Boris i OSI odjeli 80% a fotku poslu.speedy píše:chybí ještě doplnit v kterém kole skončili závod odpadlíci... b0riz a Osiwaru (jestli splnili 80% délky závodu.)Hanz.77 píše:Admin 3.skupiny hlásí:Kompletně odesláno.3-2-1- Teď !
Chtít ještě fotku s best lapy - to už je asi moc, že?? Tak ji pošli jen když se ti bude chtít....
Indy & Daytona - 07.04.2013
- Hanz.77
-
- Příspěvky: 1654
- Registrován: 24.3.2012 20:08
- PSN ID: GT-Racing-cz_H77
- Bydliště: Nurburgring, Le Mans,Monza,Spa,Brno,
- Kontaktovat uživatele:
Indy & Daytona - 07.04.2013
Paddockforum
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
- SJ.sprint
-
- Příspěvky: 633
- Registrován: 22.3.2012 10:25
- PSN ID: GT-Racing-cz_SJR
- Bydliště: Milovice nad Labem
Indy & Daytona - 07.04.2013
No jelikož jsem naštvany sam na sebe tak k zavodu řeknu asi tolik: Indy-tahle trat mi nesedla,dojel jsem jak dojel tečka. Nejvic jsem to po..ral na Daytoně...nepomohli mi ani zkušenosti. Škoda. Musim se zlepšit hlavně moralku tečka.
A jak řika Fef mekkanikteamu RedBulling Hanzzzz: o mně ještě uslyšite Viva la Amerika Přeji bednařum i snaživcum hlavně dobrej pocit z jizdy ... (tady tečkunedavam)
A jak řika Fef mekkanikteamu RedBulling Hanzzzz: o mně ještě uslyšite Viva la Amerika Přeji bednařum i snaživcum hlavně dobrej pocit z jizdy ... (tady tečkunedavam)
Zakladatel Karate-do říkal: "Zbraň musí být pokračovaním ruky".
Já říkám: "Volant a pedály jsou pokračováním mozku ...
Já říkám: "Volant a pedály jsou pokračováním mozku ...
Indy & Daytona - 07.04.2013
Výsledky pěkné,ale nejsou podle bodů,ale podle počtu závodů-a až potom podle bodů-nešlo by s tím něco udělat?Anebo před jméno pořadí?
Indy & Daytona - 07.04.2013
koukám, že už s tím náš ITguru-osiwaru udělal "něco"....svejdik70 píše:Výsledky pěkné,ale nejsou podle bodů,ale podle počtu závodů-a až potom podle bodů-nešlo by s tím něco udělat?Anebo před jméno pořadí?
Výhodou zde používaného pluginu je vysoká variabilita výsledkového servisu. Každý si může kliknutím myši navolit srovnání podle parametrů, které zrovna chce prohlédnout a porovnat.
BtW; je to taky o tom, kolika daty plugin "nakrmíme".... Výsledky jsem zadával podle fotek (i rozmazaných) přes hodinu, bělmo se mi přitom trochu začervenalo
Jestli se zítra zadaří, pokusím se to nakrmit dalšími daty ze závodu a snad i zpětně.... Nóó teda aspoň doufám, tady už jsem toho nasliboval dost a ono furt jaksi nic....
- Substance242
- Příspěvky: 141
- Registrován: 20.1.2013 23:24
- PSN ID: Substance242
- Bydliště: Kysucké Nové Mesto
- Kontaktovat uživatele:
Indy & Daytona - 07.04.2013
Jedna z vecí čo by mali byť v GT6 lepšie je nie autá alebo grafika, ale online. Práve organizovanie takýchto turnajov vrátane viacerých skupín, aby nikto nemusel robiť fotky a prepisovať ich ručne, alebo zoraďovať sa na trati pred štartom preteku. A nech je na trati možných 42 naraz.
boris: Absolútne v pohode, nič sa nestalo.
boris: Absolútne v pohode, nič sa nestalo.
