GT-Academy 2013
- markoduno
-
- Příspěvky: 1996
- Registrován: 21.3.2012 23:18
- PSN ID: GT-Racing-cz_MK
- Bydliště: Čáslav - dílna za garáží
GT academy
bohužel neznám nikoho jiného osobně, koho bych tam poznal . A kromě Dudyho nikdo nenahodil svou fotku na stránky. Proto jsme poznal pouze Hockyho.
Edit - ale že jim to tam sluší
Edit - ale že jim to tam sluší
- Hanz.77
-
- Příspěvky: 1654
- Registrován: 24.3.2012 20:08
- PSN ID: GT-Racing-cz_H77
- Bydliště: Nurburgring, Le Mans,Monza,Spa,Brno,
- Kontaktovat uživatele:
GT academy
Regionální finále GT Academy Krakow 2013 aneb Jak jsme startovali služební (Ž)JUKE .
Na úterý jsem byl domluven v Auto In v Pardubicích na vyzvednutí naší výhry (týdení zapůjčení Nissanu Juke + 2 VIP vstupenky na regionální finále GT Academy v Krakowe) . Dorazili jsme do Pardubic před 17.00 hod a Juke byl již připraven. Stačilo podepsat papíry o zapůjčení na 7 dní a mohli jsme vyrazit. K mému údivu má auto 140kw (190 koní) a manuální převodovku. Super říkám si. Ale ted kolik to asi bude žrát toho naturálu? Hned z Pardubic po dálnici jsme ho nešetřili aby jsme zjistili spotřebu. Po dojetí do Hořovic jsem žasl . Půl nádrže v tahu! Průměrná spotřeba 8,4 l na 100km. Dobrá tedy jedu dotankovat a ejhle dotankuji plnou a ono se tam vešlo 17 litrů? To znamená polovina nádrže je na 18 litrů? Takže celá nádrž je na 36 litrů. No to u takového auta se mi zdá docela málo.
Ve středu 28.8.2013 vyrážíme s Kubou směr Krakow (PL). Startujeme služební (Ž)JUKE zapínáme navigaci a ta ukazuje na místo cíle 600 km. Příjezd kolem 16.00 hod. Přijíždíme do Krakowa na 17.00 hod před hotel kde máme být ubytováni. Vypá to tu luxusně .Jdeme na recepci a vyřizujeme zabookovaný pokoj a ejhle. On to po nás chce zaplatit! Beru telefon a okamžitě volám p. Shánělové (ta nás měla na starost) co se děje. Vše vyřídí. My zatím jedeme do Hotelu Forum kde už se odehrává první kolo GT Academy. Volám Duddymu a ten nás uvádí do centra dění. Jedeme akorát. První kolo Monza. Duddy to odjel bez chyby a má první čas! Skvělý. Jestli to takhle půjde dál tak se tady budou psát dějiny. Pak přichází velké zklamání. Dvě PSka mají starý update takže ti co na nich jeli byli v nevýhodě a tím se celé kolo stornuje a jede se od začátku. Fajn. Necháváme Duddyho aby se soustředil a my musíme odjet na večeři s novináři. Večeře byla o 4 chodech v jedné z luxusních restaurací poblíž našeho hotelu. po druhém chodu odcházím ven kouřit. A tam potkávám Jakuba Holého(Kdo ví kdo to je tak ten to ví ale já zatím nic jiného prozrazovat nebudu. ) a dáváme se do řeči. Jak se nám tu líbí a jak jsme to vyhráli a za co teda jezdíme a tak. Po večeři se s partou novinářů loučíme a okamžitě volám Duddymu kde jsou. Byli jsme totiž s Duddym domluveni že mu Juka půjčím aby jsi ho osahal na čtvrteční jízdy. Vyzvedáme Duddyho u jeho hotelu a děláme si takovou menší půlnoční jízdu Krakowem. Kolem 1 hodiny raní se loučíme a jdeme spát.
