Přesně tak. Jednou jsou to pravidla. Není co řešit. Pokoušel jsem se to vysvětlit, ale bylo to kontraproduktivní. Je jedno, zda dotyčný získal časovou výhodu či nikoli. Na SPA nás to doslova kopalo na trať, ale tady byl dostatek času to zvládnout.
Jak to napsal Sergej. Přesně toto se nám stalo v prvním ročníku. Vztekal jsem se jako čert, ale nakonec jsem to uznal a od té doby nemám v tomto směru jediný prohřešek (zatím )
Věřím, že příště si na to dají všichni pozor.
Indy & Daytona - 07.04.2013
- eddie
-
- Příspěvky: 745
- Registrován: 22.3.2012 07:05
- PSN ID: GT-Racing-cz_EM
- Bydliště: Ústí n/L
- Kontaktovat uživatele:
Indy & Daytona - 07.04.2013
Koukám, že tu vznikla celkem rozsáhlá debata ohledně závodu na Daytoně....takže zkusím napsat svůj pohled na celou záležitost.
Předem bych rád podotknul, že když se mě Marek dotazoval jak posuzovat výjezd z boxové uličky, tak jsem mu jasně napsal, že nevidím jinou možnost než dodržení pit line...stejně jako na ostatní tratích.
Chtěl bych si tu položit řečnickou otázku "Co vlastně tvůrci GT a dost možná i stavitelé okruhu Daytona zamýšleli tím zvlněním při výjezdu z boxů a proč tam vlastně ta bílá čára je" a jediné co mě napadlo je, že se snažili omezit rychlost vozu při návratu z boxů na závodní trať. A pakliže toto budeme brát jako bernou minci, tak je jasné, že překročení bílé čáry na výjezdu z boxů( i když jde v tu chvíli prakticky o vnější část trati ) bude posouzeno stejně jako překročení Pit line na kterékoliv jiné trati.
Penalizace jsou možná přísné, ale já nevidím jinou možnost...než je udělit, protože jak píše Marek, při neudělení by v příštím závodě právě na tento problém poukazal zase jiný jezdec.
Malý pohled i z druhé strany......v minulých ročnících jsem se i já potýkal s problémem posuzování penalizací při koukání na záznamy jednolivých závodů a věřte, že nikdy nechce Komisař někoho poškodit, ale snaží se nastavit a posléze udržet nějaký standart posuzování incidentů a Pit line je ten základ přes který nejede vlak....a je naprosto jedno jestli někdo přejel čáru jedním kolem a nebo tím mohl získat nějaký čas na trati.....proto by měl každý účastník Cupu rozhodnutí komisaře respektovat, protože i on je jedním z nás a chce se Gran turismem hlavně bavit a veškeré větší debaty jestli to bylo dobře a nebo ne povedou maximálně k tomu, že se na to už pro příště vyprdne a nechá všechno být bez povšimnutí.
Je veliká škoda, že čtrnáct dní které jsme mezi závody měli se nikdo dopředu na tuhle konkrétní problematiku tady v diskuzy nezeptal.
Posouzení Pit line ve Spa vs Daytona: jelikož jsme moc dobře věděli, že se plno pilotů nezůčastnilo přípravných závodů na Spa a nejsou ani 100% čtenáři všech témat ohledně Cupu, tak jsme přijali opatření, že bude výjezd z boxů ve Spa tolerován ( hra v přímém směru na Pit line přímo najíždí ) a když tínto výjezdem nebude nikdo ohrožen, tak k penalizaci nedojde.....výjezd na Daytoně má po celou dobu plně pod kontrolou jezdec, takže zde bylo posuzování naprosto standartní stejně jako na ostatních tratích.
Na závěr bych chtěl podotknout, že letošní Cup má zatím velice vysokou profesionální úroveň jak ze strany pořadatelů, tak ze strany jezdců a doufám, že tomu bude i nadále a tento penalizační nesvár to neovlivní.
Předem bych rád podotknul, že když se mě Marek dotazoval jak posuzovat výjezd z boxové uličky, tak jsem mu jasně napsal, že nevidím jinou možnost než dodržení pit line...stejně jako na ostatní tratích.
