Stránka 1 z 4
High Speed Ring (HSR reverse) - 20.10.2013 (40/30 kol)
Napsal: 15.10.2013 11:31
od markoduno
12 závod GT-CUP série již tuto neděli.
Přihlásit do závodu se můžete
ZDE
Závod se řídí propozicemi celé soutěže. Před závodem si přečtěte informace v detailech závodu.
Admini obou skupin budou uvedeni později.
High Speed Ring (HSR reverse) - 20.10.2013 (40/30 kol)
Napsal: 15.10.2013 22:32
od Karelpipa
Za mě pojede Futureboy. Pojede s nějakym DLC autem, který ja stejne nemuzu pouzit.
High Speed Ring (HSR reverse) - 20.10.2013 (40/30 kol)
Napsal: 15.10.2013 23:13
od speedy
Karelpipa píše:Za mě pojede Futureboy. Pojede s nějakym DLC autem, který ja stejne nemuzu pouzit.
OK, s DLC to bude mít zatraceně těžký !! Něco málo jsem už vyzkoušel, trochu vím o kvalitách aut soupeřů... Tak ať se Milanovi daří, kvalda bude strašně těžká a náročná
High Speed Ring (HSR reverse) - 20.10.2013 (40/30 kol)
Napsal: 16.10.2013 20:57
od markoduno
přiznám se, že to není zrovna fér vůči některým hráčům, kterým jde o případný postup do první skupiny v závodě na NURbu. Třeba KUBA98, Kapsa a Pavel67 a dokonce i Karelpipa. Futureboy může někoho z prvních tří jmenovaných připravit o první skupinu a Karlovi napomoci se tam bez vlastní snahy dostat. Jel s námi pouze jeden závod (MOTEGI). Budu samozřejmě rád, když nás bude více, ale radši bych ho viděl ve druhé skupině na konci startovního pole.
High Speed Ring (HSR reverse) - 20.10.2013 (40/30 kol)
Napsal: 16.10.2013 21:32
od speedy
markoduno píše:a Karlovi napomoci se tam bez vlastní snahy dostat.
FutureBoy pojede na body pouze do hodnocení teamů. V hodnocení jednotlivců se jeho body nebudou započítávat k bodům u Karlapipy (stejně jako v Motegi). Osobně problém nevidím...
High Speed Ring (HSR reverse) - 20.10.2013 (40/30 kol)
Napsal: 16.10.2013 21:59
od markoduno
v tom případě to beru. O tom (že pojede pouze pro tým) jsem se totiž nikde nedočetl a celkem logicky jsem uvažoval tak, jak jsem uvažoval.
Tak jo. Budeme se těšit.
High Speed Ring (HSR reverse) - 20.10.2013 (40/30 kol)
Napsal: 20.10.2013 19:22
od ToyRipper
Lobby sk1.
1472 6118 3615 5259 1501
High Speed Ring (HSR reverse) - 20.10.2013 (40/30 kol)
Napsal: 20.10.2013 19:23
od markoduno
LOBBY - 2.skupina: založil MARKODUNO místo HANZE77
1472-6681-3415-7082-2324
High Speed Ring (HSR reverse) - 20.10.2013 (40/30 kol)
Napsal: 20.10.2013 19:38
od ToyRipper
Nova lobby 1.skupina:
1472 6118 3830 2748 4413
High Speed Ring (HSR reverse) - 20.10.2013 (40/30 kol)
Napsal: 20.10.2013 22:20
od eddie
Tak dnes to byl velice zvláštní race a musím říct, že jsem se u něj velice pobavil
...škoda, že ufouni mě brali pouze jako domestika a nechtěli trochu spolupracovat....byla by to nejspíš bitva o první tři místa.
High Speed Ring (HSR reverse) - 20.10.2013 (40/30 kol)
Napsal: 20.10.2013 22:29
od Majkl
Já jsem docela rád, že jsem dojel
Každopádně strategie průser, měl jsem to jet, tak jak jsem to plánoval (v 8.kole PIT) a pak na to šlapat, holt občas se člověk chytne strategie jiného jezdce (v mém případě dereka) a prodělá na tom.
Každopádně, už se těším na Nordschleife
High Speed Ring (HSR reverse) - 20.10.2013 (40/30 kol)
Napsal: 20.10.2013 22:36
od markoduno
Dnes si s Čáslavákama zahrál osud. Hodinu po tom, co přešla bouřka, byl pupek světa odpojen od proudu. Byl jsem zrovna na 6 místě a doufal, že udělám svůj nejlepší letošní výsledek. Auto jsem si naplánoval již na začátku CUPu a všechno přišlo v niveč. To se hold nedá nic dělat.
Každpádně chci poprosit někoho z první i ze druhé skupiny o nahození replayů obou závodů.
