Stránka 3 z 4
Spa-Francorchamps - 24.03.2013
Napsal: 25.3.2013 17:38
od speedy
použitá auta v odkazu:
auta
Souhrn kvalifikace
1.skupina:
2.skupina:
3.skupina:
Spa-Francorchamps - 24.03.2013
Napsal: 25.3.2013 17:57
od speedy
a takto vypadá nesmyslné srovnání nesrovnatelného
Spa-Francorchamps - 24.03.2013
Napsal: 25.3.2013 18:21
od derek
Podávám protest na pilota MSM za katování v 1 sk. prvního závodu a taky je to zkouška přísnosti pravidel. Už na GV jsem si všiml, že byl docela často mimo, sice "těsně" ale přece. Seznam prohřešků:
1-8 kolo jsme jeli za sebou, to neřeším, pak jel MSM do pitu a 9-16 kolo jel solo
9. pouhon a v úseku stavelot
10. růžena a šikana (pravá)
11. výjezd z T1
12. růžena a pouhon
13. růžena
14. růžena
15. nájezd do růženy
16. výjezd ze stavelot
19. růžena
20. nájezd do růženy
a poslední 21. kolo, jelikož jsme od sebe byli hodně blízko a šlo o každou desetinku tak byl mimo limit dráhy v T1, nájezd do růženy, úsek pouhon a výjezd z pouhon a to dost výrazně, což mi znemožnilo sosání a možnou šanci na předjetí.. všichni mají replay a můžou se na to mrknout
Před závodem jsem si to jak "blbec" najížděl tak, abych byl mimo limit opravdu jen zřídka což se povedlo a kolikrát jsem opravdu dřel gumy abych nevyjel, tak jestli se tyhle "těsný" průjezdy, nýbrž na první pohled zřetelný, budou tolerovat nebo prostě přehlížet, přizpůsobím své jemné katovací schopnosti na další závody cupu, protože se každý centimetr počítá
Majkl je pilot takového kalibru, že by pro něj neměl být problém jet neustále přesně. Nic ve zlym
Spa-Francorchamps - 24.03.2013
Napsal: 25.3.2013 18:59
od markoduno
Dereku - protest beru na vědomí.
Spa-Francorchamps - 24.03.2013
Napsal: 25.3.2013 19:14
od KAPSA
Tak včerejší závodní večer jsem si opravdu užíval,je poznat když je čas na pořádný trenink a vše se důkladně vyzkouší,opotřebení gum spotřeba paliva atd.První závod a bezchybná jízda a dodržení naplánované strategie vyšla do puntíku a přinesla mi skvělé 1 místo(celkově 7 místo podle dosaženého konečného času závodu)je prostě super pocit
.Druhý závod prostě paráda svým průběhem,jízda ve vláčku z minimálním časovým rozestupem na prvního byla prostě boží.Konečné 5 místo v druhym závodě bylo mé maximum,soupeři jeli hodně dobře a nedali nic zadarmo.Děkuji všem za super závody
a už se těším na další skvělé nejen závodní zážitky
Zdarec
Spa-Francorchamps - 24.03.2013
Napsal: 25.3.2013 19:19
od novcze
vadí moc, když jedu jen první závod? ... kdyby to byl problém, tak se účastnit nemusím, beru to spíš rekreačně.
Jinak včera když už mě tam na konci prvního kola někdo torpédoval zezadu přímo do eddieho, kterého jsem se snažil objet, tak jsem chtěl alespoň dojet a zjistit jak je to se spotřebou, v treninku mi vyšlo, že musím dotankovat 50 litrů a docela to sedělo, nicméně v závodě mi pak zbyla skoro čtvrtina nádrže ... no nic no.
Spa-Francorchamps - 24.03.2013
Napsal: 25.3.2013 19:21
od markoduno
účast samozřejmě nevadí, ale jedeš bez bodů
speedy edit: Dlouho jsme v přípravách řešili co a jak s bodama. Šampionát nepojedou piloti na divokou kartu, takže ani mimo pořadí. Šampionátu se účastní pouze přihlášení piloti a boduje tedy každý. Podmínkou je vždy odjet alespoň 80% vypsané délky závodu.
