Penalizace
- eddie
-
- Příspěvky: 745
- Registrován: 22.3.2012 07:05
- PSN ID: GT-Racing-cz_EM
- Bydliště: Ústí n/L
- Kontaktovat uživatele:
Penalizace
Koukám na záznamy závodů a jelikož se nám trochu pozměnili penalizace ( nejsou teď tak likvidační ) , nebojte se ozvat a nahlásit závodní incident, kterým vás některý pilot poškodil !!!
GT není hra...GT je životní styl.[/size]
- eddie
-
- Příspěvky: 745
- Registrován: 22.3.2012 07:05
- PSN ID: GT-Racing-cz_EM
- Bydliště: Ústí n/L
- Kontaktovat uživatele:
Penalizace
Byl vznesen protest na postavení prvního na startovním roštu....po zkouknutí jsem rozhodl, že tím nezískal nějakou výraznou výhodu při startu závodu a postih tedy žádný nebude.
Nafotil jsem startovní rošt první skupiny a bylo by určitě ideální, když by každý stál jako Novcze, takže od příště se zkusíme polepšit.
Nafotil jsem startovní rošt první skupiny a bylo by určitě ideální, když by každý stál jako Novcze, takže od příště se zkusíme polepšit.
GT není hra...GT je životní styl.[/size]
- markoduno
-
- Příspěvky: 1996
- Registrován: 21.3.2012 23:18
- PSN ID: GT-Racing-cz_MK
- Bydliště: Čáslav - dílna za garáží
Penalizace
Dnes zkontroluji dodržení PIT LINE a pneumatik u skupiny 1.
Zároveň potvrzuji přijetí protestu (žádosti o přezkoumání incidentu) ve skupině 1. proti Vivav83CZ
Protest podal CaparzoSK 15.4.2012 ve 22:17:55 a Pavel67 15.4.2012 ve 22:49:12
CaparzoSK i Pavel67 protestují proti jízdě pilota Vivav83CZ v protisměru ve 2 kole hl.závodu a CaparzoSK navíc protestuje proti poškození vozu stejným pilotem.
Incident co nejdříve zkontroluji a o výsledku Vás budu informovat.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
eddie edit: zde jsou fotky k jízdě v protisměru, kterou ve druhém kole udělal jezdec Vivav83.
Zároveň potvrzuji přijetí protestu (žádosti o přezkoumání incidentu) ve skupině 1. proti Vivav83CZ
Protest podal CaparzoSK 15.4.2012 ve 22:17:55 a Pavel67 15.4.2012 ve 22:49:12
CaparzoSK i Pavel67 protestují proti jízdě pilota Vivav83CZ v protisměru ve 2 kole hl.závodu a CaparzoSK navíc protestuje proti poškození vozu stejným pilotem.
Incident co nejdříve zkontroluji a o výsledku Vás budu informovat.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
eddie edit: zde jsou fotky k jízdě v protisměru, kterou ve druhém kole udělal jezdec Vivav83.
- pavel67
-
- Příspěvky: 1086
- Registrován: 21.3.2012 23:09
- PSN ID: pavel67_cz
- Bydliště: Kósek vod Brna :-)
- Kontaktovat uživatele:
Penalizace
Podle mého názoru by mělo auto stát předními koly za žlutou čárou, popřípadě se jí dotýkat, čili stát na ní. Aspoň já sám si to vždy před startem překontroluji, není to přece tak těžké přehodit pohled a mrknout se zepředu auta, jestli jsem nepřejel čáru.eddie píše:Byl vznesen protest na postavení lídra na startovním roštu....po zkouknutí jsem rozhodl, že tím nezískal nějakou výraznou výhodu při startu závodu a postih tedy žádný nebude.
Je to něco podobné jako v závodě F1 ve Spa - http://sport.ihned.cz/c1-46254830-massa ... rsky-zaber vlastně skoro shodné, tam taky žádný trest nepadl.
...každej má něco, já jezdím...
- pavel67
-
- Příspěvky: 1086
- Registrován: 21.3.2012 23:09
- PSN ID: pavel67_cz
- Bydliště: Kósek vod Brna :-)
- Kontaktovat uživatele:
Penalizace
Provedl jsem kontrolu dodržení Hard Pneu a Pit Line sk.2 hlavního závodu na suzuce. Použití RH dodrželi všichni, fotografie hříšníků z PitLine přikládám.