Ve čtvrtek 29.8.2013 vstáváme s Kubou kolem 9.00 hod ráno a vyrážíme hned za klukama do centra akce. Akorát poslední vyřazovací kolo na PS3. Duddy samozřejmě postupuje. Pak to začíná. Slováci a poláci mají jízdy v (Ž)Juku a češi a maďaři Media Chalenge. Jsme venku a sledujeme Duddyho jízdu. Bohužel druhou ostrou jízdu Duddy přehnal jak byl přemotivovanej a pustil (Ž)Juka do bariéry. DSQ a započítaný první čas. Duddy z toho byl docela špatnej ale já jsi vzpoměl jak my někdo kdysi říkal že při takovýchto výběrech spíš potřebují agresivní řidiče a ty pak na takovýchto campech brzdí než ty co to odjedou bez chyby ale na jistotu. Tak jsem tuhle psychologii uplatnil i u Duddyho a doufám že mu to trochu dodalo sebevědomí zpátky. Jinak Duddyho crash máme samozřejmě nahráný . Pak přišel na řadu rozhovor s novináři. No to je pro mě asi jediná disciplína kde bych já kolaboval s mou angličtinou. Duddy zvládl rozhovor s novináři uplně v pohodě. Pak se cvičilo. Skok do výšky. 46 cm a Duddy má průměr. No nic jdeme dál to dohoníš jinde. A taky že jo. Ležmo zapřený o lokty a vydrž co nejdéle. I namakaní borci kteří si celou dobu mysleli že postoupí na camp tak z nich lilo jako z konve a jejich osobní trnéři na ně řvali at vydrží. No nevěřili by jste co Duddy předvedl. Z frajerů padali kapky potu a Dudy si v pohodě poklepával prsty na žínenku. Tak to by bylo. Pak kliky na počítání( jako na vojně) raz dolu,dva nahoru. Za hojného povzbuzování Duddy kočí druhý 43 kliů. Fajn tak to by taky bylo. Pak už jenom běh. Duudy zaběhl třetí a vše se zdálo být v pořádku že šance na camp tu pořád je. Pak přišlo na řadu vyhlášení výsledků. A Duddy za slovensko obsadil 2.místo. Takže ho ještě čekal rozsřel . 2.místa z každé republiky jeli mezi s sebou Tsukubu 5 ostrých kol (počítal se nejlepší čas na kolo. A dva nejlepší z těchto čtyřech postupují na divokou kartu na camp. Duddy jel fakt božsky a to co se dělo za jeho zády to on ani sám neví. Já měl nervy v kýblu snad za něj. Stáli jsme z Justynem vedle sebe a po třetím zajeté pěkném kole jsme už jen fadili a strhávali na sebe pozornost ostatních kteří se k nám připojovali. Bylo to skvělé se najednou dívat jak kluci z čech stojí u slováka a drží mu palce at to dá a řvou " pojd dej to pod 58 a uz to rovnou vypni!" . A v posledním kole se tak málem stalo : 0.59.123 ! Top čas ze všech. Duddy se jenom otočil z playseatu a koá na mě. Samozřejme ukazuji mu vztyčený palec a řvu " Máš to tam! Jedeš!" v tu chvíli madar v posledním kole končí v kačírku. Polak zajíždí čas o dvě desetiny horší než Duddy a čech Tonny czchech ještě o dvě desetiny hůře.
Tak to shrnu. Jsem rád že jsem jsem se na tuto akci mohl podívat a také jsem mohl poznat spoustu kluků osobně. Justyn, Futureboy,Doly,Robo,Radek a spoustu dalších. Naše mise z Kubou byla splněna a alespoň jsme okoukli prostředí a jak to chodí na GT Academy aby jsme mohli toho našeho Majkla (GT-Racing-cz_MSM) pořádně připravit na další camp který se bude konat v rámci této celé soutěže.
Fotky z akce : http://sdrv.ms/15sfI6r
Na úterý jsem byl domluven v Auto In v Pardubicích na vyzvednutí naší výhry (týdení zapůjčení Nissanu Juke + 2 VIP vstupenky na regionální finále GT Academy v Krakowe) . Dorazili jsme do Pardubic před 17.00 hod a Juke byl již připraven. Stačilo podepsat papíry o zapůjčení na 7 dní a mohli jsme vyrazit. K mému údivu má auto 140kw (190 koní) a manuální převodovku. Super říkám si. Ale ted kolik to asi bude žrát toho naturálu? Hned z Pardubic po dálnici jsme ho nešetřili aby jsme zjistili spotřebu. Po dojetí do Hořovic jsem žasl . Půl nádrže v tahu! Průměrná spotřeba 8,4 l na 100km. Dobrá tedy jedu dotankovat a ejhle dotankuji plnou a ono se tam vešlo 17 litrů? To znamená polovina nádrže je na 18 litrů? Takže celá nádrž je na 36 litrů. No to u takového auta se mi zdá docela málo.
