Stránka 5 z 7

Indy & Daytona - 07.04.2013

Napsal: 8.4.2013 17:11
od Hanz.77
speedy píše:
Hanz.77 píše:Admin 3.skupiny hlásí:Kompletně odesláno.3-2-1- Teď !
chybí ještě doplnit v kterém kole skončili závod odpadlíci... b0riz a Osiwaru (jestli splnili 80% délky závodu.)
Chtít ještě fotku s best lapy - to už je asi moc, že?? Tak ji pošli jen když se ti bude chtít.... :mrgreen:
Boris i OSI odjeli 80% a fotku poslu.

Indy & Daytona - 07.04.2013

Napsal: 8.4.2013 18:30
od SJ.sprint
No jelikož jsem naštvany sam na sebe tak k zavodu řeknu asi tolik: Indy-tahle trat mi nesedla,dojel jsem jak dojel tečka. Nejvic jsem to po..ral na Daytoně...nepomohli mi ani zkušenosti. Škoda. Musim se zlepšit hlavně moralku tečka.
A jak řika Fef mekkanikteamu RedBulling Hanzzzz: o mně ještě uslyšite ;) Viva la Amerika Přeji bednařum i snaživcum hlavně dobrej pocit z jizdy ;) ... (tady tečkunedavam)

Indy & Daytona - 07.04.2013

Napsal: 8.4.2013 19:51
od svejdik70
Výsledky pěkné,ale nejsou podle bodů,ale podle počtu závodů-a až potom podle bodů-nešlo by s tím něco udělat?Anebo před jméno pořadí?

Indy & Daytona - 07.04.2013

Napsal: 8.4.2013 21:21
od speedy
svejdik70 píše:Výsledky pěkné,ale nejsou podle bodů,ale podle počtu závodů-a až potom podle bodů-nešlo by s tím něco udělat?Anebo před jméno pořadí?
koukám, že už s tím náš ITguru-osiwaru udělal "něco"....

Výhodou zde používaného pluginu je vysoká variabilita výsledkového servisu. Každý si může kliknutím myši navolit srovnání podle parametrů, které zrovna chce prohlédnout a porovnat.
BtW; je to taky o tom, kolika daty plugin "nakrmíme".... Výsledky jsem zadával podle fotek (i rozmazaných) přes hodinu, bělmo se mi přitom trochu začervenalo :shock:
Jestli se zítra zadaří, pokusím se to nakrmit dalšími daty ze závodu a snad i zpětně.... Nóó teda aspoň doufám, tady už jsem toho nasliboval dost a ono furt jaksi nic.... :oops:

Indy & Daytona - 07.04.2013

Napsal: 8.4.2013 23:11
od Substance242
Jedna z vecí čo by mali byť v GT6 lepšie je nie autá alebo grafika, ale online. Práve organizovanie takýchto turnajov vrátane viacerých skupín, aby nikto nemusel robiť fotky a prepisovať ich ručne, alebo zoraďovať sa na trati pred štartom preteku. A nech je na trati možných 42 naraz. :-)

boris: Absolútne v pohode, nič sa nestalo.

Indy & Daytona - 07.04.2013

Napsal: 9.4.2013 00:50
od Karelpipa
Neboj, to se nestane Substance :evil:

Indy & Daytona - 07.04.2013

Napsal: 9.4.2013 17:02
od speedy
fotky s výsledky doplněny, chybějící dvě fotky ze třetí skupiny doplním zítra. odkaz

dnes v noci (úterní půlnoc) uplyne lhůta pro podání protestu k závodu INDY a DAYTONA.

BtW; Zatím není žádný protest evidován. Admini jednotlivých skupin shlédli replaye a mají jasno o udělení penalizací za špatný výjezd z PITu.

Indy & Daytona - 07.04.2013

Napsal: 9.4.2013 20:56
od eddie
Pavle mohl by jsi sem prosím nahodit replay závodů první skupiny.