Ještě chci upozornit na to, že jezdci na zadních pozicích si při dojezdu závodu musí dávat pozor při jízdě v posledním kole. Ti před nimi již jedou po projetí cílem na automat a kdo dojíždí v plném tempu poslední kolo tak hrozí kolize s tímto pomalým vozem (zde se přihodilo H77 - příště si dá už pozor, že jo?). Pokud by jste ještě sváděli s někým souboj o svou pozici, mohli by jste pak jen litovat.
Dodržování bílé čáry při výjezdu z boxů je u nás přísně vyžadováno a dodržováno, možná někteří nejsou zvyklí na toto pravidlo nebo si to ani neuvědomili. Ostatní, kdo jezdí pravidelně mají tuto povinnost zažitou.
Vyhodnocení prohřešků a případný postih provede admin
Příspěvek upraven, přiložena průkaznější fotodokumentace Bohužel skladba příloh závisí od vložení, má obrácený postup a už se mi to nechce potřetí mazat a obracet...
Ještě chci upozornit na to, že jezdci na zadních pozicích si při dojezdu závodu musí dávat pozor při jízdě v posledním kole. Ti před nimi již jedou po projetí cílem na automat a kdo dojíždí v plném tempu poslední kolo tak hrozí kolize s tímto pomalým vozem (zde se přihodilo H77 - příště si dá už pozor, že jo?). Pokud by jste ještě sváděli s někým souboj o svou pozici, mohli by jste pak jen litovat.
Dodržování bílé čáry při výjezdu z boxů je u nás přísně vyžadováno a dodržováno, možná někteří nejsou zvyklí na toto pravidlo nebo si to ani neuvědomili. Ostatní, kdo jezdí pravidelně mají tuto povinnost zažitou.
Vyhodnocení prohřešků a případný postih provede admin
Příspěvek upraven, přiložena průkaznější fotodokumentace Bohužel skladba příloh závisí od vložení, má obrácený postup a už se mi to nechce potřetí mazat a obracet...
- Přílohy
Naposledy upravil(a) pavel67 dne 16.4.2012 22:37, celkem upraveno 2 x.
...každej má něco, já jezdím...
-
-
- Příspěvky: 166
- Registrován: 29.3.2012 15:27
- PSN ID: perisbond007
Penalizace
zdar borci co se tyka protestu cislo 2 na vivav83 tak to bych snad neresil. nabourat pilota leticiho od lajny k lajne je normalni (uplne). ja to mnel taky o fóós. takze to neresit. jinak jizda v protismeru hm ..... to uz nebit good.
Penalizace
Dostalo se mi od eddieho plné důvěry a moci k "ošéfování" čistoty chování na trati.
Pomalu se tedy prokousáváme dalším závodem a prohřešky z něj ať většími tak i drobnými.
Jedno bych rád poznamenal: nebude uplatněna nulová tolerance ani podobné nesmysly!
Vivav kolidoval s Caparzom = je jasně viditelná snaha vyhnout se chybujícímu autu na dráze ( a udělal pro to co mohl...) tady není důvod penalizovat.To se prostě stane, je to běžný závodní incident. Co se snažím pochopit (a moc mi to nejde), je následující reakce (spíš zkrat), kterou určitě hodně ovlivnila frustrace a naštvání z pokaženého závodu. Jízda v protisměru je neadekvátní reakcí na vzniklou situaci (a je jedno z jakého důvodu). Takové nesportovní chování na dráze nebude tolerováno. Jízdu v protisměru jsem již s eddiem probral + dnes večer ještě osobně vyslechnu názor Markoduna. Výše penalizace bude určena také dnes večer.
Jedná se o prohřešek, který není uveden v propozicích CUPu2012. Jeho "ohodnocení" bude určeno shodou více hodnotitelů, to nebude mé soukromé rozhodnutí.
BtW; něco závodů jsme už společně odjeli, mnohokrát např. Redjous na zákaz jízdy v protisměru upozorňoval před začátkem kvalifikací.... NO COMMENT
V otázce přejetí PIT LINE máme celkem jasno: Pitlajna musí být pneumatikou přejetá, pouhý kontakt nebude penalizován.