Tento závod se jel poprvé v historii GT-CUPu a musím za sebe přiznat, že než mě vyšší moc odpojila, tak jsem měl tep a adrenalin na velmi vysokých hodnotách. Moooooc jsem si to užíval.
High Speed Ring (HSR reverse) - 20.10.2013 (40/30 kol)
Napsal: 20.10.2013 23:09
od Substance242
Môj replay druhej skupiny:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/264 ... SR-2sk.zip
Mal som obavy, že som sa cez víkend príliš fyzicky vyčerpal a nebudem úplne ostražitý, ale možno mierne driemanie počas čakania na kvalifikáciu prvej skupiny pomohlo a bol som svieži celý čas, ďakujem.
Neviem kedy som sa naposledy usmieval celý pretek, ale ten druhý počas nascaroidného súperenie s GT JSH tomu tak bolo.
Nepomohlo ani moje zákarné navedenie do boxov aby som ušiel, a keď už som premýšľal ako v poslednom kole ostať vzadu a v závere predbehnúť, tak JSH chybička, škoda.
Dobré to bolo.
High Speed Ring (HSR reverse) - 20.10.2013 (40/30 kol)
Napsal: 20.10.2013 23:17
od Kuba98cz
Majkl píše:Já jsem docela rád, že jsem dojel
Každopádně strategie průser, měl jsem to jet, tak jak jsem to plánoval (v 8.kole PIT) a pak na to šlapat, holt občas se člověk chytne strategie jiného jezdce (v mém případě dereka) a prodělá na tom.
Každopádně, už se těším na Nordschleife
Majkl tak alespon u nás s hanzem ta strategie vyšla ja v 8 hanz v 9 14 l všechny jsme nakonec předjeli ale pak udělal hanz chybu ja na něj počkal a skončili jsme 3 já hanz 5 mohl jsem bejt 2 ale to bych prostě nebyl já abych to 50m před cílem neposral
High Speed Ring (HSR reverse) - 20.10.2013 (40/30 kol)
Napsal: 20.10.2013 23:21
od Kuba98cz
markoduno píše:Dnes si s Čáslavákama zahrál osud. Hodinu po tom, co přešla bouřka, byl pupek světa odpojen od proudu. Byl jsem zrovna na 6 místě a doufal, že udělám svůj nejlepší letošní výsledek. Auto jsem si naplánoval již na začátku CUPu a všechno přišlo v niveč. To se hold nedá nic dělat.
Každpádně chci poprosit někoho z první i ze druhé skupiny o nahození replayů obou závodů.
Tento závod se jel poprvé v historii GT-CUPu a musím za sebe přiznat, že než mě vyšší moc odpojila, tak jsem měl tep a adrenalin na velmi vysokých hodnotách. Moooooc jsem si to užíval.
Můj ďábelský plán vyšel speedy a další čáslavští ...kletba zapůsobila
High Speed Ring (HSR reverse) - 20.10.2013 (40/30 kol)
Napsal: 21.10.2013 00:18
od pavel67
V prvním závodě jsem nedobrzdil po statu za Derekem, klepnul jsem do něho a pak jsem se svezl ke svodidlům a vzal jsem Jardu a Dudyho, Derek naštestí vyváznul bez újmy - alespoň podle replaye, už tak dobře nedopadli oba dříve jmenovaní, oběma se tedy omlouvám. Po tomto poškození jsem jel do PITu, pak už to byl pro mě jen dlouhý 40-ti kolový TimeTrial.
Druhý závod - se mi celek vydařil start, ale v druhém kole ťukanec s Branem, což poškodilo jak mě tak i jeho. Po opětovném nechtěném nárazu do svodidel se mi to tak nějak přijatelně srovnalo, takže jsem pokračoval dál. Stahoval jsem celé pole, tahal jsem se pak s JH a IZ, pro čerstvé gumy jsem šel na konci 17 kola, protože poškození obou kol levé strany se podepsalo na jejich opotřebení. Pak jsem celkem bez problémů stahoval celou skupinu přede mnou, až jsem se dostal na třetí flek - mé druhé pódium v šampionátu.
Kluci Čáslavský elektrikářský udělali MK, HR a VRA čáru přes rozpočet svým "citlivým" pracovním přístupem, který se bohužel praktikuje běžně, ale to nikdo prostě z nás nečekal. Jejich neúčast mě upřímě mrzí.
High Speed Ring (HSR reverse) - 20.10.2013 (40/30 kol)
Napsal: 21.10.2013 07:24
od speedy
pavel67 píše:Kluci Čáslavský elektrikářský udělali MK, HR a VRA čáru přes rozpočet svým "citlivým" pracovním přístupem, který se bohužel praktikuje běžně, ale to nikdo prostě z nás nečekal. Jejich neúčast mě upřímě mrzí.