Indy & Daytona - 07.04.2013
Neboj, to se nestane Substance
(moje) Konečné výsledky GT Cupu 2013 ke stažení zde:
http://ulozto.cz/xb8sjsKs/gt-cup-2013-k ... ofiziel-7z
Různě možné tabulky, koukněte, fanděte.
Nebo zde (pouze koukat):
https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing
http://ulozto.cz/xb8sjsKs/gt-cup-2013-k ... ofiziel-7z
Různě možné tabulky, koukněte, fanděte.
Nebo zde (pouze koukat):
https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing
Indy & Daytona - 07.04.2013
fotky s výsledky doplněny, chybějící dvě fotky ze třetí skupiny doplním zítra. odkaz
dnes v noci (úterní půlnoc) uplyne lhůta pro podání protestu k závodu INDY a DAYTONA.
BtW; Zatím není žádný protest evidován. Admini jednotlivých skupin shlédli replaye a mají jasno o udělení penalizací za špatný výjezd z PITu.
dnes v noci (úterní půlnoc) uplyne lhůta pro podání protestu k závodu INDY a DAYTONA.
BtW; Zatím není žádný protest evidován. Admini jednotlivých skupin shlédli replaye a mají jasno o udělení penalizací za špatný výjezd z PITu.
- eddie
-
- Příspěvky: 745
- Registrován: 22.3.2012 07:05
- PSN ID: GT-Racing-cz_EM
- Bydliště: Ústí n/L
- Kontaktovat uživatele:
Indy & Daytona - 07.04.2013
Pavle mohl by jsi sem prosím nahodit replay závodů první skupiny.
GT není hra...GT je životní styl.[/size]
- pavel67
-
- Příspěvky: 1086
- Registrován: 21.3.2012 23:09
- PSN ID: pavel67_cz
- Bydliště: Kósek vod Brna :-)
- Kontaktovat uživatele:
Indy & Daytona - 07.04.2013
...každej má něco, já jezdím...
Indy & Daytona - 07.04.2013
Ve 2.skupině nebyl podán žádný protest. Návrh na vyřešení porušení pitline v 1.závodě 2.skupiny (INDY RC)jsem odeslal spolu s důkazním videem hlavnímu komisaři.
Výsledek bude zveřejněn spolu s vyřešením přohřešků u ostatních skupin.
----------------------
BtW; proč se tady smolíme s propozicemi, děláme instruktážní obrázky a videa, pořádáme přípravné závody atd... a stejně se najde vždycky někdo, kdo na to zvysoka ...... To není fair
Výsledek bude zveřejněn spolu s vyřešením přohřešků u ostatních skupin.
----------------------
BtW; proč se tady smolíme s propozicemi, děláme instruktážní obrázky a videa, pořádáme přípravné závody atd... a stejně se najde vždycky někdo, kdo na to zvysoka ...... To není fair
Re: Indy & Daytona - 07.04.2013
No speedy to co robite je super a verim tomu ze gt racing team ichburcite vsetky propozice pravidla upresnenia sleduje. Vzdy sa vsak najdu ludia co len dojdu zajzdia si a neriesia nic ostatne iba to ze je zavod
Odoslané z HTC One X cez Tapatalk 2
Odoslané z HTC One X cez Tapatalk 2
- markoduno
-
- Příspěvky: 1996
- Registrován: 21.3.2012 23:18
- PSN ID: GT-Racing-cz_MK
- Bydliště: Čáslav - dílna za garáží
Indy & Daytona - 07.04.2013
Nebyl podán žádný protest či žádost na prošetření incidentů. Povinností komisařů je kontrolovat PITLINE. Po shlédnutí replaye obou závodů 3 a 1.skupiny musím bohužel udělit penalizace za nedodržení PIT LINE. 2.skupinu kontroloval speedy. Vždy se jedná o nedodržení bílé čáry při výjezdu z boxů - 15s
3.SKUPINA fotodokumentace
1. závod: Indy
Laktibrada - 18 kolo - +15s
2.závod: Daytona
Substance.....11 kolo - +15s
Hanz77........14 kolo - +15s
Svejdik........13 kolo - +15s
Osiwaru.......6 a 20 kolo - +30s
Vráťa..........4, 6 a 22 kolo - +45s
Triball.........13 kolo - +15s
Jarda..........15 kolo - +15s
Laktibrada....13 kolo - +15s
1.SKUPINA fotodokumentace
2.závod: Daytona
Kubík94........12 kolo - +15s
Kapsic..........13 kolo - +15s
Slovaki66......22 kolo - +15s
precho73......12 kolo - +15s
Pavel67........13 kolo - +15s
Derek_737-1..3 kolo - +15s
Sergej..........xx kolo - +15s - foto doplním zítra.