Chtěl bych si tu položit řečnickou otázku "Co vlastně tvůrci GT a dost možná i stavitelé okruhu Daytona zamýšleli tím zvlněním při výjezdu z boxů a proč tam vlastně ta bílá čára je" a jediné co mě napadlo je, že se snažili omezit rychlost vozu při návratu z boxů na závodní trať. A pakliže toto budeme brát jako bernou minci, tak je jasné, že překročení bílé čáry na výjezdu z boxů( i když jde v tu chvíli prakticky o vnější část trati ) bude posouzeno stejně jako překročení Pit line na kterékoliv jiné trati.
Penalizace jsou možná přísné, ale já nevidím jinou možnost...než je udělit, protože jak píše Marek, při neudělení by v příštím závodě právě na tento problém poukazal zase jiný jezdec.
Malý pohled i z druhé strany......v minulých ročnících jsem se i já potýkal s problémem posuzování penalizací při koukání na záznamy jednolivých závodů a věřte, že nikdy nechce Komisař někoho poškodit, ale snaží se nastavit a posléze udržet nějaký standart posuzování incidentů a Pit line je ten základ přes který nejede vlak....a je naprosto jedno jestli někdo přejel čáru jedním kolem a nebo tím mohl získat nějaký čas na trati.....proto by měl každý účastník Cupu rozhodnutí komisaře respektovat, protože i on je jedním z nás a chce se Gran turismem hlavně bavit a veškeré větší debaty jestli to bylo dobře a nebo ne povedou maximálně k tomu, že se na to už pro příště vyprdne a nechá všechno být bez povšimnutí.
Je veliká škoda, že čtrnáct dní které jsme mezi závody měli se nikdo dopředu na tuhle konkrétní problematiku tady v diskuzy nezeptal.
Posouzení Pit line ve Spa vs Daytona: jelikož jsme moc dobře věděli, že se plno pilotů nezůčastnilo přípravných závodů na Spa a nejsou ani 100% čtenáři všech témat ohledně Cupu, tak jsme přijali opatření, že bude výjezd z boxů ve Spa tolerován ( hra v přímém směru na Pit line přímo najíždí ) a když tínto výjezdem nebude nikdo ohrožen, tak k penalizaci nedojde.....výjezd na Daytoně má po celou dobu plně pod kontrolou jezdec, takže zde bylo posuzování naprosto standartní stejně jako na ostatních tratích.
Na závěr bych chtěl podotknout, že letošní Cup má zatím velice vysokou profesionální úroveň jak ze strany pořadatelů, tak ze strany jezdců a doufám, že tomu bude i nadále a tento penalizační nesvár to neovlivní.
GT není hra...GT je životní styl.[/size]
- pavel67
-
- Příspěvky: 1086
- Registrován: 21.3.2012 23:09
- PSN ID: pavel67_cz
- Bydliště: Kósek vod Brna :-)
- Kontaktovat uživatele:
Indy & Daytona - 07.04.2013
Úvodem musím napsat, že samozřejmě rozhodnutí o penalizaci respektuji; prvně mě tedy překvapila až šokovala, ale už jsem se s ní smířil, seru na to hážu to za hlavu, ale chtěl bych mít jasno...
Ty jsi eddie věděl na 100% již v těch čtrnácti dnech, že - pokud někdo byť jen najede na vnitřní pitline, bude za to penalizován???
...a ještě mi tam vepředu visí jedna nezodpovězená otázka: pokud najedu na Nürbu pravou stranou na lajnu, dostanu ji taky???
Neptal jsem se, proto že mě taková varianta právě ani nenapadla. Napadla někoho jiného z pilotů??? ...asi by se zeptali.eddie píše: Je veliká škoda, že čtrnáct dní které jsme mezi závody měli se nikdo dopředu na tuhle konkrétní problematiku tady v diskuzy nezeptal.
Ty jsi eddie věděl na 100% již v těch čtrnácti dnech, že - pokud někdo byť jen najede na vnitřní pitline, bude za to penalizován???