Ze zájmu jsem si prošel některá zajímavá místa, kde se dá lehce katovat ..... ACH JÓÓ PILOTI - DÁVEJTE SI NA TO POZOR !!!
Propozice říkají něco o trestání úmyslného katování..... těžko se to posuzuje, ale když pilot stříhne v poslední šikaně pravou a hned i následující levou zatáčku retardéru .... tam není co řešit !! Tomu se přece dá vyhnout ... berte to jako poslední BUBUBU,
..... to be continued
Pomalu se tedy prokousáváme dalším závodem a prohřešky z něj ať většími tak i drobnými.
Jedno bych rád poznamenal: nebude uplatněna nulová tolerance ani podobné nesmysly!
Vivav kolidoval s Caparzom = je jasně viditelná snaha vyhnout se chybujícímu autu na dráze ( a udělal pro to co mohl...) tady není důvod penalizovat.To se prostě stane, je to běžný závodní incident. Co se snažím pochopit (a moc mi to nejde), je následující reakce (spíš zkrat), kterou určitě hodně ovlivnila frustrace a naštvání z pokaženého závodu. Jízda v protisměru je neadekvátní reakcí na vzniklou situaci (a je jedno z jakého důvodu). Takové nesportovní chování na dráze nebude tolerováno. Jízdu v protisměru jsem již s eddiem probral + dnes večer ještě osobně vyslechnu názor Markoduna. Výše penalizace bude určena také dnes večer.
Jedná se o prohřešek, který není uveden v propozicích CUPu2012. Jeho "ohodnocení" bude určeno shodou více hodnotitelů, to nebude mé soukromé rozhodnutí.
BtW; něco závodů jsme už společně odjeli, mnohokrát např. Redjous na zákaz jízdy v protisměru upozorňoval před začátkem kvalifikací.... NO COMMENT
V otázce přejetí PIT LINE máme celkem jasno: Pitlajna musí být pneumatikou přejetá, pouhý kontakt nebude penalizován.
Ze zájmu jsem si prošel některá zajímavá místa, kde se dá lehce katovat ..... ACH JÓÓ PILOTI - DÁVEJTE SI NA TO POZOR !!!
Propozice říkají něco o trestání úmyslného katování..... těžko se to posuzuje, ale když pilot stříhne v poslední šikaně pravou a hned i následující levou zatáčku retardéru .... tam není co řešit !! Tomu se přece dá vyhnout ... berte to jako poslední BUBUBU,
..... to be continued
Naposledy upravil(a) speedy dne 16.4.2012 19:21, celkem upraveno 1 x.
Penalizace
No včera jsem byl OUT,ale i když to tady čtu a i když je ViVav83 velkej simpaťák odemě by dostal vyřazení z konkrétního závodu. Jízda v protisměru a to i o nepatrný kousek je hrubé porušení. Za katování více jak 2x , 3x po sobě jdoucích kol 30sec. Výjezd z pitu a bílá čára je mrzutá, ale je to 15sec. dle pravidel.
Redjous75 - to je podpis.A né ty Vaše hemzi co tam máte.
Penalizace
k tomu stání na startu, já to dělám jednoduše, na startu je kromě bíle namalovaného chlívku i žlutá čára a když se ta schová za rám TV, tak se stojí úplně přesně
Naposledy upravil(a) osiwaru dne 16.4.2012 21:43, celkem upraveno 2 x.
Důvod: změna BB tagu
Důvod: změna BB tagu
- pavel67
-
- Příspěvky: 1086
- Registrován: 21.3.2012 23:09
- PSN ID: pavel67_cz
- Bydliště: Kósek vod Brna :-)
- Kontaktovat uživatele:
Penalizace
...ano, tohle je u mě další pomocný prvek.novcze píše:k tomu stání na startu, já to dělám jednoduše, na startu je kromě bíle namalovaného chlívku i žlutá čára a když se ta schová za rám TV, tak se stojí úplně přesně
...každej má něco, já jezdím...