Ve středu 28.8.2013 vyrážíme s Kubou směr Krakow (PL). Startujeme služební (Ž)JUKE zapínáme navigaci a ta ukazuje na místo cíle 600 km. Příjezd kolem 16.00 hod. Přijíždíme do Krakowa na 17.00 hod před hotel kde máme být ubytováni. Vypá to tu luxusně .Jdeme na recepci a vyřizujeme zabookovaný pokoj a ejhle. On to po nás chce zaplatit! Beru telefon a okamžitě volám p. Shánělové (ta nás měla na starost) co se děje. Vše vyřídí. My zatím jedeme do Hotelu Forum kde už se odehrává první kolo GT Academy. Volám Duddymu a ten nás uvádí do centra dění. Jedeme akorát. První kolo Monza. Duddy to odjel bez chyby a má první čas! Skvělý. Jestli to takhle půjde dál tak se tady budou psát dějiny. Pak přichází velké zklamání. Dvě PSka mají starý update takže ti co na nich jeli byli v nevýhodě a tím se celé kolo stornuje a jede se od začátku. Fajn. Necháváme Duddyho aby se soustředil a my musíme odjet na večeři s novináři. Večeře byla o 4 chodech v jedné z luxusních restaurací poblíž našeho hotelu. po druhém chodu odcházím ven kouřit. A tam potkávám Jakuba Holého(Kdo ví kdo to je tak ten to ví ale já zatím nic jiného prozrazovat nebudu. ) a dáváme se do řeči. Jak se nám tu líbí a jak jsme to vyhráli a za co teda jezdíme a tak. Po večeři se s partou novinářů loučíme a okamžitě volám Duddymu kde jsou. Byli jsme totiž s Duddym domluveni že mu Juka půjčím aby jsi ho osahal na čtvrteční jízdy. Vyzvedáme Duddyho u jeho hotelu a děláme si takovou menší půlnoční jízdu Krakowem. Kolem 1 hodiny raní se loučíme a jdeme spát.
Ve čtvrtek 29.8.2013 vstáváme s Kubou kolem 9.00 hod ráno a vyrážíme hned za klukama do centra akce. Akorát poslední vyřazovací kolo na PS3. Duddy samozřejmě postupuje. Pak to začíná. Slováci a poláci mají jízdy v (Ž)Juku a češi a maďaři Media Chalenge. Jsme venku a sledujeme Duddyho jízdu. Bohužel druhou ostrou jízdu Duddy přehnal jak byl přemotivovanej a pustil (Ž)Juka do bariéry. DSQ a započítaný první čas. Duddy z toho byl docela špatnej ale já jsi vzpoměl jak my někdo kdysi říkal že při takovýchto výběrech spíš potřebují agresivní řidiče a ty pak na takovýchto campech brzdí než ty co to odjedou bez chyby ale na jistotu. Tak jsem tuhle psychologii uplatnil i u Duddyho a doufám že mu to trochu dodalo sebevědomí zpátky. Jinak Duddyho crash máme samozřejmě nahráný . Pak přišel na řadu rozhovor s novináři. No to je pro mě asi jediná disciplína kde bych já kolaboval s mou angličtinou. Duddy zvládl rozhovor s novináři uplně v pohodě. Pak se cvičilo. Skok do výšky. 46 cm a Duddy má průměr. No nic jdeme dál to dohoníš jinde. A taky že jo. Ležmo zapřený o lokty a vydrž co nejdéle. I namakaní borci kteří si celou dobu mysleli že postoupí na camp tak z nich lilo jako z konve a jejich osobní trnéři na ně řvali at vydrží. No nevěřili by jste co Duddy předvedl. Z frajerů padali kapky potu a Dudy si v pohodě poklepával prsty na žínenku. Tak to by bylo. Pak kliky na počítání( jako na vojně) raz dolu,dva nahoru. Za hojného povzbuzování Duddy kočí druhý 43 kliů. Fajn tak to by taky bylo. Pak už jenom běh. Duudy zaběhl třetí a vše se zdálo být v pořádku že šance na camp tu pořád je. Pak přišlo na řadu vyhlášení výsledků. A Duddy za slovensko obsadil 2.místo. Takže ho ještě čekal rozsřel . 2.místa z každé republiky jeli mezi s sebou Tsukubu 5 ostrých kol (počítal se nejlepší čas na kolo. A dva nejlepší z těchto čtyřech postupují na divokou kartu na camp. Duddy jel fakt božsky a to co se dělo za jeho zády to on ani sám neví. Já měl nervy v kýblu snad za něj. Stáli jsme z Justynem vedle sebe a po třetím zajeté pěkném kole jsme už jen fadili a strhávali na sebe pozornost ostatních kteří se k nám připojovali. Bylo to skvělé se najednou dívat jak kluci z čech stojí u slováka a drží mu palce at to dá a řvou " pojd dej to pod 58 a uz to rovnou vypni!" . A v posledním kole se tak málem stalo : 0.59.123 ! Top čas ze všech. Duddy se jenom otočil z playseatu a koá na mě. Samozřejme ukazuji mu vztyčený palec a řvu " Máš to tam! Jedeš!" v tu chvíli madar v posledním kole končí v kačírku. Polak zajíždí čas o dvě desetiny horší než Duddy a čech Tonny czchech ještě o dvě desetiny hůře.
Tak to shrnu. Jsem rád že jsem jsem se na tuto akci mohl podívat a také jsem mohl poznat spoustu kluků osobně. Justyn, Futureboy,Doly,Robo,Radek a spoustu dalších. Naše mise z Kubou byla splněna a alespoň jsme okoukli prostředí a jak to chodí na GT Academy aby jsme mohli toho našeho Majkla (GT-Racing-cz_MSM) pořádně připravit na další camp který se bude konat v rámci této celé soutěže.
