Tak mě to nedalo a šel jsem to zkusit...
Kupuju ojetého Nissana Silvia 240RS '83 .. najeto 81918 Km
Před zásahem:
Výkon 220HP a 426PP při 100% motoru
Výkon: 220HP/7500rpm
Krouťák: 22,8kgfm/6000rpm
Power ratio: 4,33 Kg/HP
Po výměně oleje
Měním černý olej(tady už tuším, ten rychlejší)
a dostávám se na 432PP tedy musím jít ubrat výkon, abych se zpět dostal na 426PP
Výkon ubrán a mám 219HP při 94,8% motoru tedy o 1koně méně
Síla a krouťák 24,0kgfm/219HP
Výkon: 219HP/7100rpm
Krouťák: 24,0gfm/6000rpm
- zatím bych neřekl, že je to na škodu, ale jdu ještě opravit motor -
Po opravě motoru
Výkon 231HP a PP 434 .. jdu tedy ubrat PP
Při 426PP je výkon už pouze 216HP .. to je už rozdíl 4 koně oproti původních 220HP
Ale zase výkon 216Hp už je při 6500 otáčkách a krouťák se změnil na 25,2
Power ratio je nyní 4,41 Kg/HP což je lepší než na úplném začátku !!!
Takže můj verdikt: dle hodnot čísel, jsem si pomohl, ale podle jízdy/výkonu auta na trati dle vašeho názoru ne?
Můj názor je, že je to lepší vyměnit, než origo ojeté.. nebo se pletu? Opravte mě kdyžtak někdo