Penalizace
Zdarec. Nevím jestli se za něco někomu omlouvat, každopádně to zajetí byl blbej úlet. Do závodu jsem jel s parádním nastavením, takže když jsem na brzdě vjel do oblaku kouře z gum a trefil caparza hned u vjezdu do boxu, nad ničím jsem nepřemýšlel a zajel. Vůbec mi nedošlo že přejíždím nájezdový čáry, nebo že jedu v protisměru. Až v dalším kole jsem si uvědomil, že to nebylo asi úplně standartní zajetí . Omlouvám se pořadatelům za tenhle hloupej úlet.
- markoduno
-
- Příspěvky: 1996
- Registrován: 21.3.2012 23:18
- PSN ID: GT-Racing-cz_MK
- Bydliště: Čáslav - dílna za garáží
Penalizace
Po shlédnutí replaye 1sk. mohu prohlásit, že nikdo z aktérů obou závodů neporušil pravidla PIT LINE a všichni dodrželi použití pneumatik RH.
Jenom Vás chci požádat, aby jste udrželi tuto kvalitu a i když nedošlo k jasnému přejetí pit line, dejte si na to ještě trochu více pozor.
Ostatní incidenty budu řešit ještě dnes a výsledky posléze zveřejním.
Děkuji
Jenom Vás chci požádat, aby jste udrželi tuto kvalitu a i když nedošlo k jasnému přejetí pit line, dejte si na to ještě trochu více pozor.
Ostatní incidenty budu řešit ještě dnes a výsledky posléze zveřejním.
Děkuji
Penalizace
převzato ze serveru FORMULE.CZ . ....velmi poučné
„Všichni závodní stevardi si prohlídli incident a rozhodli se, že chování Graham Rahala na dráze si zaslouží podmínku, protože ohrožuje bezpečnost na dráze a negativně ovlivňuje závodění.“
Rahal byl potrestán na základě pravidla 9.3.2, které stanovuje, že jezdec nesmí měnit svojí zavodní stopu na základě jednání útočícího jezdce, aby zmařil nebo zabránil předjíždění. Blokování bude potrestáno minimálně penalizací černou vlajkou – trestem průjezdu boxy.
A na základě pravidla 9.3.3, které stanoví, že jezdec nesmí způsobit, nebo se pokusit způsobit, vyhnutelnou kolizi, která by způsobila ztrátu času či pozice jiného jezdce
Naposledy upravil(a) speedy dne 19.4.2012 09:44, celkem upraveno 2 x.
Penalizace
Konečné rozhodnutí o udělení penalizací - závod Suzuka (15.4.2012)
Pořadatelé se dále dohodli na provedení změn formátu kvalifikace takto:
Doba trvání Q1 bude zkrácena na 15minut.
Doba trvání Q2 bude omezena na úvodní zaváděcí a jediné měřené kolo.
V termínovém kalendáři CUPu 2012 dojde k přehodnocení počtu kol závodů tak aby předpokládaná délka hlavního závodu nepřesáhla 90minut. Delší zůstanou pouze plánované vytrvalostní závody, ve kterých je povinný odpočinek ošetřen pravidly.
V části propozic "7. Pravidla chování na trati a případné penalizace" bude upřesněn výklad penalizace za špatné použití druhu směsi pneu v závodě. Také bude upřesněn výklad správného postavení vozu na startu závodu.
O udělení penalizací rozhodla po prozkoumání záznamů komise ve složení:
předseda: Markoduno, členové:speedy, eddie
- startovní číslo -83- (Precho73) .... .......k celkovému času v cíli hlavního závodu 2.skupiny +15sec za přejetí vyváděcí čáry z boxů ( Pit line)
startovní číslo -2- (VivaV83) ...............posun na konec výsledkové listiny hlavního závodu 1.skupiny za nesportovní chování (jízdou v protisměru ohrozil projíždějící piloty)
startovní číslo -77- (Bális) .... .............napomenutí za špatné postavení vozu na startu závodu. Při opakování prohřešku v příštím závodě bude následovat penalizace přičtení +10sec k celkovému času v cíli příštího závodu
Pořadatelé se dále dohodli na provedení změn formátu kvalifikace takto:
Doba trvání Q1 bude zkrácena na 15minut.
Doba trvání Q2 bude omezena na úvodní zaváděcí a jediné měřené kolo.