Fotky z akce : http://sdrv.ms/15sfI6r
Paddockforum
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
GT academy
Hanz super report dufam ze na dalsi rok budem mat ja moznost si to vychutnat ako Vip host to co sa dialo za mnou som naozaj netusil. V poslednom TT som bol v strese ale asi som si ho poriadne nevsimal. Mna velmi tlacil cas aby som stihol lietadlo tak ze aj preto tsukubu som tak richlo odjazdil
GT Academy 2012 National Finalist (UK & IE)
GT Academy 2012 National Finalist (SVK)
GT Academy 2013 National Finalist (SVK)
GT Academy Race Camp 2013
GT Academy 2012 National Finalist (SVK)
GT Academy 2013 National Finalist (SVK)
GT Academy Race Camp 2013
- Hanz.77
-
- Příspěvky: 1654
- Registrován: 24.3.2012 20:08
- PSN ID: GT-Racing-cz_H77
- Bydliště: Nurburgring, Le Mans,Monza,Spa,Brno,
- Kontaktovat uživatele:
GT academy
Vždyť vím. S letadlem to bylo tak na pres že jsem musel novinářům rozdávat za tebe na tebe tel.čísla
Paddockforum
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
GT academy
Ano pamatam si ze som povedal ze uz nestiham a ty si sa ponukol ))Hanz.77 píše:Vždyť vím. S letadlem to bylo tak na pres že jsem musel novinářům rozdávat za tebe na tebe tel.čísla
GT Academy 2012 National Finalist (UK & IE)
GT Academy 2012 National Finalist (SVK)
GT Academy 2013 National Finalist (SVK)
GT Academy Race Camp 2013
GT Academy 2012 National Finalist (SVK)
GT Academy 2013 National Finalist (SVK)
GT Academy Race Camp 2013
GT academy
Ahoj tak troska vam popisem prvy den v race campe .Po prichode na okruh nam dali paradne oblecenia. Kratasi, tricka asi 10, sportove tricka 3, siltovku, zimnu bundu a mikinu. Fakt paradne veci.Nasledovalo interviu asi 30min. Neskor test u doktora na tlak, oci, moc atd... kratky fitnes test ale dal zabrat a nakoniec oblecenie do kombinez. Vela fotenia a natacania. Niektore sceny sme robili aj 5 krat. Ale bola zabava.... kazdy ma vlastnu izbu s klimou a tv. Od zajtra zaciname jazdit a makat.... Uzivam si kazdy moment co tu som. Fakt super zazitok a to je len prvy den.
GT Academy 2012 National Finalist (UK & IE)
GT Academy 2012 National Finalist (SVK)
GT Academy 2013 National Finalist (SVK)
GT Academy Race Camp 2013
GT Academy 2012 National Finalist (SVK)
GT Academy 2013 National Finalist (SVK)
GT Academy Race Camp 2013
- Hanz.77
-
- Příspěvky: 1654
- Registrován: 24.3.2012 20:08
- PSN ID: GT-Racing-cz_H77
- Bydliště: Nurburgring, Le Mans,Monza,Spa,Brno,
- Kontaktovat uživatele:
GT academy
Užívej to kámo co to jde! A pěkně jim to tam ukaž!!!
Paddockforum
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
GT academy
Tak dnes sme odjazdili prve jazdy a moj cas bol najpomalsi s nasej skupiny. Tak ze dnes niekto vypadava... caka nas este jeden test tak som zvedavy ako to dopadne.
Jazdili sme na nissan 370 nismo 4 volne a 1 ostre kolo. Rozhodca pre nasu skupinu je aj Jozef Kral.
Jazdili sme na nissan 370 nismo 4 volne a 1 ostre kolo. Rozhodca pre nasu skupinu je aj Jozef Kral.
GT Academy 2012 National Finalist (UK & IE)
GT Academy 2012 National Finalist (SVK)
GT Academy 2013 National Finalist (SVK)
GT Academy Race Camp 2013
GT Academy 2012 National Finalist (SVK)
GT Academy 2013 National Finalist (SVK)
GT Academy Race Camp 2013
GT academy
Tak to budu držet palce podle mě na to máš jen si musíš trochu více věřit
Tak kecáš nebo jedeš?
GT academy
GT ACADEMY den 2-2 prva cast mi nevysla tak som sa sustredil na dalsiu. Dalsi test sme mali na ovale s Nissan micra. Ziadne okna, calunenie atd... proste klasicke stock car. Jazdili sme na 10 kol. Prvy pretek 3 miesto a druhy pretek 5 miesto. Jazdilo sa vyborne ale aj agresine...Ale bohuzial nepostupujem dalej. Jozef kral je simpatak ale nedokazal som ho presvedcit. Chlapci dakujem za Vasu podporu....