...a ještě mi tam vepředu visí jedna nezodpovězená otázka: pokud najedu na Nürbu pravou stranou na lajnu, dostanu ji taky???
...každej má něco, já jezdím...
- markoduno
-
- Příspěvky: 1996
- Registrován: 21.3.2012 23:18
- PSN ID: GT-Racing-cz_MK
- Bydliště: Čáslav - dílna za garáží
Indy & Daytona - 07.04.2013
KUK
Tady to bylo napsáno celkem konrétně
Tady to bylo napsáno celkem konrétně
speedy píše:autopilot tě chvilku před tím pustí ze spárů. V týhle divný hře stačí najet krokem na 1mm trávy a už jsi v nekontrolovaných hodinách... Proto píšu o neúmyslném najetí na závodní dráhu.
Každý má možnost si výjezd z pitu vyzkoušet. Dejte na to pozor, tohle je fakt hnus.... Sám to mám vycvičený a stejně jsem si v půlce závodu rozbil pravý předek o zeď za boxy
A co se týče německého okruhu - probereme to v novém vláknu, které se bude týkat daného okruhuspeedy píše:upřesnění nájezdu a výjezdu z PIT STOPu v závodě Daytona RC...
Při puštění prostoru pro pit stop se snažte svou rychlost nepřehánět. Zejména na začátku a hlavně na konci dodržujte bílé čáry. Jejich přejetí bude penalizováno.... Doporučujeme vyzkoušet a dostatečně natrénovatupřesnění propozic píše: -vjezd do pitu "přímo z trati v plné rychlosti" není povolený
- za vjezd do pitu "příliš vlevo" vás hra odmění nedobrovolným "drive through"
- správný vjezd do pitu: dostatečně včas se zařadit za žloutou čáru, do pitu vjíždět co nejvíce z pravé strany (tlustá žlutá čára bude uprostřed vošeho vozu.
Bude proveden GRID POSITION START , pozor na příliš velký prokluz kol...
Indy & Daytona - 07.04.2013
Myslim, ze eddie to vysvetlil tak, ze vyjezd na Daytone si ridic koriguje sam, kdezto na Nurbu te automat privede na vyjezd a dal te nasmeruje v rovnem smeru, takze kdyz udrzis volant rovne, tak se nemuze nic stat.Kdezto na Daytone jsi jakoby cutoval zatacku tim, ze si byl agresivnejsi na plynu....proste si nedodrzel vymezeny koridor....tam to chtelo bud opatrnost, nebo preciznost (presnost)
Báli se Bálise?
- eddie
-
- Příspěvky: 745
- Registrován: 22.3.2012 07:05
- PSN ID: GT-Racing-cz_EM
- Bydliště: Ústí n/L
- Kontaktovat uživatele:
Indy & Daytona - 07.04.2013
Pavle už na začátku Cupu jsem věděl, že na všech tratích kde není zásadní problém s výjezdovou bílou čárou ( Rome apod.) budu tuto bílou čáru dodržovat.....já osobně dodržuji Pit line ve všech závodech ( i free ) co jezdím a dodržuju to i při tréninku, takže mě osobně zase nenapadlo, že to bude takový masový problém.
GT není hra...GT je životní styl.[/size]
Indy & Daytona - 07.04.2013
Aktuální podoba vyhodnocení TOP5 z každého teamu. tabulka
Indy & Daytona - 07.04.2013
Takže tresty platí? Já abych si to správně připočetl.
(moje) Konečné výsledky GT Cupu 2013 ke stažení zde:
http://ulozto.cz/xb8sjsKs/gt-cup-2013-k ... ofiziel-7z
Různě možné tabulky, koukněte, fanděte.
Nebo zde (pouze koukat):
https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing
http://ulozto.cz/xb8sjsKs/gt-cup-2013-k ... ofiziel-7z
Různě možné tabulky, koukněte, fanděte.
Nebo zde (pouze koukat):
https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing
Indy & Daytona - 07.04.2013
otázka penalizací je uzavřena. Pentle už jsou zohledněny v souhrnu výsledků....Karelpipa píše:Takže tresty platí? Já abych si to správně připočetl.