Co myslíte ? Řekne nám tohle také ředitel vývoje GT6 ?
EA brání Battlefield 4. Podle nich jde o nesmírně úspěšný produkt
Středa 12.2.2014 16:16 - Autor: Michal "Miky" Burian - Rubrika: Novinky
Jsou si vědomi chyb, nechtějí ale akceptovat, že by hráči ve většině případů litovali, že si hru vůbec koupili.
Sever Rock, Paper, Shotgun měl možnosti si na konferenci D.I.C.E popovídat s hlavním kreativním ředitelem Electronic Arts o problémových startech Battlefieldu 4 nebo SimCity. Oba tituly byly v době vydání dosti nehratelné, do SimCity se nebylo možné připojit několik týdnů.
Rich Hilleman si je vědom některých chyb, i přesto ale důrazně obě hry obhajuje. A to i přesto, že SimCity nefungovalo pořádně několik měsíců a Battlefield 4 má po říjnovém vydání stále problémy.
Novinář Nathan Grayson se tak zeptal, zda Electronic Arts plánuje nějaké změny do budoucna, aby se neopakovaly chyba jako v případě Battlefieldu 4 nebo SimCity. Hilleman na to reagoval následovně: "Nejsem si jistý, že přijímám vaši premisu. Battlefield 4 je mimořádně úspěšným produktem na obou generacích konzolí a PC. Z prodejního i herního hlediska."
Battlefield 4 má na kontě přes 8,22 milionů prodaných kusů [zdroj: vgchartz]
"Myslím, že se o tom hodně mluví, ale je to pochopitelné. Čím více zákazníků máte, tím více toho uslyšíte. Některé věci jsme udělali špatně, víme o tom. Budeme se snažit to napravit, budeme se snažit být chytřejší a přistupovat mnohem lépe k tomu co naši zákazníci chtějí."
"Nejsem ale ochoten akceptovat a nemyslím si, že by většina našich zákazníků řekla: Je to špatná hra. Lituji, že jsem ji koupil. Spíše od nich slyšíme, že jsme vytvořili hru, která je dobrá, lepší by byla, kdyby neměla tyhle chyby/problémy."
Závěrem pak kreativní ředitel dodal, že velmi rychle opravili velké chyby. "Důležité je neopakovat tyto chyby v budoucnu. Na to budu hrdý."
Chybět nemohla otázka ani o blížící se Titanfall. U něj se Hilleman moc nerozpovídal a akorát řekl, že plnou kontrolu nad projektem má Respawn.
Nezbývá než doufat, že se v Electronic Arts poučí ze svých chyb, aby nám pokud možno dělali jen radost a vydávali hry, které si oblíbíme. Bohužel vše je to jen byznys, kde jde především o peníze. Třeba, snad se jednoho dne dočkáme.