2.SKUPINA
kontroloval speedy
1. závod: Indy videodokumentace
Peroxid......16 a 27 kolo +30s
U pitů bylo přihlédnuto k tomu, že u okruhu Daytona je na začátku velmi úzký výjezd lemovaný trávou. Jakmile ale tráva skončila, následovaly klasické lajny a tam už jsme to penalizovali. Nájezd na PITLINE byl tolerován, ale přejetí PITLINE už ne.
Prosím Osiho či Speedyho, aby provedli patřičné úpravy v tabulkách.
Děkuji a doufám, že si na tento prohřešek dají všichni příště pozor.
3.SKUPINA fotodokumentace
1. závod: Indy
Laktibrada - 18 kolo - +15s
2.závod: Daytona
Substance.....11 kolo - +15s
Hanz77........14 kolo - +15s
Svejdik........13 kolo - +15s
Osiwaru.......6 a 20 kolo - +30s
Vráťa..........4, 6 a 22 kolo - +45s
Triball.........13 kolo - +15s
Jarda..........15 kolo - +15s
Laktibrada....13 kolo - +15s
1.SKUPINA fotodokumentace
2.závod: Daytona
Kubík94........12 kolo - +15s
Kapsic..........13 kolo - +15s
Slovaki66......22 kolo - +15s
precho73......12 kolo - +15s
Pavel67........13 kolo - +15s
Derek_737-1..3 kolo - +15s
Sergej..........xx kolo - +15s - foto doplním zítra.
2.SKUPINA
kontroloval speedy
1. závod: Indy videodokumentace
Peroxid......16 a 27 kolo +30s
U pitů bylo přihlédnuto k tomu, že u okruhu Daytona je na začátku velmi úzký výjezd lemovaný trávou. Jakmile ale tráva skončila, následovaly klasické lajny a tam už jsme to penalizovali. Nájezd na PITLINE byl tolerován, ale přejetí PITLINE už ne.
Prosím Osiho či Speedyho, aby provedli patřičné úpravy v tabulkách.
Děkuji a doufám, že si na tento prohřešek dají všichni příště pozor.
Naposledy upravil(a) markoduno dne 11.4.2013 13:31, celkem upraveno 1 x.
Indy & Daytona - 07.04.2013
Ale to se teda urodilo.... tak to se už nebavíme o úpravě výsledků, to je na celkovou rekonstrukci...markoduno píše:Prosím Osiho či Speedyho, aby provedli patřičné úpravy v tabulkách.
- 22:13 opraveno, udělené penalizace zapracovány do výsledků
- markoduno
-
- Příspěvky: 1996
- Registrován: 21.3.2012 23:18
- PSN ID: GT-Racing-cz_MK
- Bydliště: Čáslav - dílna za garáží
Indy & Daytona - 07.04.2013
pravidla jsou pravidla a toto pravidlo patří mezi ty základní. Je mi to líto, ale nebyla jiná možnost.
V každém ročníku GT-CUPu je to vždy podobné. Poté si všichni dávali již pozor.
V každém ročníku GT-CUPu je to vždy podobné. Poté si všichni dávali již pozor.
Indy & Daytona - 07.04.2013
Aj ked mi je to dost jedno a ja osobne sa skoro nikdy nezapajam do debat, teraz proste musim.