Takže body se započítávají jak do hodnocení jezdců, tak i do hodnocení teamů. V teamech body vždy nejlepších 5ti pilotů teamu v každém závodě. Neúčast v druhém závodě je problém akorát kvůli neobsazenému místu v lobby. Pak se tam furt někdo láduje a je to minimálně nepříjemné (řečeno velmi slušně
)
Spa-Francorchamps - 24.03.2013
Napsal: 25.3.2013 20:13
od SJ.sprint
derek píše:Před závodem jsem si to jak "blbec" najížděl tak, abych byl mimo limit opravdu jen zřídka což se povedlo a kolikrát jsem opravdu dřel gumy abych nevyjel, tak jestli se tyhle "těsný" průjezdy, nýbrž na první pohled zřetelný, budou tolerovat nebo prostě přehlížet, přizpůsobím své jemné katovací schopnosti na další závody cupu, protože se každý centimetr počítá Majkl je pilot takového kalibru, že by pro něj neměl být problém jet neustále přesně. Nic ve zlym
No ja jsem si řikal že na tu 1 a 3 skupinu take jednou došlapnu a helejme se už je to tady
Ale když važně tak ja se do toho samozřejmě nepletu.Ale je jedno jedna li se o naše zname "ufouny" nebo o koho koliv jineho ja z derekem souhlasim! Projeti zataček ma velky vliv na optř.pneu zvlašt SPA no i GV neni vyjimkou. Tak že v ramci fair play by se mělo trestat i jen par takovych prohřešku během zavodu. Myslim si že každy tady kouka na zavody F1 ,WTCC a td. a každy vi kde konči draha
.
Spa-Francorchamps - 24.03.2013
Napsal: 25.3.2013 21:00
od Hanz.77
Spa-Francorchamps - 24.03.2013
Napsal: 25.3.2013 21:06
od osiwaru
Spa-Francorchamps - 24.03.2013
Napsal: 25.3.2013 21:28
od SJ.sprint
...Ta tvoje hra na chytreho nema vitěze Kamile,a ty to moc dobře viš co ty drndo
Spa-Francorchamps - 24.03.2013
Napsal: 25.3.2013 21:35
od markoduno
Spa-Francorchamps - 24.03.2013
Napsal: 25.3.2013 21:46
od CaparzoSK
no podla man pokial ide niekto za niekym tak hlavne v ruzenke je problem sa nasackovat akurat. ale to nikto neriesi takze to je v pohode, pokial niekto jazdi sam a cutuje tak to uz je problem, mne sa to tiez podarilo ale ked uz som bol mimo tak som ubral plyn- raz viem ze nie, no a v druhom zavode hned prve kolo som na stdenych pneu siel krizom ako boh
ale nic som s tym neziskal
Spa-Francorchamps - 24.03.2013
Napsal: 26.3.2013 12:31
od eddie
Podávám oficiální žádost pro komisaře závodu, aby prošetřili dodržování vymazené trati u Michala i v závodě číslo dva v první skupině.
.....jelikož je Michal lídr Cupu a zároveň i Top jezdec našeho teamu, tak jsem zkouknul záznam ( do devátého kola ) druhého závodu skupiny 1 se zaměřením na Michala.
Zde je výsledek:
1. kolo zkrácení růžovky + následné získání pozice " předjetí třech soupeřů "
2. kolo zkrácení růžovky + následné získání pozice " předjetí jednoho soupeře "
3. kolo zkrácení růžovky + následné získání pozice " předjetí jednoho soupeře "
6. kolo výjezd z Rivage + následné levé zatáčky + Pohoun + cílová šikana.
7. kolo zkrácení růžovky
8. kolo zkrácení růžovky
9. kolo zkrácení růžovky
.....dále jsem nepokračoval.