Indy & Daytona - 07.04.2013

Napsal: 9.4.2013 22:15
od pavel67

Indy & Daytona - 07.04.2013

Napsal: 10.4.2013 16:26
od speedy
Ve 2.skupině nebyl podán žádný protest. Návrh na vyřešení porušení pitline v 1.závodě 2.skupiny (INDY RC)jsem odeslal spolu s důkazním videem hlavnímu komisaři.
Výsledek bude zveřejněn spolu s vyřešením přohřešků u ostatních skupin.
----------------------
BtW; proč se tady smolíme s propozicemi, děláme instruktážní obrázky a videa, pořádáme přípravné závody atd... a stejně se najde vždycky někdo, kdo na to zvysoka ...... To není fair :cry:

Re: Indy & Daytona - 07.04.2013

Napsal: 10.4.2013 17:18
od CaparzoSK
No speedy to co robite je super a verim tomu ze gt racing team ichburcite vsetky propozice pravidla upresnenia sleduje. Vzdy sa vsak najdu ludia co len dojdu zajzdia si a neriesia nic ostatne iba to ze je zavod

Odoslané z HTC One X cez Tapatalk 2

Indy & Daytona - 07.04.2013

Napsal: 10.4.2013 21:22
od markoduno
Nebyl podán žádný protest či žádost na prošetření incidentů. Povinností komisařů je kontrolovat PITLINE. Po shlédnutí replaye obou závodů 3 a 1.skupiny musím bohužel udělit penalizace za nedodržení PIT LINE. 2.skupinu kontroloval speedy. Vždy se jedná o nedodržení bílé čáry při výjezdu z boxů - 15s

3.SKUPINA fotodokumentace

1. závod: Indy
Laktibrada - 18 kolo - +15s

2.závod: Daytona
Substance.....11 kolo - +15s
Hanz77........14 kolo - +15s
Svejdik........13 kolo - +15s
Osiwaru.......6 a 20 kolo - +30s
Vráťa..........4, 6 a 22 kolo - +45s
Triball.........13 kolo - +15s
Jarda..........15 kolo - +15s
Laktibrada....13 kolo - +15s

1.SKUPINA fotodokumentace

2.závod: Daytona
Kubík94........12 kolo - +15s
Kapsic..........13 kolo - +15s
Slovaki66......22 kolo - +15s
precho73......12 kolo - +15s
Pavel67........13 kolo - +15s
Derek_737-1..3 kolo - +15s
Sergej..........xx kolo - +15s - foto doplním zítra.

2.SKUPINA
kontroloval speedy

1. závod: Indy videodokumentace
Peroxid......16 a 27 kolo +30s

U pitů bylo přihlédnuto k tomu, že u okruhu Daytona je na začátku velmi úzký výjezd lemovaný trávou. Jakmile ale tráva skončila, následovaly klasické lajny a tam už jsme to penalizovali. Nájezd na PITLINE byl tolerován, ale přejetí PITLINE už ne.

Prosím Osiho či Speedyho, aby provedli patřičné úpravy v tabulkách.
Děkuji a doufám, že si na tento prohřešek dají všichni příště pozor. 8-)

Indy & Daytona - 07.04.2013

Napsal: 10.4.2013 21:29
od speedy
markoduno píše:Prosím Osiho či Speedyho, aby provedli patřičné úpravy v tabulkách.
Ale to se teda urodilo.... tak to se už nebavíme o úpravě výsledků, to je na celkovou rekonstrukci...

- 22:13 opraveno, udělené penalizace zapracovány do výsledků

Indy & Daytona - 07.04.2013

Napsal: 10.4.2013 21:34
od markoduno
pravidla jsou pravidla a toto pravidlo patří mezi ty základní. Je mi to líto, ale nebyla jiná možnost. :(
V každém ročníku GT-CUPu je to vždy podobné. Poté si všichni dávali již pozor.

Indy & Daytona - 07.04.2013

Napsal: 10.4.2013 21:54
od precho
Aj ked mi je to dost jedno a ja osobne sa skoro nikdy nezapajam do debat, teraz proste musim.
Pit lane na Daytone - vyjazd je spoza mantinelu a biela ciara je nejak nezmyselne na lavej strane, kde je trava a podobne, trat sa napaja z pravej strany. Samotny vyjazd z boxov je uzky a narocny, clovek si dava velky pozor, aby auto nerozbil. A je mi preto divne, ze prave na tejto trati ste to tak silno sledovali a davali vo velkom penalizacie. Pisem o tom preto, lebo ked som si dovolil pri zavode na SPA este v lobby spomenut, ze urcity pilot vysiel z boxov predo mnou brutalne cez ciaru priamo na trat, bolo mi v lobby povedane, ze tu to nevadi, lebo hra hadze auta sama na trat. Ehm, mna na trat na SPA nehodila, lebo som drzal volant otoceny doprava. Na SPA je vyjazd z boxov a prejdenie pit lane asi milionkrat nebezpecnejsi vzhladom k ostatnym pilotom ako prejdenie dvoma kolesami cez pit lane, ktora je na opacnej strane ako trat a navyse za mantinelom na Daytone...
To je moj jediny prispevok k tejto teme, viac nereagujem. Ale poprosim kompetetnych, nech mne a mozno aj ostatnym nejak zmysluplne vysvetlia, ze preco sa na jednom okruhu posudzuje inak ako na druhom (vzhladom na vyssie napisane).
Vopred dakujem.