Pit lane na Daytone - vyjazd je spoza mantinelu a biela ciara je nejak nezmyselne na lavej strane, kde je trava a podobne, trat sa napaja z pravej strany. Samotny vyjazd z boxov je uzky a narocny, clovek si dava velky pozor, aby auto nerozbil. A je mi preto divne, ze prave na tejto trati ste to tak silno sledovali a davali vo velkom penalizacie. Pisem o tom preto, lebo ked som si dovolil pri zavode na SPA este v lobby spomenut, ze urcity pilot vysiel z boxov predo mnou brutalne cez ciaru priamo na trat, bolo mi v lobby povedane, ze tu to nevadi, lebo hra hadze auta sama na trat. Ehm, mna na trat na SPA nehodila, lebo som drzal volant otoceny doprava. Na SPA je vyjazd z boxov a prejdenie pit lane asi milionkrat nebezpecnejsi vzhladom k ostatnym pilotom ako prejdenie dvoma kolesami cez pit lane, ktora je na opacnej strane ako trat a navyse za mantinelom na Daytone...
To je moj jediny prispevok k tejto teme, viac nereagujem. Ale poprosim kompetetnych, nech mne a mozno aj ostatnym nejak zmysluplne vysvetlia, ze preco sa na jednom okruhu posudzuje inak ako na druhom (vzhladom na vyssie napisane).
Vopred dakujem.
Pit lane na Daytone - vyjazd je spoza mantinelu a biela ciara je nejak nezmyselne na lavej strane, kde je trava a podobne, trat sa napaja z pravej strany. Samotny vyjazd z boxov je uzky a narocny, clovek si dava velky pozor, aby auto nerozbil. A je mi preto divne, ze prave na tejto trati ste to tak silno sledovali a davali vo velkom penalizacie. Pisem o tom preto, lebo ked som si dovolil pri zavode na SPA este v lobby spomenut, ze urcity pilot vysiel z boxov predo mnou brutalne cez ciaru priamo na trat, bolo mi v lobby povedane, ze tu to nevadi, lebo hra hadze auta sama na trat. Ehm, mna na trat na SPA nehodila, lebo som drzal volant otoceny doprava. Na SPA je vyjazd z boxov a prejdenie pit lane asi milionkrat nebezpecnejsi vzhladom k ostatnym pilotom ako prejdenie dvoma kolesami cez pit lane, ktora je na opacnej strane ako trat a navyse za mantinelom na Daytone...
To je moj jediny prispevok k tejto teme, viac nereagujem. Ale poprosim kompetetnych, nech mne a mozno aj ostatnym nejak zmysluplne vysvetlia, ze preco sa na jednom okruhu posudzuje inak ako na druhom (vzhladom na vyssie napisane).
Vopred dakujem.
Indy & Daytona - 07.04.2013
Tak to si snad ten člověk dělá prdel, ne? Možná nějaká oční vada, kterou nepřiznal u závodního lékařemarkoduno píše:1. závod: Indy videodokumentace
Peroxid......16 a 27 kolo +30s
- markoduno
-
- Příspěvky: 1996
- Registrován: 21.3.2012 23:18
- PSN ID: GT-Racing-cz_MK
- Bydliště: Čáslav - dílna za garáží
Indy & Daytona - 07.04.2013
Bylo mi jasné, že se na tyto penalizace někdo ozve a musím říci, že tě plně chápu.