GT Academy 2012 National Finalist (UK & IE)
GT Academy 2012 National Finalist (SVK)
GT Academy 2013 National Finalist (SVK)
GT Academy Race Camp 2013
GT Academy 2012 National Finalist (SVK)
GT Academy 2013 National Finalist (SVK)
GT Academy Race Camp 2013
- Hanz.77
-
- Příspěvky: 1654
- Registrován: 24.3.2012 20:08
- PSN ID: GT-Racing-cz_H77
- Bydliště: Nurburgring, Le Mans,Monza,Spa,Brno,
- Kontaktovat uživatele:
GT academy
3. a 5. místo není špatný. Stejně seš borec že ses tam dostal. Tak hadry nafasovaný máš. Tak asopon ted užívej atmosféru z jinýho pohledu a bez nervů. Užij si pořádně Silvestone a celé dění GT Academy. A pozdravuj Erika a Petra.
Paddockforum
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
GT academy
převzato z FB od Dollyho a z GTareny:
K GT Academy v Krakowě.
Měli jsme super řidiče s MB Viano a v autě byla celkem sranda, hlavně cestou domů (až na pár výjimek).
Nikdo se o nás v Krakowě nestaral, tak jsme moc netušili, co máme dělat. Proto jsme chodili na kulturní výlety po městě a sledovali polskou dopravu.
1. den soutěže byl pouze o GT5 a dva závodníci z každé země bohužel vypadli, což bylo docela překvapení.
2. den bylo ještě větší překvapení, že vypadl hned po ránu další a zůstali jsme jenom tři.
Media Challenge byl dost náročný. Musel jsem okusit kouzlo make-upu a usednout před kameru, kde mi byly pokládány pozoruhodné otázky a úkolem bylo na ně, co nejstručněji a vtipně odpovědět.
Ježdění, bohužel Nissanem Jokem, bylo nejzábavnější a dali jsme tomu kouř. Celkově byli Češi v řízení Jokea nejlepší.
Fitness nakonec, po dvou únavných dnech plných čekání, nervozity a tlaku, byl dost těžký.
Skákání do výšky, plank test, kliky na povel a běhání v dešti pro mě nakonec vyšlo docela dobře a povedlo se mi postoupit dále.
Musím především vyzdvihnout chování členů naší expedice - Petra (JustYYn_CZE),
Nikity (nikertos), (B)obika a Milana (FutureBoy), protože s nimi byla sranda, nepanovala mezi námi žádná nepřátelská atmosféra a díky tomu jsme si ten výlet i přes pár nehezkých okamžiků užili.
Chápu, že by neměl postoupit ten, co hraje GT5 jenom kvůli GT Academy. Já jsem před mnoha lety hrával asi dva roky v kuse GT2, pak jsem se ale usadil na PC simulátorech, protože se prostě chci přiblížit co nejvíce realitě.
Nicméně si myslím, že jsem v Krakowě s GT5 neměl moc problémů a zajel celkem dobře a hlavně čistě.
-----------------------------
Silverstone: GT Academy Day 3:
Asi bych neměl být závodník ale drifter a bavit lidi
Hned po ránu asi deset kol s Nissanem GTR na Silverstone International. Instruktor radil a my jsme měli dělat, co nám radí. To ale neznamenalo jet pomalu a postupně zrychlovat. Bylo potřeba hned tlačit na pilu a pořád zrychlovat, i když člověk nezná trať ani auto. Snažil jsem se, ale prý jsem byl občas moc agresivní a málo plynulý.
Po obědě přesun a dělání drift koleček kolem vlajky s autem 370z race, to mi šlo krásně
Potom přesun na gymkhana challenge. Ken Block by záviděl, slalom, šikany, praskání balónů tyckama na střeše při drift kolečkách, vjezd do temného hangáru, kde byl ještě kouř, lasery a nášlapné miny, střílení z paintballovy pušky z kapoty, průjezd proudem vody, drifty...
Šlo mi to, ale pár chyb jsem udělal. Hlavně to bylo mooc hustý!
Bohužel je se mnou ve skupině mladý Polák, který byl dnes lepší než já a hlavně dělá a říká přesně to, co chtějí rozhodčí slyšet.
Dnešní den byl určitě lepší než včerejší, ale furt to není ono.
Zítra ráno hned v osm fitness...
-------------------------------
GT Academy Day 4:
Dneska celkem zevl, jenom dvě challenge.
Hned v osm ráno jedna v garážích nové pitlane "Wing", kde bylo potřeba sprintovat brankama a podle rozsvícení reagovat na směr. Dva sprinty v pohodě ale ve třetím jsem zariskoval a musel oběhnout kameramany a trochu ztratil. Poslední jsem prý nebyl.
Potom paření GT6 demo až do oběda.
Po O jsme znovu jezdili s 370z Nismo s volantem na pravo na Stowe circuit. Napřed trénink 10 minut a potom analýza telemetrie a porovnání s jízdou profíka. Bylo super sledovat, kde ztrácím, ze málo šlapu na brzdu, moc brzo, kde jet jinak, jaký mám tep, atd... Šlo o to se v další jízdě zlepšit a to jsem taky udělal. Zlepšení o 1.3s a nejrychlejší čas ze skupiny. Prej dobrý, 0,9s za profikem.
