Stránka 2 z 5

Tréninky

Napsal: 21.3.2013 07:40
od eddie
Pavle pro trénování žádné omluvenky nepiš...Sergej to nahoře myslel, tak že do tréninku se napsalo 5 lidí a v lobby jich najednou bylo 12.

Do závodu, ale je dobré napsat adminovi, že se nemůže závodník zůčastnit....to by neměl být snad pro nikoho žádný problém. ;)

Tréninky

Napsal: 21.3.2013 10:46
od SJ.sprint
eddie píše:Pavle pro trénování žádné omluvenky nepiš...Sergej to nahoře myslel, tak že do tréninku se napsalo 5 lidí a v lobby jich najednou bylo 12.

Do závodu, ale je dobré napsat adminovi, že se nemůže závodník zůčastnit....to by neměl být snad pro nikoho žádný problém. ;)
...jj přesně tak jsem to myslel ;) no a ještě něco navic :P
Tak večer prdi :twisted:

Tréninky

Napsal: 21.3.2013 18:35
od SJ.sprint
A co ten čas? Jako fakt až v 9 ? :roll:

Tréninky

Napsal: 21.3.2013 18:40
od Kuba98cz
Já jsem ready celej den :D napište až bude založeno ;)

Tréninky

Napsal: 21.3.2013 18:46
od eddie
Trénink lobby OPEN: 1472-6118-4216-8214-8839

Tréninky

Napsal: 21.3.2013 18:48
od Kuba98cz
Nakoupim ještě pár autíček a hned sem tam :twisted: :twisted:

Tréninky

Napsal: 21.3.2013 22:13
od markoduno
chtěl jsem vyzkoušet vícero aut, ale při druhé volbě mě to vykoplo. Ty woe, to je kvalitní server. :x
A nebo za to mohl Sergej s těmi jeho číty :lol:

Tréninky

Napsal: 22.3.2013 00:59
od speedy
Dnešní zřejmě poslední oficiální testovací den pro nedělní závod jasně ukázal, že nás čeká extrémně obtížný závod :!:
Obtížný hned v několika aspektech:
  • - potřebná dávka závodní rychlosti
    - respekt k soupeřům na trati
    - zkušenost a schopnost předvídat vývoj závodu v příštích několika zatáčkách
    - schopnost kvalitně naplánovat závodní taktiku vzhledem ke svým možnostem
Na dráze ve SPA je několik míst, kde bude velmi obtížné dodržet limit trati (mezi bílými čarami).
V souladu s propozicemi pojedeme kvaldu s penalizací strong, závod pak s penalizací vypnutou.
Zvlášť upozorňuji na katování nájezdu do EAU ROUGE (spodní první levá) a pak druhou levou (opuštění růženky s nájezdem na dlouhou KEMMEL STRAIGHT )...
Dalším obtížným místem je dvojitá zatáčka double gauche (známá jako POUHON). Časté, opakované překračování limitu dráhy bude posuzováno jako porušení propozic.
Katování zatáčky se dá očekávat i po dobrždění šikany před cílovou rovinkou (dříve BUS STOP)... opět hodnoceno jako nepovolené.
SPA_Fanchorschamps.jpg
SPA_Francorchamps.jpg

Tréninky

Napsal: 22.3.2013 07:45
od markoduno
ač jsem jel pouze 1 a 1/2 krátkého závodu, ten druhý byl na můj vkus dost neukázněný. Samé strkanice a pokusy předjet tam, kde to buď bylo obtížné a nebo byly předjížděcí manévry dost riskantní.
Jen připomínám výcuc z pravidel:
Při předjíždění s využitím slipstreamu mějte vždy na zřeteli, že předjížděný není povinen ztrácet koncentraci kontrolou vaší pozice. Buďte si svým manévrem 100% jisti.
Nezapomínejte na to!!!

Tréninky

Napsal: 22.3.2013 08:10
od osiwaru
Já to říkal, že jedu moc drsně.

Tréninky

Napsal: 22.3.2013 08:12
od markoduno
osiwaru píše:Já to říkal, že jedu moc drsně.
:lol: nevím, kdo to byl, ale nebyl sám.

