Včera jsem se účastnil tří závodů v sérii Mazda Cup. První ve 20:00, pak ve 21:00 a poslední 22:00.
1.závod (pole, 11 závodníků – síla pole 1617):
Start z předposlední pozice. Po první kole postup na sedmé místo, kde jsem se držel 4 kola. během pátého postup na čtvrtou pozici, kde jsem se udržel pouze dvě kola. To proto že, v šestém kole, T2 jsem projel moc pomalu a dojel mě pilot #7. Do T3 jsem proto musel po vnější straně, ale v zájmu větší bezpečnosti, jsem nechal útočícímu pilotovi moc místa a já se ocitl na krátkou dobu mimo trať. Po nárazu do barier z pneumatik, táhne řízení trochu doleva. Tím jsem spadl zpět na sedmé místo. Na stejné pozici jsem projel i cílovou rovinkou.
2.závod (pole, 12 závodníků – síla pole 1529):
Další závod mi celkově vyšel o něco lépe. Start ze šestého místa. Během druhého kola postup na čtvrtou pozici. V pátém kole postup na druhé místo. V boji během průjezdu T1, mi někdo narazil do nárazníku, na chování vozu to nemělo žádný vliv (od toho jsou přeci nárazníky). V sedmém kole ztráta dvou pozic, abych ji v devátém (nejrychlejším kole) začal postupně získávat zpět. Ve dvanáctém, tedy zpět na druhém místě. A po dalších třech kolech na druhém stupínku.
3.závod (pole, 11 závodníků – síla pole 2233):
Vzhledem k silnému poli, startuji z posledního místa. Strategie jasná, jet relativně v klidu a čekat na chyby celkem dobrých soupeřů. Do čtrnáctého kola probíhal souboj o deváté místo asi mezi třemi piloty. V předposledním kole získávám osmou pozici. Pěkný závod s minimem chyb – 1x vyjetí mimo trať.
Kdyby si měl takhle plácat játra po každém závodu, tak to asi ne
Protože, takhle to zhruba to probíhalo. Vycházím z grafického a tabulkového průběhu závodu a z toho jak si to pamatuji. Nevidím potřebu nějak rozebírat jednotlivé závody, možná proto, že to jsou většinou opravdu pěkné závody.