Bohužel pak přijeli Angličani a jeden zajel o 0,5s lépe než profik. Josef Král a další náš rozhodčí a mentor Alex z toho nebyli vůbec nadšení a budeme prý muset makat.
Jinak si 370z Nismo nekoupím, protože je to těžkopádný auto, který se chová prostě zvláštně
Budu pokračovat ve zlepšování a uvidíme, Polák byl nejpomalejší...
Jinak už vypadl maďar takže už jsou jen 4.Dva Poláci,Slovák a Čech.
------------------
GT Academy Day 5 .
Dnes ráno přednáška a test z pravidel, vlajek atd., jako bychom chtěli dělat národní závodní licenci v UK. A pak to přišlo
Traffic challenge na silverstone international s GTR.
Tři GTR přede mnou a tři kola na to je předjet. Nasadili takový tempo, že jsem musel jet bez jakyhokoli tréninku hodně ostře a sledovat jejich stopu. Když jsem předjel jednoho, hned začal útočit. Dal jsem jim celkem zabrat! Bránil jsem se, přitom útočil, sledoval situaci a učil se trať a auto. V jednu chvíli jsme byli tři vedle sebe a já je v t1 všechny nekompromisně zavřel a na konci třetího kola jsem se dotáhl na prvního a dojel tedy druhý. Dokonce jsem okusil sausage curb v poslední zatáčce . Občas byli soupeři i trošku mimo trať.
Fakt jsem si to užil a někdy to bylo opravdu hodně těsný. Já byl agresivní a nakonec mě ohodnotili jako nejlepšího z naší skupiny v této challenge
Dobrý bylo, že do aut, který se měly předjíždět, posadili naše rozhodčí Alexe a Josefa Krále a byli celkem překvapení, jaký se jelo tempo.
Odpoledne oběd a zajímavá přednáška od psychologa a trenéra, který se stará třeba i o Peréze.
Potom nuda, paření GT5 a GT6 demo až do večeře.
Zítra bude další vypadávání a dopoledne nějaký zvláštní fitness nebo co.
Dnes tu byl na okruhu mega tuning sraz, track day a zima a déšť
------------------
GT Academy Day 6:
Dnes to přišlo! Tím nemyslím dnešní vyřazování ale Vojenskou zkoušku!
Doběhli jsme k bahnitému lesu a rozdělili nás na dvojice, ke byl jeden slabší a jeden silnější a měli si navzájem pomáhat. Já byl se Slovákem Erikem a Poláci byli spolu.
Probíhalo v lese, v korytech s vodou a na bahnite ceste tak pro auto, kde bylo bláto, kameny, vyjety koleje a plno vody.
První překážka byla vysící pneumatika, druhá byla tunel z plachty, ve třetí jsme museli tahat kus železa tím blátem s kamenama a pak se podplazit pod sítí pevne pridelany k zemi. Potom delší běh vodou a blátem až k prknu, pod kterým byla voda s blátem a museli jsme se tam vzájemně prostě hodit, abychom na druhý straně rychle vyplavali. Potom úzká dřevěná lávka, za kterou bylo hodně proudem nabitych drátů, skrz který se mělo proplazit a dost to kopalo. Potom běh blátem až k další lávce a prelezt zeď. Takhle dvakrát a přitom s námi běžel voják a pořád na nás křičel. V druhým kole jsem dostal elektrickou pecku do hlavy a byl už na dně. Na konci druhého kola se na nás voják podíval řekl, že když ještě nezvracime, že pobezime třetí! Naštěstí nás po chvilce zastavil.
S Erikem jsme s velkým náskokem vyhráli.
Běžel jsem ve Xsjado shoes a přežily! Potřebuji ještě tak 5 sprch abych se umyl...
Odpoledne jsme jezdili praktickou část kvůli anglický závodní licenci, kterou asi opravdu dostaneme.
Po obědě rozhodčí zvolili dva nejslabší z naši čtyřčlené skupiny a to Slováka a jednoho Poláka. Ty jeli pak na čas s Juke nismo na stowe circuit a kdo prohrál vypadl. Vypadl Polák.
Jsem mrtvej a moje kolena na tom nejsou vůbec dobře, ale bursitidu snad znovu nemám. Všichni kulhají a jsou odřený.
Zítra budou důležité challenge, ve kterých musím vyhrát a půjdu do finále.
Tady odkaz na fotky pro představu, už nikdy víc!!!
http://www.flickr.com/photos/gtacademye ... 454136846/
K GT Academy v Krakowě.
Měli jsme super řidiče s MB Viano a v autě byla celkem sranda, hlavně cestou domů (až na pár výjimek).
Nikdo se o nás v Krakowě nestaral, tak jsme moc netušili, co máme dělat. Proto jsme chodili na kulturní výlety po městě a sledovali polskou dopravu.