Tréninky

Napsal: 22.3.2013 08:48
od SJ.sprint
markoduno píše:Při předjíždění s využitím slipstreamu mějte vždy na zřeteli, že předjížděný není povinen ztrácet koncentraci kontrolou vaší pozice. Buďte si svým manévrem 100% jisti.
To je dost duležite pravidlo !
To bude prostě masakr-tak nebo tak :!: :o

Tréninky

Napsal: 22.3.2013 10:17
od branoeso1
SJ.sprint píše:
markoduno píše:Při předjíždění s využitím slipstreamu mějte vždy na zřeteli, že předjížděný není povinen ztrácet koncentraci kontrolou vaší pozice. Buďte si svým manévrem 100% jisti.
To je dost duležite pravidlo !
To bude prostě masakr-tak nebo tak :!: :o
Nóó chalani bol to fakt masaker a dúfam že v ostrom závode to bude inak. Ja viem bol to leeeen tréning tak to len použijem ako pripomenutie si pravidiel ktoré sú v zápale boja na trati potrebné opakovať opakovať a opakovať. Včera som si fajn zapretekal s Osim a chvíľu s Sergejom než prišiel reštart. Tak ako som už spomenul v lobby nemôžem sa zbaviť dojmu že sa stále opakuje =>dobitie prvej pozície hneď v prvej zákrute po štarte. A to tak že sa nahrnú do prvej aj tri autá vedľa seba kde je potom 99%tná pravdepodobnosť havárie. Ono z môjho pohľadu ani nieje problém v tom že by sme to neukočírovali ale v tom že V GT5 je v prípade pohľadu budíkov(tak asi jazdí vetšina) dosť obtiažna orientácia na trati v prípade keď sú vedľa seba viac ako dve autá. Proste to postráda periférne videnie a preto už nevidím to tretie auto kam smeruje a on nieje schopný identifikovať moju stopu a tak vznikajú tieto nehody. Tak že by som navrhoval držať sa pravidla hlavne v takýchto zákrutách ako je prvá pravá na Spa že ak už sú vedľa seba dve autá tak sa tam už nebudem cpať a počkám na vhodnejší okamih. Potom sú dvôležité veci v prípade keď pilot opustí po svojej chybe trať a hneď(okamžite) sa snaží vrátiť speť aby nestratil pozíciu. A potom hore spomenuté predbiehanie na tzv. brzdný bod. Nechce sa mi to celé vypisovať tak len skopírujem niečo zo stránky GT-racingu SVK tam tomu ešte stále myslím šéfuje Lepar a pekne to popísal:

A. 2.3 Prednosti v zákrutách

2.3.1 Aby ste mali právo použiť vnútornú stopu v zákrute, alebo mohli predpokladať, že vám druhý pretekár nechá túto stopu voľnú, musíte dosiahnuť dostatočný presah cez auto ešte pred bodom, keď začnete zatáčať do zákruty. Dostatočný presah znamená, že predok vášho auta je aspoň približne u pozície vodiča vedúceho auta - ale to je absolútne minimum. V niektorých prípadoch by presah mal byť väčší. Ak presah nie je dostatočný pred zahnutím do zatáčky, vedúci pretekár má plné právo na jeho zvolenú závodnú stopu bez akéhokoľvek vášho zasahovania.

2.3.2 Ak je dosiahnutý dostatočný presah pred zahnutím, tak stíhajúci pretekár má právo na dostatok priestoru. Vedúci pretekár potom musí ponechať prenasledovateľovi dostatok priestoru na vnútornej stope.

2.3.2.1 Auto na vonkajšej stope má na túto stopu právo v celej dĺžke zákruty, až po výjazd. Nesmie byť na výjazde vytlačený mimo dráhu pretekárom na vnútornej stope.

2.3.2.2 Auto na vnútornej stope má na túto stopu právo v celej dĺžke zákruty, až po výjazd. Nesmie byť vytlačený vo vrchole zákruty dovnútra mimo dráhu pretekárom na vonkajšej stope.

Vedúci pretekár môže stále bojovať o miesto, ale musí pritom zaistiť dostatok miesta pre stíhajúceho pretekára.