Co k tomu říct ? Jsem naštvanej ještě teď- jel jsem si pro vítězství v obou závodech... O tom doufám nikdo nepochybuje, Zonda nejela - ta při správným zacházení tratí přímo letěla jako vítr (od toho taky má své jméno,že
). Tyhle dva diskonekty budou ještě dlouho mrzet
High Speed Ring (HSR reverse) - 20.10.2013 (40/30 kol)
Napsal: 21.10.2013 08:59
od Majkl
Hlavu vzhůru, když si najedeš pořádně Nordschleife, tak tam urveš taky slušný výsledek. Díky rozdílnosti ve výkonnosti aut to může být zajímavý závod, který si snad užijeme.
High Speed Ring (HSR reverse) - 20.10.2013 (40/30 kol)
Napsal: 21.10.2013 10:40
od eddie
Tak po prohlédnutíí záznamu prvního závodu...musím konstatovat, že nebýt Speedyho fópá v nájezdu do boxů a náslédném disconectu pro výpadek proudu, tak by nejspíš pořadí na prvních dvou místech vypadalo trochu jinak.
High Speed Ring (HSR reverse) - 20.10.2013 (40/30 kol)
Napsal: 21.10.2013 11:49
od derek
Taky napíšu pár řádek o průběhu závodu z mého pohledu. Jelikož nejsem příznivcem oválových závodů a ještě navíc s GT sosáním tak jsem trénoval pouze 30 min před závodem, zajel pár best lapů abych náhodou nespadl do druhé skupiny a vyzkoušel spotřebu, která vycházela na 48l. Má strategie byla vyjmečně neagresivní, nikam se necpat a jen se vozit okolo šestýho místa a pokud možno za sebou nikoho nemít, protože jsem se obával crashů, kterých samozřejmě pár bylo, ale podařilo se mi všem vyhnout akorát se stalo to, z čeho jsem měl obavy. Poodskočil MSM EM HR a bylo to v pr**** a já uvíznul a ve druhé skupince. Nezbývalo mi než zajet už v patnáctém kole (v tu chvíli ztráta 7s na vedoucí skupinu) a risknout tankování (bral jsem jen 32l) a doufat v zázrak, že se mi podaří docvaknout. Když už měli všichni pit za sebou tak mi to vyvolalo úsměv, protože já byl první s 8s náskokem před MSM a ten měl obdobný náskok na třetího. Že i na týhle dráze vyhrajem my dva proti konkurenci Zond jsem oravdu nečekal xD Věděl jsem, že mi určitě nevystačí palivo pokud to budu rvát a tak jsem zcela vypustil jedno kolo a zařadil se za MSM a šetřil co to šlo. 20 kol jsem se za ním jen vozil což bylo velmi zábavné a v posledním kole jsem ho chtěl v nájezdu na cílovku trapně nasosat a předjet což se mi nepovedlo. Veliká škoda, že vypadl speedy, po ojedinělé a možná i poslední pole position v životě xD ho to kopne. Mi ho bylo docela i líto, protože před závodem řikal, že přípravou na tento závod strávil opravdu hodně času..
Druhý závod mi palivo vycházelo na 111l a tak byla strategie stejná jako první závod, za někym sosat, šetřit a dát to bez pitu. Plán mi vycházel, akorát jsme nečekal, že se někdo pokusí jet také bez pitu. MSM se chytnul mojí strategie a i EM to zkoušel. Nikdo nechtěl vést a tak jsme jezdili časy 1.12 xD a konkurence za námi jezdila 1.05 a my mohly v pohodě jezdit 1.06-07 a tak by ti s pitem neměli šanci nás dojet. Kdybych si zkusil před závodem odjet celých 30 kol tak bych na to šlápnul, protože mi v cíli zbylo cca 10l, ale já prostě nechtěl riskovat, že mi dojde palivo a tak jsem se za vámi jen držel.. Zanedlouho nás dojeli, v pohodě předjeli o dokonce jsme ani neměli šanci se jich držet, protože už naše pneu byly na odpis. Mezi námi neporazitelnými se rozhodovalo jak jinak než na poslední "rovince" kde si EM hrál na zajíce a kličkoval co to šlo a ani MSM tě nebyl schopen předjet a to si eddie najížděl na tu 1km rovinku jako první xD A já byl za vámi třetí (nejvýhodnější pozice) akorát jsem chtěl sosat do poslední chvíle a amatérsky nestihl vybočit včas a ťuknul do MSM asi díky tomu kličkování, možná by mi to vyšlo. Jak sem ti psal, řešit to nebudu, protože tohle prostě nebyly závody..