1. den soutěže byl pouze o GT5 a dva závodníci z každé země bohužel vypadli, což bylo docela překvapení.
2. den bylo ještě větší překvapení, že vypadl hned po ránu další a zůstali jsme jenom tři.
Media Challenge byl dost náročný. Musel jsem okusit kouzlo make-upu a usednout před kameru, kde mi byly pokládány pozoruhodné otázky a úkolem bylo na ně, co nejstručněji a vtipně odpovědět.
Ježdění, bohužel Nissanem Jokem, bylo nejzábavnější a dali jsme tomu kouř. Celkově byli Češi v řízení Jokea nejlepší.
Fitness nakonec, po dvou únavných dnech plných čekání, nervozity a tlaku, byl dost těžký.
Skákání do výšky, plank test, kliky na povel a běhání v dešti pro mě nakonec vyšlo docela dobře a povedlo se mi postoupit dále.
Musím především vyzdvihnout chování členů naší expedice - Petra (JustYYn_CZE),
Nikity (nikertos), (B)obika a Milana (FutureBoy), protože s nimi byla sranda, nepanovala mezi námi žádná nepřátelská atmosféra a díky tomu jsme si ten výlet i přes pár nehezkých okamžiků užili.
Chápu, že by neměl postoupit ten, co hraje GT5 jenom kvůli GT Academy. Já jsem před mnoha lety hrával asi dva roky v kuse GT2, pak jsem se ale usadil na PC simulátorech, protože se prostě chci přiblížit co nejvíce realitě.
Nicméně si myslím, že jsem v Krakowě s GT5 neměl moc problémů a zajel celkem dobře a hlavně čistě.
-----------------------------
Silverstone: GT Academy Day 3:
Asi bych neměl být závodník ale drifter a bavit lidi
Hned po ránu asi deset kol s Nissanem GTR na Silverstone International. Instruktor radil a my jsme měli dělat, co nám radí. To ale neznamenalo jet pomalu a postupně zrychlovat. Bylo potřeba hned tlačit na pilu a pořád zrychlovat, i když člověk nezná trať ani auto. Snažil jsem se, ale prý jsem byl občas moc agresivní a málo plynulý.
Po obědě přesun a dělání drift koleček kolem vlajky s autem 370z race, to mi šlo krásně
Potom přesun na gymkhana challenge. Ken Block by záviděl, slalom, šikany, praskání balónů tyckama na střeše při drift kolečkách, vjezd do temného hangáru, kde byl ještě kouř, lasery a nášlapné miny, střílení z paintballovy pušky z kapoty, průjezd proudem vody, drifty...
Šlo mi to, ale pár chyb jsem udělal. Hlavně to bylo mooc hustý!
Bohužel je se mnou ve skupině mladý Polák, který byl dnes lepší než já a hlavně dělá a říká přesně to, co chtějí rozhodčí slyšet.
Dnešní den byl určitě lepší než včerejší, ale furt to není ono.
Zítra ráno hned v osm fitness...
-------------------------------
GT Academy Day 4:
Dneska celkem zevl, jenom dvě challenge.
Hned v osm ráno jedna v garážích nové pitlane "Wing", kde bylo potřeba sprintovat brankama a podle rozsvícení reagovat na směr. Dva sprinty v pohodě ale ve třetím jsem zariskoval a musel oběhnout kameramany a trochu ztratil. Poslední jsem prý nebyl.
Potom paření GT6 demo až do oběda.
Po O jsme znovu jezdili s 370z Nismo s volantem na pravo na Stowe circuit. Napřed trénink 10 minut a potom analýza telemetrie a porovnání s jízdou profíka. Bylo super sledovat, kde ztrácím, ze málo šlapu na brzdu, moc brzo, kde jet jinak, jaký mám tep, atd... Šlo o to se v další jízdě zlepšit a to jsem taky udělal. Zlepšení o 1.3s a nejrychlejší čas ze skupiny. Prej dobrý, 0,9s za profikem.
Bohužel pak přijeli Angličani a jeden zajel o 0,5s lépe než profik. Josef Král a další náš rozhodčí a mentor Alex z toho nebyli vůbec nadšení a budeme prý muset makat.
Jinak si 370z Nismo nekoupím, protože je to těžkopádný auto, který se chová prostě zvláštně
Budu pokračovat ve zlepšování a uvidíme, Polák byl nejpomalejší...
Jinak už vypadl maďar takže už jsou jen 4.Dva Poláci,Slovák a Čech.
------------------
GT Academy Day 5 .
Dnes ráno přednáška a test z pravidel, vlajek atd., jako bychom chtěli dělat národní závodní licenci v UK. A pak to přišlo
Traffic challenge na silverstone international s GTR.
