Tak po testování několika vozů musím směle prohlásit, že papírově slabší vozy jsou tu rychlejší jako ty, od kterých bych očekával skvělé časy, je evidentní, že klouzavý povrch indy nesvědčí "přísavkám" naopak svědčí aucaidrům, tak uvidíme, na indy zatím čas 1.32.300 a prostor pro zlepšení tam je, pro blázny z první skupiny tak i pod 1:30 No Marko a ostatní, převoz českých ingrediencí včetně pár sudů pivíčka zajištěn,takže stánek u Bombise směle bude očekávat vaši návštěvu v paddocku za první zatáčkou na obou okruzích a za jeden půlitr piva, bude čárka jako za odjeté kolo :-)To by bylo,aby to nezamíchalo pořadím
Indy & Daytona - 07.04.2013
Napsal: 1.4.2013 23:01
od speedy
Na pátek večer bude na GTareně vypsán testovací dvojzávod jako příprava na nedělní GTcup.
Až to bude, doplním sem odkaz.
-----------------
Co třeba ve středu večer něco vyzkoušet tady u nás ?? Byl by zájem?
Indy & Daytona - 07.04.2013
Napsal: 2.4.2013 00:05
od Hanz.77
speedy píše:Na pátek večer bude na GTareně vypsán testovací dvojzávod jako příprava na nedělní GTcup.
Až to bude, doplním sem odkaz.
-----------------
Co třeba ve středu večer něco vyzkoušet tady u nás ?? Byl by zájem?
No jo ale na GTarenu nás nepustí ani s přihlášením ani bez. Když nemáš u nich odježděnej ten jejich přiblblej rank.
No ja určitě potrénuju.
Indy & Daytona - 07.04.2013
Napsal: 2.4.2013 00:45
od Karelpipa
U 95% závodů tam žádný omezení přes rank/level není.
Indy & Daytona - 07.04.2013
Napsal: 2.4.2013 07:06
od speedy
to HANZ.77: pro tento závod (a dalších 99%taky) na GTa je podmínka jen jediná - správná registrace. Při registraci na GTa zadej i své platné PSN ID. A to je vše. Pravidla jízdy jsou 99% stejná jako u nás.
------------
Jsem tam od listopadu a za tu dobu jsem potkal jediný závod, na který jsem neměl potřebný rank (GTr). Jinak vše v pohodě
Indy & Daytona - 07.04.2013
Napsal: 2.4.2013 15:10
od speedy
Středa večer jediný přípravný závod tady u nás přihláška
hosi v nedelu to nestihnu takze tento vikedn vynecham ale mam taku otazku, vcera v daytone sa mi stalo ze som pri vyjazde z boxov skrtol travu na pravej strane a pak sa roztocil urobil hodinky a vyletel na trat tesne vedla tej betonovej steny- chcem sa opytat ze ak sa mi to stane ,je nutne sa nejakym sposobom vratit spet aj ked cuvat, alebo pak uz mam ist rovno z vonka a ci za to bude nejaky trest- myslim ze sa to moze stat aj inym tak aby sa vopred vedelo co z toho bude
Indy & Daytona - 07.04.2013
Napsal: 4.4.2013 10:50
od markoduno
Pak už budeš pokračovat tak, aby to bylo bezpečné. Žádné couvání!!! Potom ale bude následovat penalizace stejně, jako za nedodržení PIT line. Toť můj pohled. Ještě se k tomu možná vyjádří další komisaři
Indy & Daytona - 07.04.2013
Napsal: 4.4.2013 11:46
od speedy
CaparzoSK píše:....pri vyjazde z boxov skrtol travu na pravej strane a pak sa roztocil urobil hodinky a vyletel na trat tesne vedla tej betonovej steny....
Pilot tak žádnou výhodu nezíská, pokračuje v v závodě dál bez postihu. Couvat určitě néé Prostě se to stalo nezávisle na vůli pilota.
Nepříjemné to bude pouze tehdy, pokuď při tom dojde k poškození vozu jiného pilota. Tam už budeme mluvit o penalizaci +10sec.
Indy & Daytona - 07.04.2013
Napsal: 4.4.2013 12:00
od markoduno
speedy píše:Prostě se to stalo nezávisle na vůli pilota.
Jak na vůli pilota? Ptám se, protože jsem to nejel a nevím, zda tě tam drží automat a nebo si to musíš hlídat. Podobně jako na SPA
Indy & Daytona - 07.04.2013
Napsal: 4.4.2013 12:07
od speedy
autopilot tě chvilku před tím pustí ze spárů. V týhle divný hře stačí najet krokem na 1mm trávy a už jsi v nekontrolovaných hodinách... Proto píšu o neúmyslném najetí na závodní dráhu.
Každý má možnost si výjezd z pitu vyzkoušet. Dejte na to pozor, tohle je fakt hnus.... Sám to mám vycvičený a stejně jsem si v půlce závodu rozbil pravý předek o zeď za boxy
Indy & Daytona - 07.04.2013
Napsal: 4.4.2013 12:15
od markoduno
ok. Já to tedy radši vyzkouším a pak ti napíšu PM
Indy & Daytona - 07.04.2013
Napsal: 4.4.2013 13:36
od eddie
...moc nevím co tu řešíte...vyzkoušel jsem to doskrát a vždy se trefil kam jsem měl, jediné co jsem musel udělat ubrat trochu agresivity a adrenalinu..."hra to má vyřešený dobře" je potřeba ukočírovat i lidský faktor.
