Dark Souls II
Napsal: 3.4.2014 23:37
Trochu o hře :
Dark Souls II, potažmo celá série, o hrdinech není. V tom masivním kyrysu se klepe hráč, jehož sebevědomí odteklo spolu s poslední kapkou léčivého lektvaru. S flakónky života vývojáři opravdu šetřili a na rozdíl od jedničky vám do batohu žádné nepřipraví. Zcela podle filozofie Dark Souls vám ke všemu v úvodu nikdo ani neprozradí, že si prázdné lahvičky musíte obstarávat sami. Pokud tedy nejste dostatečně pozorní, klidně budete prvních pár hodin kroutit hlavou nad jejich absencí.
Znáte to, když se na obrazovce objeví nápis YOU DIED? Ano? Tak teď se připravte na to, že pokud jste nezemřeli v humánním stavu, pomyslná smrtka vám lehce přistřihne metr zdraví. Nejprve to není nijak zásadní a změnu takřka nepostřehnete, ale zkuste si zemřít třeba desetkrát a zdraví máte najednou v půlce.
Dotkla se nás dokonalost
Jakmile však přestanete řešit ,,podružné“ věci, jakkoliv je tohle slovní spojení zavádějící, těšte se na klasický systém Dark Souls, kdy slzy potečou proudem. Jednou to bude z radosti, podruhé frustrací, pokaždé se ale budete bavit systémem tak dokonale nastaveným, že by mohl zbytek RPG pelotonu tiše závidět.
Obtížnost je kapitola sama pro sebe, je neuvěřitelně chytlavá a nehází klacky pod nohy, je férová a dokonce vám dá šanci i ve chvíli, kdy by s čistým svědomím mohla opět ukončit vaše snažení nápisem ,,YOU DIED“. Mám na mysli klasické přepadovky, které sice přijdou náhle, hra vám ale dá dostatek času (čti: sekundu) na to abyste zareagovali. Je to fér? Je to fér!
Dark Souls II, potažmo celá série, o hrdinech není. V tom masivním kyrysu se klepe hráč, jehož sebevědomí odteklo spolu s poslední kapkou léčivého lektvaru. S flakónky života vývojáři opravdu šetřili a na rozdíl od jedničky vám do batohu žádné nepřipraví. Zcela podle filozofie Dark Souls vám ke všemu v úvodu nikdo ani neprozradí, že si prázdné lahvičky musíte obstarávat sami. Pokud tedy nejste dostatečně pozorní, klidně budete prvních pár hodin kroutit hlavou nad jejich absencí.
Znáte to, když se na obrazovce objeví nápis YOU DIED? Ano? Tak teď se připravte na to, že pokud jste nezemřeli v humánním stavu, pomyslná smrtka vám lehce přistřihne metr zdraví. Nejprve to není nijak zásadní a změnu takřka nepostřehnete, ale zkuste si zemřít třeba desetkrát a zdraví máte najednou v půlce.
Dotkla se nás dokonalost
Jakmile však přestanete řešit ,,podružné“ věci, jakkoliv je tohle slovní spojení zavádějící, těšte se na klasický systém Dark Souls, kdy slzy potečou proudem. Jednou to bude z radosti, podruhé frustrací, pokaždé se ale budete bavit systémem tak dokonale nastaveným, že by mohl zbytek RPG pelotonu tiše závidět.
Obtížnost je kapitola sama pro sebe, je neuvěřitelně chytlavá a nehází klacky pod nohy, je férová a dokonce vám dá šanci i ve chvíli, kdy by s čistým svědomím mohla opět ukončit vaše snažení nápisem ,,YOU DIED“. Mám na mysli klasické přepadovky, které sice přijdou náhle, hra vám ale dá dostatek času (čti: sekundu) na to abyste zareagovali. Je to fér? Je to fér!