Tři GTR přede mnou a tři kola na to je předjet. Nasadili takový tempo, že jsem musel jet bez jakyhokoli tréninku hodně ostře a sledovat jejich stopu. Když jsem předjel jednoho, hned začal útočit. Dal jsem jim celkem zabrat! Bránil jsem se, přitom útočil, sledoval situaci a učil se trať a auto. V jednu chvíli jsme byli tři vedle sebe a já je v t1 všechny nekompromisně zavřel a na konci třetího kola jsem se dotáhl na prvního a dojel tedy druhý. Dokonce jsem okusil sausage curb v poslední zatáčce . Občas byli soupeři i trošku mimo trať.
Fakt jsem si to užil a někdy to bylo opravdu hodně těsný. Já byl agresivní a nakonec mě ohodnotili jako nejlepšího z naší skupiny v této challenge
Dobrý bylo, že do aut, který se měly předjíždět, posadili naše rozhodčí Alexe a Josefa Krále a byli celkem překvapení, jaký se jelo tempo.
Odpoledne oběd a zajímavá přednáška od psychologa a trenéra, který se stará třeba i o Peréze.
Potom nuda, paření GT5 a GT6 demo až do večeře.
Zítra bude další vypadávání a dopoledne nějaký zvláštní fitness nebo co.
Dnes tu byl na okruhu mega tuning sraz, track day a zima a déšť
------------------
GT Academy Day 6:
Dnes to přišlo! Tím nemyslím dnešní vyřazování ale Vojenskou zkoušku!
Doběhli jsme k bahnitému lesu a rozdělili nás na dvojice, ke byl jeden slabší a jeden silnější a měli si navzájem pomáhat. Já byl se Slovákem Erikem a Poláci byli spolu.
Probíhalo v lese, v korytech s vodou a na bahnite ceste tak pro auto, kde bylo bláto, kameny, vyjety koleje a plno vody.
První překážka byla vysící pneumatika, druhá byla tunel z plachty, ve třetí jsme museli tahat kus železa tím blátem s kamenama a pak se podplazit pod sítí pevne pridelany k zemi. Potom delší běh vodou a blátem až k prknu, pod kterým byla voda s blátem a museli jsme se tam vzájemně prostě hodit, abychom na druhý straně rychle vyplavali. Potom úzká dřevěná lávka, za kterou bylo hodně proudem nabitych drátů, skrz který se mělo proplazit a dost to kopalo. Potom běh blátem až k další lávce a prelezt zeď. Takhle dvakrát a přitom s námi běžel voják a pořád na nás křičel. V druhým kole jsem dostal elektrickou pecku do hlavy a byl už na dně. Na konci druhého kola se na nás voják podíval řekl, že když ještě nezvracime, že pobezime třetí! Naštěstí nás po chvilce zastavil.
S Erikem jsme s velkým náskokem vyhráli.
Běžel jsem ve Xsjado shoes a přežily! Potřebuji ještě tak 5 sprch abych se umyl...
Odpoledne jsme jezdili praktickou část kvůli anglický závodní licenci, kterou asi opravdu dostaneme.
Po obědě rozhodčí zvolili dva nejslabší z naši čtyřčlené skupiny a to Slováka a jednoho Poláka. Ty jeli pak na čas s Juke nismo na stowe circuit a kdo prohrál vypadl. Vypadl Polák.
Jsem mrtvej a moje kolena na tom nejsou vůbec dobře, ale bursitidu snad znovu nemám. Všichni kulhají a jsou odřený.
Zítra budou důležité challenge, ve kterých musím vyhrát a půjdu do finále.
Tady odkaz na fotky pro představu, už nikdy víc!!!
http://www.flickr.com/photos/gtacademye ... 454136846/
GT academy
Kód: Vybrat vše
Demi final 1 : 1.Faisca (Portugal) - 2.Larsson (Suède) - 3.Nguyen (Italie) - 4.Bouteloup (France) #GTacademy cc @nissanfrance @PlayStationFR
Kód: Vybrat vše
Demi final 2 : 1.Delva (Benelux) - 2.Suswillo (UK) - 3.Dolezal (Tchéquie) #GTacademy cc @nissanfrance @PlayStationFR
GT academy
Odstartováno:
Miguel Faisca (PT) pole position, pak Romain (BE), Filip (SE) a Adam (UK)
Miguel Faisca (PT) pole position, pak Romain (BE), Filip (SE) a Adam (UK)
- Hanz.77
-
- Příspěvky: 1654
- Registrován: 24.3.2012 20:08
- PSN ID: GT-Racing-cz_H77
- Bydliště: Nurburgring, Le Mans,Monza,Spa,Brno,
- Kontaktovat uživatele:
GT academy
To je regionální finále v Krakowě !
A zase ta Duddyho velká hlava hned na začátku.
0:21 Futureboy
0:59 Duddy
3:25 Justyn
3:30 Tonyczek
A zase ta Duddyho velká hlava hned na začátku.
0:21 Futureboy
0:59 Duddy
3:25 Justyn
3:30 Tonyczek
Paddockforum
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12