Marek to psal předtím velice zprávně " pilot by měl pokračovat dál v závodě a na konci to bude posouzeno jako nedodržení pit čáry ".
Indy & Daytona - 07.04.2013
Napsal: 4.4.2013 13:44
od markoduno
No a je rozhodnuto. Také si myslím, že to lze natrénovat. Takže je to vyřešené. Pilot se musí snažit vyjet z boxů uličkou k tomu určenou. Pokud se mu to nepodaří a ocitne se na dráze dříve, než ulička - potažmo pit line - skončí, bude to posuzováno jako porušení pravidla: Nedodržení bílé čáry při výjezdu z boxů - 15s na případ! Posuzuje komise bez nutnosti podání protestu!
Nevadí Osi tohle? tady byl smajlík, ale radši jsem ho odstranil, aby to Osiho moc nedráždilo
EDIT: Upraveno na přání Osiho
Indy & Daytona - 07.04.2013
Napsal: 4.4.2013 17:39
od osiwaru
markoduno píše:Nevadí Osi tohle?
Hehe, po pravdě ano, kdyby to bylo odsazené na dalším řádku, bylo by to lepší. Samozřejmě by stačilo tučné a podtržené.
speedy píše:
Na trati Daytona road course:
Nepovolené průjezdy tratí Daytona Road Course viz. přiložený obrázek: OBRÁZEK ZDE
Respekt! Příště to bude určitě video s českým komentářem a slovenskými titulky.
Indy & Daytona - 07.04.2013
Napsal: 4.4.2013 17:51
od markoduno
osiwaru píše:
markoduno píše:Nevadí Osi tohle?
Hehe, po pravdě ano, kdyby to bylo odsazené na dalším řádku, bylo by to lepší. Samozřejmě by stačilo tučné a podtržené.
A co teď? Je to dle tvého gusta
Indy & Daytona - 07.04.2013
Napsal: 4.4.2013 17:53
od osiwaru
markoduno píše:Nevadí Osi tohle? tady byl smajlík, ale radši jsem ho odstranil, aby to Osiho moc nedráždilo
Mám je vypnuté, takže OK
markoduno píše:
A co teď? Je to dle tvého gusta
Špica
Indy & Daytona - 07.04.2013
Napsal: 4.4.2013 19:34
od speedy
Doplněk k propozicím závodu 7.4.2013
NA Indy road course:
je povoleno celým vozem přejíždět bílou čáru v nájezdu do poslední zatáčky, jak ukazuje přiložený obrázek: NÁVRAT NA RYCHLOSTNÍ OVÁL
Jinak platí pravidlo nejméně dvě kola vozu mezi bílými čarami. Zvlášť si dejte pozor na katování předposlední pravé zatáčky (těsně před nájezdem na rychlostní ovál)
Na trati Daytona road course:
z hlediska dodržování bílých (někde i žlutých) čar velmi komplikovaná dráha Ve vysokorychlostní části okruhu nepřejíždějte žlutou čáru vůbec, slouží pouze pro bezpečné dojetí poškozeného vozu do boxů a k nejetí do PIT STOPu při plánované výměně pneu a dotankování.
Nepovolené průjezdy tratí Daytona Road Course viz. přiložený obrázek: OBRÁZEK ZDE
Dejte pozor na startovní proceduru, bude proveden start z pevných pozic. Při protočení kol v malé rychlosti vás klopená dráha uvede do smyku a poškodíte si auto nárazem do zdi.
Bude nutné tankovat palivo. Při výjezdu z boxů se na trať vracejte "první doleva" - tedy úzkou uličkou mezi trávou a betonovou zdí. Není povoleno hned se napojit na trať. (viz. detail závodu)
Pro výjezd z PIT STOPu platí běžné pravidlo nepřejíždět bílou čáru. Výjezd je obtížný - lehce při něm můžete poškodit auto nebo přejet bílou vyváděcí čáru (v rozporu s propozicemi).
Letmý start hra na okruhu Daytona RC neumožňuje, provedeme tedy obvyklý start v souladu s propozicemi "grid start with false...."
upřesnění nájezdu a výjezdu z PIT STOPu v závodě Daytona RC...
upřesnění propozic píše: -vjezd do pitu "přímo z trati v plné rychlosti" není povolený
- za vjezd do pitu "příliš vlevo" vás hra odmění nedobrovolným "drive through"
- správný vjezd do pitu: dostatečně včas se zařadit za žloutou čáru, do pitu vjíždět co nejvíce z pravé strany (tlustá žlutá čára bude uprostřed vašeho vozu.
Při puštění prostoru pro pit stop se snažte svou rychlost nepřehánět. Zejména na začátku a hlavně na konci dodržujte bílé čáry. Jejich přejetí bude penalizováno.... Doporučujeme vyzkoušet a dostatečně natrénovat
Bude proveden GRID POSITION START , pozor na příliš velký prokluz kol...
Indy & Daytona - 07.04.2013
Napsal: 4.4.2013 19:54
od osiwaru
speedy píše:Dejte pozor na startovní proceduru, bude proveden start z pevných pozic. Při protočení kol v malé rychlosti vás klopená dráha uvede do smyku a poškodíte si auto nárazem do zdi.
Nebude v rámci bezpečnosti (ta především) lepší letmý start? Přeci jen je to divné, na netu jsem žádné video opravdového závodu na road course nenašel, tak nevím jak startují doopravdy.