Stránka 5 z 5

ROME & TOKYO | 12.05.2013 19:30

Napsal: 16.5.2013 17:26
od SJ.sprint
a neřikalo se že na Rome žadna čara pitline neni ...??? a jezdi se tam tak aby ne ohrozit ostatni ???

ROME & TOKYO | 12.05.2013 19:30

Napsal: 16.5.2013 17:43
od Hanz.77
Ne to bylo takhle v Tokyu !!!! :lol: :lol:

ROME & TOKYO | 12.05.2013 19:30

Napsal: 16.5.2013 17:49
od SJ.sprint
Rome-DEBILNI OKRUH S DEBILNIMA ČÁRAMA...

ROME & TOKYO | 12.05.2013 19:30

Napsal: 16.5.2013 20:01
od eddie
Markův popis dávaný na web 6.5.2013 http://markoduno.rajce.idnes.cz/Rome_an ... /#Rome.jpg

ROME & TOKYO | 12.05.2013 19:30

Napsal: 16.5.2013 22:30
od branoeso1
Áá sakra a to som si dával fakt bacha. Bol som v pite 2x a pri výjazde som sledoval zároveň mapku a spätné zrkadlo. Čiaru samo tiež ale nepovedal by som že som ju prešiel. Hm ináč tá čiara => teda ak ju budeme brať ako pitline nakoniec končí vo zvodidlách a je to prakticky vodiaca čiara jazdného pruhu v meste za bežného provozu. A pravidlo z Tokia malo platiť aj tu. Myslím že robíme veci komplikovanejšie neš by mohli byť. Neva nabudúce si dám ešte väčší bacha. No :(

ROME & TOKYO | 12.05.2013 19:30

Napsal: 17.5.2013 00:09
od speedy
branoeso1 píše:.... A pravidlo z Tokia malo platiť aj tu....
Než jsme se s _MK rozhodli pro variantu "ROME ano, TOKYO ne" - tak jsme pitstop mnohokrát vyzkoušeli. Rome se dalo v pohodě uhlídat, Tokyo ani náhodou.
To nebyl výstřel od boku slepým nábojem....
---------------
to all: Chystané sarthé - to bude oříšek :!: ... Už jsem na tom strávil 3 večery a furt nemám jasno. Na upřesnění pravidel jízdy po okruhu nepanuje názorová shoda, bude nutno najít kompromis. Ten se ale nebude líbit všem... Mám z toho už teď noční můru. Slovy klasika: "to zas bude v alejích nablito" - kdo někdy závod organizoval, jistě ví o čem mluvím.
Nemůžu jinak než (v souladu s prvním odstavcem propozic) znovu apelovat na smysl pro FairPlay :idea:

ROME & TOKYO | 12.05.2013 19:30

Napsal: 17.5.2013 08:46
od Substance242
Nechajme penalizácie aj počas preteku. :-) Síce to nebude úplne spravodlivé, ale zato rovnaké pre všetkých. ;-) (či penalizácie kontrolujú všetko neviem a nezáleží na tom)

ROME & TOKYO | 12.05.2013 19:30

Napsal: 17.5.2013 09:50
od speedy
Substance242 píše:Nechajme penalizácie aj počas preteku. :-) Síce to nebude úplne spravodlivé, ale zato rovnaké pre všetkých. ;-) (či penalizácie kontrolujú všetko neviem a nezáleží na tom)
Povolení penalizací "light" během závodu testujeme...
podrobnější informace zde

ROME & TOKYO | 12.05.2013 19:30

Napsal: 17.5.2013 23:15
od speedy
kvalifikace
kvalifikace souhrn
1. skupina:
1.sk 1.závod výsledek a toplap
1.sk 2.závod výsledek a toplap
2.skupina:
2.sk 1.závod výsledek a toplap
2.sk 2.závod výsledek a toplap
3. skupina:
3.sk 1.závod výsledek
3.sk 2.závod výsledek
hodnocení webteamů: (doplněno)
vždy top5 z teamu
přehled použití vozů: (doplněno)
použité vozy
-------------------------
bodování aktualizováno.... (zahrnuty penalizace)...rychlý odkaz

ROME & TOKYO | 12.05.2013 19:30

Napsal: 17.5.2013 23:49
od SJ.sprint
branoeso1 píše:Hm ináč tá čiara => teda ak ju budeme brať ako pitline nakoniec končí vo zvodidlách a je to prakticky vodiaca čiara jazdného pruhu v meste za bežného provozu. A pravidlo z Tokia malo platiť aj tu. Myslím že robíme veci komplikovanejšie neš by mohli byť
... No nebudu pitvat ani svoje pentle za přejeti tzvn"pitline"čary na Rome ani ostatni ale občas je to na hlavu. Myslim si že brano tohle popsal dost jas srozumitelně. To že na nurbu se skače po travniku hned v prvni zatačce prvniho kola to je OK a tahle debilni čara na tomhle beztak debilnim okruhu uplně člověka dokaže nas.at :evil: