Stránka 3 z 7

WCS – Z4 M Coupe ’08

Napsal: 10.5.2012 22:18
od novcze
tak jsem si pěkně zazávodil s boleslaví, ale nějak jsem spokojenej nebyl, auto nedotáčivé, já jsem to taky neměl dvakrát najetý ...

ovšem to vykopnutí během závodu je svinstvo a celkově technická úroveň online GT5 je tragedie, auta se chovají jinak offline, online v lounge i online v open lobby

WCS – Z4 M Coupe ’08

Napsal: 11.5.2012 00:42
od joshuabaraka
díky za závod, organizátorům i soupeřům... protest nepodávám, ale jsem zvědav na komisi jak si poradí s naplňováním regulí. ;) škoda, že gt5 má tolik much... a nepochopil jsem proč mě to dalo na pole, když jsem se připojil jako poslední, ani toto evidentně nefunguje. :( těším se na další závody * zdar všem

WCS – Z4 M Coupe ’08

Napsal: 11.5.2012 07:15
od osiwaru
Stránka s výsledky WCS – Z4 M Coupe ’08 (bez záruky, čeká se na výsledky kontrol a prošetření protestů)

Jinak pro mě závod relativně dobrej, jen jsem úplně zapomněl na pit čáru, jak jsem se divil tomu, že jsem z pitu vyjel druhý na místo Kapsice, kterému v pitu zamrzl PS3. No po výjezdu jsem musel počítat s pentlí +15s, držel se chozého abych nabral oněch 15 sekund, ale dlouhé rovince před poslední šikanou jsem jsem pravou stranou sekal trávu a zřejmě vinou zaprasených kol mi nevyšlo brzdění do šikany a skončil v písku s 10-ti vteřinovou ztrátou. Do dalšího pitu jsem už moc neztrácel, ale nedohnal. Po druhém pitu nevyšla zatáčka do rovinky před poslední šikanou a pak ještě jednou a něco.

P.S. dejte mi prosím vědět jestli odpojení kluci z první skupiny patří na konec jejich skupiny nebo úplně na konec celého pole.

WCS – Z4 M Coupe ’08

Napsal: 11.5.2012 07:19
od markoduno
všem díky za včerejšek. Jen škoda, že jsem jel tak dlouho sám.
Auto jsem prakticky nastavoval těsně před závodem a to jen dle předchozích zkušeností s mazdou, ale BMW není mazda :shock: . Byl jsem smířen s posledním místem, ale díky stupidnímu PD, který nedokáže zabezpečit stabilní a širší online a uvolnit hru pro free servery, jsem skončil na 7 pozici. Je mi jedno, zda se tento závod bude či nebude počítat. Já jsem se si to snažil užít. Poznal jsem partu lidí od Mrázka a musím uznat, že jsou to pohodáři. Díky pánové.
Tak příště

EDIT: TO OSIWARU: stndartně se zařazovali na konec skupiny, kde jeli. Ale někdo něco říkal, že se závod nebude počítat, tak nevím.

WCS – Z4 M Coupe ’08

Napsal: 11.5.2012 08:18
od Majkl
Mrázek ten závod chtěl restartovat ale Hanz řekl, že když už se to odjelo tak se to prostě odjelo. Jako rád bych si ten závod odjel znova ale ten můj názor je díky tomu, že už jsem se po druhý stal obětí jejich špatných serverů a navíc, kdo by tohle chtěl jet znova. Je to jenom o sosání a tahle trať už se nesmí v žádným šampionátů objevit. Závody jsou díky tomu jejich nereálnému slipstreamu zcela o ničem a to neplatí pouze na Monze, je to skoro všude. Každopádně včera by mi to nejspíše na jeden pit nevyšlo, takže strategie 3x11 kol se mi jeví asi nejlépe, protože člověk na to může pořádně šlapat a nemusí šetřit v každý zatáčce ty jejich gumy něco jako od Pindorelli (Pirelli) :twisted:

Edit: Čistě teoreticky by jsme mohli tenhle závod nepočítat a odjet nějakej pořádnej na jiný trati, myslím si, že tuhle variantu by určitě hodně lidí podpořilo, protože tenhle závod je prostě zmanipulovanej touhle špatnou hrou. Jak už sosáním nebo těma jejich serverema ;)

WCS – Z4 M Coupe ’08

Napsal: 11.5.2012 09:45
od joshuabaraka
a v jinejch závodech to bude lepší? se serverama a tak....?
bych to bral jako porucha motoru, takový to vyhazování z lobby. se prostě občas stane, jako v reálu, auto vypoví službu, a neptá se komu a kolikrát za sezonu. a pokud má někdo blbej net, jeho problém, nebo má holt jen smůlu. jako v životě od toho je celá sezona, ne? by se daly závody opakovat stále. :(
(nechápu jak to máte se skupinama, ale já jsem za sloučení obou skupin po dojetí závodu dle časů v cíli, pokud je to reálné...) jak může dostat někdo kdo nedojel v první skupině ani třeba 3 kola víc bodů než někdo kdo odkroužil všech 33 ve druhé skupině, neřku-li jí vyhrál...?! a odpadlíci body podle odjetého počtu kol...

každopádně jsem ten poslední kdo by se tu do toho měl vkládat, jen můj názor.... :)

WCS – Z4 M Coupe ’08

Napsal: 11.5.2012 12:06
od speedy
měl jsem za to, že katování zatáček bude na Monze ošéfované "penalty strong". To by nám v kvaldě nebo přípravách ukázalo kudy nee, ikdyž by v závodě byly pentle zakázané.

Hanz pro WCS-Z4 určil pravidla podle zdejšího cupu tedy:
Body budou přidělené jen tomu, kdo bude mít snahu závod dokončit. Kdo ujede pár kol a pak auto odstaví nemá nárok na zaslouženou odměnu za propocené triko :!:
Když to někoho vykopne tak je buď naprostej amatér a neumí nastavit router (lease time), nebo zasáhla "PD vyšší (ne)moc" a za to nemůže. Tady body udělujeme právě za snahu závodit. /Pilot se zařadí na konec své skupiny/.
(když už se v kvaldě snažil, tak dostane aspoň něco) ;)
Každopádně stojí za úvahu, jestli stanovit nějaký počet kol aby měl vykopnutý nárok na body.... :idea:

WCS – Z4 M Coupe ’08

Napsal: 11.5.2012 12:48
od markoduno
joshuabaraka píše:nechápu jak to máte se skupinama, ale já jsem za sloučení obou skupin po dojetí závodu dle časů v cíli, pokud je to reálné...) jak může dostat někdo kdo nedojel v první skupině ani třeba 3 kola víc bodů než někdo kdo odkroužil všech 33 ve druhé skupině, neřku-li jí vyhrál...?! a odpadlíci body podle odjetého počtu kol...

každopádně jsem ten poslední kdo by se tu do toho měl vkládat, jen můj názor.... :)
Každý názor má něco do sebe.
Sloučení skupin dle výsledných časů ale není oběktivní. V každé skupině se závod vyvíjí jinak a proto to nelze takto sekupit. Co se týče těch, co nedojeli, tak se tam přihlíží na snahu jet závod. Pokud to odstaví a nejede, tak nemá nárok na body. Pokud ho to vykopne, tak se posouvá na konec své skupiny. V tom je to snad jasné.

WCS – Z4 M Coupe ’08

Napsal: 11.5.2012 14:11
od Redjous75
Ahojda sice jsem nejel a musím reagovat na Speedyho píspěvek o penalizacích přimo ve hře. Tohle je totiž také jedna z mnoha chyb hry. Testoval jsem to a nějak tomu vůbec nerozumím co tím tvůrci mysleli. Několikrát jsem udělal zatáčku regulérně přes retardéry úplně mimo trať na několika tratích a nic jsem nedostal od hry. V momentě kdy ale se dotknete trávy tak už Vás má hra snahu penalizovat ale také né všude. Vůbec to nechápu. Třeba na Spa v Stop Bus můžete s vozem jezdit 5 metrů mimo trať a pentli nedostanete. Tudy taky cesta nevede. Takže jako penalizování hrou na Monze je naprosto nerálné . Jediné co je možné že hráči sami ctí pravidla a nekatují ( teď nemluvím o nedobrždění nebo po vzájemném souboji. )

WCS – Z4 M Coupe ’08

Napsal: 11.5.2012 14:22
od joshuabaraka
to pak skoro lepší, jet při více účastnících třeba dvě skupiny kvalifikace a kvalifikovat se jen do jedné místnosti na závod, a kdo nedá čas do max. počtu lidí v lobby, třeba jako já :) , tak smolík pacholík. objektivní to stejně nikdy nebude a když se podíváš na časy celého závodu, tak si myslím, že to celkem odpovídá i těm skupinám, kdyby se sloučily. každopádně se mi nelíbí, že zkrátka po kvalifikaci, která se třeba nepovede, stát se může i masterům už nemáš šanci ani proti lidem, který to prostě z první skupiny zabalej nebo rozstřelej. nakonec je tedy kvalifikace důležitější závodu. a navíc bojuji zák-úlisně za lepší výsledek svůj. ;) chápeš, ne? :D nemůžu se dočkat oficiálního vyjádření pořadatele, ať si myslím co chci....respektuji Hanze a Mrázka

ještě bych rád dodal, k mému lobingu slučování skupin závodů do jedné výsledkové listiny. dle mého názoru je to dobrá motivace pro ty na prvních místech nejet na jistotu a alespoň trochu hrotit a pro ty na posledních to nevzdávat a jet až do konce. nakonec všichni jedou 33 kol nebo kolik, ať se každý závod vyvíjí jak chce. jediný problém vidím v počasí, pokud při stejném nastavení GT vypočítává změny počasí v každém závodě jinak, tedy POKUD, nevím jak to ve skutečnosti funguje...

WCS – Z4 M Coupe ’08

Napsal: 12.5.2012 07:41
od Hanz.77
Oficiální prohlášení ředitelství BMW Z4 WSC (oficiální výsledky + penalizace , bodování, počasí pro další závod)14.5.2012 do 16.00 hod zde v diskuzi a na webu GT-Racing.cz Zatím dávám prostor pro diskuzi a vaše názory. Vše pečlivě sleduji a pročítám každý názor. Doufám že se nám povede vše sladit. Termín pro vyjádření jsem proto nechal až do pondělí aby se mohli vyjádřit všichni.
Díky za pochopení. Ředitel BMW Z4 WCS Hanz.77

WCS – Z4 M Coupe ’08

Napsal: 12.5.2012 12:50
od novcze
několik obecných připomínek:
- mrázek by si měl vyřešit problém s připojováním členů jeho týmu v průběhu kvalifikace, kteří nejsou přihlášeni do závodu a lezou na trať, ten maník se švýcarskou vlajkou se mi tam v kvalifikaci dost pletl a ovlivnil dvě měřená kola
- odpojení ze závodu je nepříjemné, ale opakovat kvůli tomu závod asi ne
- pokud jsme rozdělení na dvě skupiny, tak podle mě stačí jedna kvalifikace
- problém s katováním v kvalifikaci může být, ale ti co jezdí na gt-racing jezdí čistě a podle toho co jsem viděl i mrázkovci jsou v pohodě, ono taky někdo pravidlo dvě kola za čárou využívá naplno, někdo o něco míň, takže pokud nebudou penalty přímo ve hře dobře nastaveny, tak to asi nikdy nebude jisté.

WCS – Z4 M Coupe ’08

Napsal: 14.5.2012 19:57
od Hanz.77
Oficiální prohlášení ředitelsví BMW Z4 WCS
16.5.2012 - Prix ​​des Grands truffes- SPA (Change weather) 24 laps
Kvalifikace: 20min sucho
Hlavní závod: weather 25%, weather changebility 0, Surface water 40% 24laps
povolené směsi pneu pro závod:Racing Medium,Racing Intermediate,Racing Wet

Autodromo Nacionale Monza (Change weather) 33 laps
Udělení penalizací:
1.skupina ( ješte jsme neobdrželi vyjádření komisařů)
2.skupina:
Kuba98cz 3.kolo incident na trati (nedobrždění a následná kolize vozu fury-cz) +10 sekund
Choze 12 kolo nedodržení pit-lane +15 sekund
Osiwaru 12 kolo nedodržení pit-lane +15 sekund

Bodování:
Ředitelství závodu si vellice váží každého názoru který zde padl a vše bylo vzato v úvahu. Faktem je že hra nemá stabilní on-line a nikdy nevíte kdy vás to může vykopnout a proto se snažíme vychytat bodování tak aby i ti hráči které to vykoplo měli alespon nějaké body. Bodování měnit ted nebudeme a budeme se po zbytek šampionátu řídit bodování dle GT-CUPu 2012. Ti kdo pojedou v 1.skupině a nedojedou budou bodováni v jako poslední. Jediná změna kterou bodování dostane bude podle počtu odjetých kol . Je to smula ale ten koho to vykopne první se zařadí v bodování na konec 1.skupiny a po dojetí závodu mu budou přiděleny body za poslední místo v 1.skupině. Zazněl i názor že kvalifikace je důležitější než samotný závod! Kvalifikace je vždy důležitá! Tady vás kvalifikace řadí do dvou skupin a prioritou každého by mělo být dotáhnout se do první skupiny a být motivován body. Pro příští šampionat vymýšlím systém trochu jiného bodování . Jinak díky všem za názory a reakce.

Ceny:
Cena pro vítěze: Originál DVD " Le Mans the phenomenon " + originální trhák (klíčnka) "BMW Sauber F1 pit lane park"
Cena pro jednoho vylosovaného:Originál DVD " Le Mans the phenomenon "
Foto cen bude zveřejněno na stránkách.

Díky za pochopení a oficiální výsledky budou vyhlášeny až po vyjádření komisařu z 1.skupiny.

S pozdravem ředitel BMW Z4 WCS Hanz.77

WCS – Z4 M Coupe ’08

Napsal: 15.5.2012 11:16
od osiwaru
Hanz.77 píše: Hlavní závod: weather 25%, weather changebility 0, Surface water 40% 24laps
A komu tím prospějete, druhé straně snad?

Ne vážně, takže vozovka oschlá na 40%, co znamená těch 25% u počasí (Weather) a jak koukám tak se počasí měnit nebude (weather changebility 0).

Já abych věděl co si mám vzít za prášky na nervy, až mi se mi to potřetí protočí :)

WCS – Z4 M Coupe ’08

Napsal: 15.5.2012 19:39
od Hanz.77
Osiwaru píše:
Hanz.77 píše: Hlavní závod: weather 25%, weather changebility 0, Surface water 40% 24laps
A komu tím prospějete, druhé straně snad?

Ne vážně, takže vozovka oschlá na 40%, co znamená těch 25% u počasí (Weather) a jak koukám tak se počasí měnit nebude (weather changebility 0).

Já abych věděl co si mám vzít za prášky na nervy, až mi se mi to potřetí protočí :)
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Počasí se měnit nebude! Jen bude 40% vlhkost která by měla podle předpovědi opadat.
Jo a ty prášky nejlépe Neurol 0,5 mg! V případě nouze Diazepam! :lol:

WCS – Z4 M Coupe ’08

Napsal: 16.5.2012 11:01
od Hanz.77
Dnes ve SPA od rána prší. Teplota je 3°C. K večeru by mělo deště ubívat a na hlavní závod by měla trať postupně osychat.

WCS – Z4 M Coupe ’08

Napsal: 16.5.2012 11:26
od Redjous75
Kucí dnes je závod na Spa ???. Jůůů musím si tedy něco najet, dnes jsem totiž vijímečně doma z práce heč. :D

Re: WCS – Z4 M Coupe ’08

Napsal: 16.5.2012 14:33
od Hanz.77
Jj Rede počítáme s tebou. Propozice a program na našich stránkách( komentáře)

WCS – Z4 M Coupe ’08

Napsal: 16.5.2012 18:29
od Hanz.77
Místnost pro tréninky založena 1472-4710-9866-6905-1712

WCS – Z4 M Coupe ’08

Napsal: 16.5.2012 21:39
od novcze
stručné zhodnocení:
start na přechodných ok, pak v 5 kole na RM, bohužel jsem neměl zjištěno kolik toho pneu vydrží a nějak mě napadlo, že by to mohlo dát 10 kol i když jsem je nijak nešetřil, blbý nápad skončilo to obouchaným autem včetně motoru, takže pomalu do pitu a pak stíhací jízda, na průběh výsledek celkem v pohodě, příště to budu muset vyzkoušet před závodem a ne až v závodu

dobře se umístil PF a posílí tak pozici týmu