Spa-Francorchamps - 24.03.2013
Napsal: 26.3.2013 13:00
od markoduno
to Eddie: protest přijat. Bude prošetřen
Spa-Francorchamps - 24.03.2013
Napsal: 26.3.2013 13:10
od giggso
V kvalifikacii sa uz potom ako jazdi ???
To niekto kontroluje?
Spa-Francorchamps - 24.03.2013
Napsal: 26.3.2013 13:18
od speedy
giggso píše:V kvalifikacii sa uz potom ako jazdi ???
To niekto kontroluje?
kvaldu není technicky možné sledovat, proto je v propozicích hned první věta :
Dbáme na dodržování nepsaných pravidel Fair Play a respektu ke kvalitám ostatních pilotů.
Trochu nám mají pomoci penalizace přímo ve hře. Bohužel ale (ne)dokonalost hry se projevuje i tady.
Celý šampionát je přednostně založen na soutěživosti pilotů ve smyslu fairplay. Víc s tím neuděláme
Spa-Francorchamps - 24.03.2013
Napsal: 26.3.2013 13:24
od SJ.sprint
CaparzoSK píše:no podla man pokial ide niekto za niekym tak hlavne v ruzenke je problem sa nasackovat akurat. ale to nikto neriesi takze to je v pohode, pokial niekto jazdi sam a cutuje tak to uz je problem, mne sa to tiez podarilo ale ked uz som bol mimo tak som ubral plyn- raz viem ze nie, no a v druhom zavode hned prve kolo som na stdenych pneu siel krizom ako boh
ale nic som s tym neziskal
Ale nemělo by to tak byt.Když někdo s někym bojuje ,a je jedno jestli je to o 1a2 misto nebo 8a9...Prostě jsou mista kde se musi ubrat a zvlašt když s někym bojuješ,a každy to moc dobře vi!!! Ale stejně neubere aby si udržel nebo ziskal lepši vyjezd a nebo pozici. Sakra chceme zavodit čistě a stejně to kazime sami sobě i ostatnim. Každy si musi uvědomit svoje prohřešky a pokažde se zlepšovat.
Spa-Francorchamps - 24.03.2013
Napsal: 26.3.2013 18:02
od CaparzoSK
no nemyslel som to tak ako si to pochopil, u mna napriklad v nismom som siel na plny plyn uplne bez problemov cez ruzenku no ale ked mam meter preds ebou auto tak je tazke sa trafit vzdy do idealnej stopy a hlavne aj clovek nerata a nevie ako sa bude tvarit auto ve slipu v ruzenke. ale to je ciste iba tento usek trati kde to je celkem jedno v suboji lebo pokial ste tesne za sebou tak na rovinke sa predbieha bezproblemovo a je jedno ci clovek cutne alebo nie tu zakrutu ci uz omylom alebo schvalne- samozrejme schvalne sa nesmie. na rFactoru je to jednoduche hra nehra chyba nechyba, par krat cut a clovek dostane diskvalifikaciu. Keby to tu bolo aj tu clovek by si dvakrat rozmyslel ci cutovat alebo nie. Pravidla su moc benevolente v tomto smere. v pravidlach je jasne uvedene ze max dve kola za bilou caru! pokial niekto nechape tak kludne dajme pravidlo 3cutov povolenych a pak uz za kazdy 5sec. k vysledku a bude vymalovane.
Spa-Francorchamps - 24.03.2013
Napsal: 26.3.2013 18:10
od speedy
CaparzoSK píše:.....v pravidlach je jasne uvedene ze max dve kola za bilou caru! pokial niekto nechape tak kludne dajme pravidlo 3cutov povolenych a pak uz za kazdy 5sec. k vysledku a bude vymalovane.
I takovou možnost jsme při tvorbě propozic promýšleli a nakonec zavrhnuli. Dovedete si představit, kdo by sledoval záznamy a počítal katování pro 42 pilotů v závodě? Prostě není jiná možnost než pilotům věřit a pouze když benevolenci někdo začne zneužívat tak zakročit