Vjazd do vnútornej stopy potom ako vedúci pretekár už zatočil a nebol zaistený dostatočný presah je veľmi nebezpečný manéver pre vás aj pre ostatných pretekárov. Ak robíte tento manéver, strácate akékoľvek práva, tzn. ak spôsobíte nehodu a bude podaný protest, strácate akúkoľvek možnosť sa proti protestu obhájiť

B:2.9 Návrat na trať po výjazde

2.9.1 Vodič vracajúci sa na trať po výjazde má povinnosť chovať sa dostatočne opatrne, minimalizovať možné nebezpečenstvá a zamedziť kontaktu s akýmkoľvek iným autom, ktoré sa nezúčastnilo zrážky.

2.9.2 Pre účely tohto pravidla sa za výjazd z trati považuje tiež "zaseknutie" o zvodidlo alebo o stenu.

2.9.3 Pretekári na trati majú prednosť v jazde pred kýmkoľvek, kto sa vracia na trať.

Ak spôsobíte nehodu pri návrate na trať nebudete mať žiadnu obranu. Ak opustíte trať, strácate všetky práva, aj keď ste neopustili trať vašou vinou.

2.9.4 Návrat na trať po výjazde zahrňuje aj dobu, počas ktorej ste už fyzicky na trati, ale stále predstavujete nebezpečenstvo pre predbiehajúce autá, než sa dostanete na závodnú rýchlosť a zorientujete sa.

Celé pravidlá sú tu:

Tréninky

Napsal: 22.3.2013 16:34
od SJ.sprint
branoeso1 píše:Nóó chalani bol to fakt masaker a dúfam že v ostrom závode to bude inak. Ja viem bol to leeeen tréning tak to len použijem ako pripomenutie si pravidiel ktoré sú v zápale boja na trati potrebné opakovať opakovať a opakovať a td. a td.
Myslim si že braňo to popsal a citoval dost vystižně. Už jsem se o tomhle a podobnem tomu,zmiňoval po uternim treningu a braňo to vzal skoro od podlahy... A doufam že si tohle každy vezme k srdci a když budem jeden druheho tolerovat ale zaroveň i zavodit ,tak si to budeme i vic uživat.

Tréninky

Napsal: 24.3.2013 16:01
od Kuba98cz
TRENINK LOBBY OPEN :1472-6399-8966-5884-9739

Tréninky

Napsal: 2.4.2013 08:46
od ToyRipper

Tréninky

Napsal: 8.5.2013 19:44
od SJ.sprint
hoši omlouvam se...dneska na ARENĚ ne jedu-nestiham :cry: !!!!!!

Tréninky

Napsal: 13.5.2013 07:25
od markoduno
Protože existuje domněnka, že kvalita založení místnosti ovlivňuje zajeté časy, rozhodli jsem se s Hanzem uspořádat menší test.
Založíme místnost nejdříve na HIGH a budeme jezdit jeden okruh. Bude to volný trénink a každý si bude pamatovat své časy.
Následně založíme místnost na STANDART a opět pojedeme to samé. Poté porovnáme časy mezi sebou.
Poprosím speedyho, aby pak založil přihlášku na toto testování na hl.stránce. Ještě se domluvím s Hanzem, kdy by měl čas.
Celý test by neměl trvat více jak hodinku.

Tréninky

Napsal: 13.5.2013 08:28
od Substance242
... a na môj opakovaný logický návrh aby sa nechalo to, čo navrhne hra, každý edit: kašle. :-)

Tréninky

Napsal: 13.5.2013 09:30
od speedy
Substance242 píše:...aby sa nechalo to, čo navrhne hra....
2.skupina byla založena HIGH - přesně tak jak nabídla hra.
Jenže lobby nejvíc ovlivňuje latence netu hráče s nejslabším připojením. V lobby se totiž vytváří mnohočetné propojení (mesh type net).
------------
Něco jiného by bylo v případě "FIXED ROOM" - tam jde všechno přes admina (star type net). Jenže takovou lobby asi naše připojení neutáhne. Navíc když při "fixed" to kopne admina, takto shodí závod všem pilotům. Proto volíme nefixed lobby (obdoba P2P)...
-----------
Jiné možnosti nemáme, tenhle online je celý nějaký divný. Snad ještě vypnout model zobrazení poškození. Včera ve 2.skupině byl vypnutý a stejně kdosi psal že lobby byla pomalejší.... tak už nevím co s tím...