Na Spa došlo bohužel k nedorozumění mezi komisaři. Jeden komisař ve skupině prohlásil, že výjezd je komplikovaný a bude tedy tolerován. Jenže tento výrok se nedostal k ostatním skupinám. Proto jsem byli nuceni toto pravidlo v daném závodě vynechat. Je mi jasné, že na Spa byl výjezd přes PITLINE nebezpečnější. Na Daytoně jsme však upozorňovali, že výjezd je velmi složitý a úzký a piloti si na to mají dávat pozor. Proto ta benevolence v pásmu, kde je tráva. Jenže musím brát v potaz a bránit ty piloty, kteří výjezd v Daytoně projeli čistě a dali si na to pozor. Ztráta byla 1-3 vteřiny na úkor čistoty jízdy. Kdybych neudělil penalizace nyní, udělil bych je v jiném závodě a ozval by se někdo jiný s podobným výrokem. Je tedy třeba opět uvést laťku dodržování pravidel zpět na své místo, která je v GT CUPu zavedena již 3 sezónu. Uznávám, že chyba je v tomto případě i na straně komisařů, protože došlo ke špatné komunikaci mezi námi.
Na Spa došlo bohužel k nedorozumění mezi komisaři. Jeden komisař ve skupině prohlásil, že výjezd je komplikovaný a bude tedy tolerován. Jenže tento výrok se nedostal k ostatním skupinám. Proto jsem byli nuceni toto pravidlo v daném závodě vynechat. Je mi jasné, že na Spa byl výjezd přes PITLINE nebezpečnější. Na Daytoně jsme však upozorňovali, že výjezd je velmi složitý a úzký a piloti si na to mají dávat pozor. Proto ta benevolence v pásmu, kde je tráva. Jenže musím brát v potaz a bránit ty piloty, kteří výjezd v Daytoně projeli čistě a dali si na to pozor. Ztráta byla 1-3 vteřiny na úkor čistoty jízdy. Kdybych neudělil penalizace nyní, udělil bych je v jiném závodě a ozval by se někdo jiný s podobným výrokem. Je tedy třeba opět uvést laťku dodržování pravidel zpět na své místo, která je v GT CUPu zavedena již 3 sezónu. Uznávám, že chyba je v tomto případě i na straně komisařů, protože došlo ke špatné komunikaci mezi námi.
Indy & Daytona - 07.04.2013
Nemělo tam být místo odkazu na fotky odkaz na video? Že by chyba v matrixu?osiwaru píše:Tak to si snad ten člověk dělá prdel, ne? Možná nějaká oční vada, kterou nepřiznal u závodního lékaře
Indy & Daytona - 07.04.2013
Ty si tam taky zajdispeedy píše:Nemělo tam být místo odkazu na fotky odkaz na video? Že by chyba v matrixu?osiwaru píše:Tak to si snad ten člověk dělá prdel, ne? Možná nějaká oční vada, kterou nepřiznal u závodního lékařemarkoduno píše:1. závod: Indy videodokumentace
Peroxid......16 a 27 kolo +30s
Indy & Daytona - 07.04.2013
Ok, uz len posledna otazka z mojej strany: kde na fore je napisane, ze na SPA sa nebude riesit vyjazd z boxov?markoduno píše:Bylo mi jasné, že se na tyto penalizace někdo ozve a musím říci, že tě plně chápu.
Na Spa došlo bohužel k nedorozumění mezi komisaři. Jeden komisař ve skupině prohlásil, že výjezd je komplikovaný a bude tedy tolerován. Jenže tento výrok se nedostal k ostatním skupinám. Proto jsem byli nuceni toto pravidlo v daném závodě vynechat. Je mi jasné, že na Spa byl výjezd přes PITLINE nebezpečnější. Na Daytoně jsme však upozorňovali, že výjezd je velmi složitý a úzký a piloti si na to mají dávat pozor. Proto ta benevolence v pásmu, kde je tráva. Jenže musím brát v potaz a bránit ty piloty, kteří výjezd v Daytoně projeli čistě a dali si na to pozor. Ztráta byla 1-3 vteřiny na úkor čistoty jízdy. Kdybych neudělil penalizace nyní, udělil bych je v jiném závodě a ozval by se někdo jiný s podobným výrokem. Je tedy třeba opět uvést laťku dodržování pravidel zpět na své místo, která je v GT CUPu zavedena již 3 sezónu. Uznávám, že chyba je v tomto případě i na straně komisařů, protože došlo ke špatné komunikaci mezi námi.
Vopred dik za odpoved.