V termínovém kalendáři CUPu 2012 dojde k přehodnocení počtu kol závodů tak aby předpokládaná délka hlavního závodu nepřesáhla 90minut. Delší zůstanou pouze plánované vytrvalostní závody, ve kterých je povinný odpočinek ošetřen pravidly.
V části propozic "7. Pravidla chování na trati a případné penalizace" bude upřesněn výklad penalizace za špatné použití druhu směsi pneu v závodě. Také bude upřesněn výklad správného postavení vozu na startu závodu.
O udělení penalizací rozhodla po prozkoumání záznamů komise ve složení:
předseda: Markoduno, členové:speedy, eddie
Naposledy upravil(a) speedy dne 19.4.2012 13:26, celkem upraveno 1 x.
Penalizace
No tak je jasný že min. rok to byla procházka růžovým sadem. Letos to je jiný kafčo. Tak nějak si říkám že jsme min.rok dokonale nevyužili a budem potřebovat ještě letošní ročník než vychytáme všechny aspekti profi ligy.Ale je to dobrě,myslím že druhá polovina cupu bude mít ostří jako břitva chirurga.Rozhodně půjde o závodní online špičku napříč ČR a dost možná i svět.
Redjous75 - to je podpis.A né ty Vaše hemzi co tam máte.
Penalizace
Takto sa mi to paci,myslim ze sa to bude dalej a dalej vyostrovat az k dokonalosti
Penalizace
Konečné rozhodnutí o udělení penalizací - Circuit de la Sarthe 2009 (17.6.2012)
Byla zvolena nejmírnější penalizace. Komise zohlednila skutečnost, že se jednalo o první start Gromuse96 v pohárovém závodě. Při opakování prohřešku v dalším závodě již bude udělena adekvátní míra penalizace.
- startovní číslo -96- (Gromus96) .... .......k celkovému času v cíli vytrvalostního závodu +10sec za získání časové výhody příliš vysokou rychlostí při vjezdu do boxů.
V celkovém součtu časů to znamená posun na celkové 10té místo za pilota EDDIE(_EM)
Byla zvolena nejmírnější penalizace. Komise zohlednila skutečnost, že se jednalo o první start Gromuse96 v pohárovém závodě. Při opakování prohřešku v dalším závodě již bude udělena adekvátní míra penalizace.
Penalizace
Konečné rozhodnutí o udělení penalizací - Cote d´Azure (24.6.2012)
- startovní číslo -1- (Majkl) .... ....... udělena penalizace přičtením +20sec k celkovému času v cíli hlavního závodu za incident s pilotem eddie (_EM) v 2.kole závodu
- Opakovaný kontakt s vozem soupeře, vedoucí k vystrčení soupeře z předpokládané jízdní stopy (10s/případ)
- Poškození vozu soupeře nárazem do boční části vozu (10s/případ)
Penalizace
Penalizace doplněna do výsledků závodu. (pokud se nezobrazuje, pak stiskněte F5 refresh)
Penalizace
jak to chodí ve skutečném závodním světě:
Zdroj: Autosport
"Pastor je pilot, který nerespektuje ostatní závodníky," rozčiloval se Pérez. "To je prostě fakt. Už jsem byl před ním, ale i kdyby ne, měl mi dát dost prostoru na to, abychom se nesrazili. On se mě ale zatím snažil tlačit celou cestu mimo trať. Nechápu způsob jeho řízení.
Vážně doufám, že ředitelství závodu s tím něco udělá, protože poslední tři nebo čtyři závody pokaždé něco provedl (ostatním pilotům). Není to ani poprvé, co zničil víkend mně. Udělal to samé (Hamiltonovi) ve Valencii, za což dostal průjezd boxy- to podle mě není dostatečný trest. Tenhle člověk se neponaučí, dokud něco nepodniknou. Je to nebezpečný pilot a může někoho zranit.
S ním se nedá bojovat, s ním se nedá dělat vůbec nic, je to prostě hloupý pilot."
"Všichni z něho mají obavy," dodal Mexičan. "On je pilot, který si neuvědomuje, že tu riskujeme naše životy, nemá vůbec žádný respekt k ostatním. Vůbec žádný.
Způsob, jakým řídí, volá po tom, aby s tím něco udělali, protože to není poprvé, co něco takového provedl. Poškodil hodně jezdců, já nejsem jediný."
Zdroj: Autosport