu takto jazdia a majú zavedené pravidlo, teda aby to vyznelo zrozumiteľne tak je 14 áut a napr. 10pretekov v roku a do každého nasledujćeho závodu musí jazdec zvoliť iné auto zo zoznamu čo je podľa mňa zaujímavé a takto si každý odjazdí na vicerých autách s iným chovaním. Čo hovoríte????
LeMans Endurance FIA GT1 Class
znie to zaujimavo ale neviem si predstavit ako by safety car vedel ze sa na trati nieco stalo a pak akoby vedel kto je prvy v zavode pretoze keby stoji niekde za boxami tak by bol prkticky ako zavodnik a na poslednom mieste a nevidel by prve miesta keby nas je viac ako 8
- Hanz.77
-
- Příspěvky: 1654
- Registrován: 24.3.2012 20:08
- PSN ID: GT-Racing-cz_H77
- Bydliště: Nurburgring, Le Mans,Monza,Spa,Brno,
- Kontaktovat uživatele:
LeMans Endurance FIA GT1 Class
Díky Brano za skvěle zorganizovanou Endurance. Doslova a do písmene a do poslední kapky jsem si to užil. Když jsem vyděl že se začíná stmívat a ještě k tomu se rozpršelo a začali jí procenta vlhkosti na trati nahoru tak jsem přehodnotil situaci a řekl jsem si že pojedu radši přes noc a ještě relativně za sucha. Tak jak všichni začali odpočívat já zabrousil také do boxů ale jen jsem přezul na intermedia a mazal jsem dal dalších 5 kol až do 1:58:xxx a to už na trati bylo 80% takže moje volba byla jasná přezouvám na rainy at je to tak nebo tak. Strategie sice spravná ale stejně to nestačilo. Ale stejnak bomba závody. Ještě jednou díky a když budeš organizovat něco dalšího dej vědět určitě pojedu.
Paddockforum
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
- branoeso1
- Příspěvky: 176
- Registrován: 22.3.2012 11:52
- PSN ID: branoeso1
- Bydliště: Gbely Obrancov mieru304 SK
LeMans Endurance FIA GT1 Class
Pozvánka:
Organizujem pokračovanie LeMans Endurance FIA GT1 Class. Viac info tu
Organizujem pokračovanie LeMans Endurance FIA GT1 Class. Viac info tu
LeMans Endurance FIA GT1 Class
ahoj brano,
napis ma , tesim sa...
napis ma , tesim sa...
- branoeso1
- Příspěvky: 176
- Registrován: 22.3.2012 11:52
- PSN ID: branoeso1
- Bydliště: Gbely Obrancov mieru304 SK
LeMans Endurance FIA GT1 Class
Ok si tammonaco píše:ahoj brano,
napis ma , tesim sa...
- branoeso1
- Příspěvky: 176
- Registrován: 22.3.2012 11:52
- PSN ID: branoeso1
- Bydliště: Gbely Obrancov mieru304 SK
LeMans Endurance FIA GT1 Class
Závod pre nízku účasť zrušený!
- SJ.sprint
-
- Příspěvky: 633
- Registrován: 22.3.2012 10:25
- PSN ID: GT-Racing-cz_SJR
- Bydliště: Milovice nad Labem
LeMans Endurance FIA GT1 Class
Jajsem to vubec nestihal sledovat jinak bych rad jel...
Zakladatel Karate-do říkal: "Zbraň musí být pokračovaním ruky".
Já říkám: "Volant a pedály jsou pokračováním mozku ...
Já říkám: "Volant a pedály jsou pokračováním mozku ...