Indy & Daytona - 07.04.2013

Napsal: 10.4.2013 22:11
od osiwaru
markoduno píše:1. závod: Indy videodokumentace
Peroxid......16 a 27 kolo +30s
Tak to si snad ten člověk dělá prdel, ne? :shock: Možná nějaká oční vada, kterou nepřiznal u závodního lékaře :lol:

Indy & Daytona - 07.04.2013

Napsal: 10.4.2013 22:15
od markoduno
Bylo mi jasné, že se na tyto penalizace někdo ozve a musím říci, že tě plně chápu.
Na Spa došlo bohužel k nedorozumění mezi komisaři. Jeden komisař ve skupině prohlásil, že výjezd je komplikovaný a bude tedy tolerován. Jenže tento výrok se nedostal k ostatním skupinám. Proto jsem byli nuceni toto pravidlo v daném závodě vynechat. Je mi jasné, že na Spa byl výjezd přes PITLINE nebezpečnější. Na Daytoně jsme však upozorňovali, že výjezd je velmi složitý a úzký a piloti si na to mají dávat pozor. Proto ta benevolence v pásmu, kde je tráva. Jenže musím brát v potaz a bránit ty piloty, kteří výjezd v Daytoně projeli čistě a dali si na to pozor. Ztráta byla 1-3 vteřiny na úkor čistoty jízdy. Kdybych neudělil penalizace nyní, udělil bych je v jiném závodě a ozval by se někdo jiný s podobným výrokem. Je tedy třeba opět uvést laťku dodržování pravidel zpět na své místo, která je v GT CUPu zavedena již 3 sezónu. Uznávám, že chyba je v tomto případě i na straně komisařů, protože došlo ke špatné komunikaci mezi námi.

Indy & Daytona - 07.04.2013

Napsal: 10.4.2013 22:19
od speedy
osiwaru píše:
markoduno píše:1.SKUPINA fotodokumentace
Peroxid......16 a 27 kolo +30s
Tak to si snad ten člověk dělá prdel, ne? :shock: Možná nějaká oční vada, kterou nepřiznal u závodního lékaře :lol:
Nemělo tam být místo odkazu na fotky odkaz na video? Že by chyba v matrixu?

Indy & Daytona - 07.04.2013

Napsal: 10.4.2013 22:21
od osiwaru
speedy píše:
osiwaru píše:
markoduno píše:1. závod: Indy videodokumentace
Peroxid......16 a 27 kolo +30s
Tak to si snad ten člověk dělá prdel, ne? :shock: Možná nějaká oční vada, kterou nepřiznal u závodního lékaře :lol:
Nemělo tam být místo odkazu na fotky odkaz na video? Že by chyba v matrixu?
Ty si tam taky zajdi :lol:

Indy & Daytona - 07.04.2013

Napsal: 10.4.2013 22:22
od precho
markoduno píše:Bylo mi jasné, že se na tyto penalizace někdo ozve a musím říci, že tě plně chápu.
Na Spa došlo bohužel k nedorozumění mezi komisaři. Jeden komisař ve skupině prohlásil, že výjezd je komplikovaný a bude tedy tolerován. Jenže tento výrok se nedostal k ostatním skupinám. Proto jsem byli nuceni toto pravidlo v daném závodě vynechat. Je mi jasné, že na Spa byl výjezd přes PITLINE nebezpečnější. Na Daytoně jsme však upozorňovali, že výjezd je velmi složitý a úzký a piloti si na to mají dávat pozor. Proto ta benevolence v pásmu, kde je tráva. Jenže musím brát v potaz a bránit ty piloty, kteří výjezd v Daytoně projeli čistě a dali si na to pozor. Ztráta byla 1-3 vteřiny na úkor čistoty jízdy. Kdybych neudělil penalizace nyní, udělil bych je v jiném závodě a ozval by se někdo jiný s podobným výrokem. Je tedy třeba opět uvést laťku dodržování pravidel zpět na své místo, která je v GT CUPu zavedena již 3 sezónu. Uznávám, že chyba je v tomto případě i na straně komisařů, protože došlo ke špatné komunikaci mezi námi.
Ok, uz len posledna otazka z mojej strany: kde na fore je napisane, ze na SPA sa nebude riesit vyjazd z boxov?
Vopred dik za odpoved.