AKTUALIZOVAL JSEM ČASY DANÝCH ZÁVODŮ, PŘEHLEDNĚJŠÍ VÝPIS JE V DALŠÍM PŘÍSPĚVKU.
Závody
Závody jsem se snažil koncipovat, aby byly co nejvíce zábavné pro každého z účastníků LANky. To znamená rozumné auta na řízení a pneumatiky. Každý den se odjede jeden ze závodů z každého šampionátu. V každém šampionátu jsou zatím nastřeleny čtyři závody. Ale počítám s tím, že začneme až ve čtvrtek pořádně jezdit, proto budou v každém šampionátu udělovány body až od čtvrtka, zbylé závody z každého šampionátu slouží jenom jako vyplnění mezery pro lidi, kteří přijedou už ve středu. Každý závod se pojede ve dvou skupinách (nejdříve odjede závod první skupina, poté druhá skupina). Vypadá to asi vážně, to bodování a tak, ale vůbec o nic nejde, hlavní je, že si to užijeme, pokecáme. Hanz a já jen rádi zpracováváme výsledky, teda jenom Hanz spíš
Tuesday and Wednesday Races
Subaru S206 NBR CHALLENGE PACKAGE '12 - Twin Ring Motegi - východní okruh - 26 kol
Index výkonu: 478 IV
Tuning vozidla: Zakázano
Pneu: Sportovní: Tvrdé
Míra spotřeby paliva a opotřebení pneumatik: Velká
Ford Mustang Boss 302 '13 - Willow Springs International Raceway Big Willow - 24 kol
Index výkonu: 508 IV
Tuning vozidla: Zakázano
Pneu: Sportovní: Střední
Míra spotřeby paliva a opotřebení pneumatik: Velká
Počasí na začátku závodu: 0%
Proměnlivost Počasí: Neměnné
Čas: 7:00
Voda na trati na začátku závodu: 0%
Rychlost plynutí času: 1krát
Dodge Viper GTS '13 - Okruh Daytona - 22 kol
Index výkonu: 573 IV
Tuning vozidla: Zakázano
Pneu: Sportovní: Měkké
Míra spotřeby paliva a opotřebení pneumatik: Velká
Hyundai Genesis Coupe 3.8 Track '13 - Silverstone National Circuit - 36 kol
Index výkonu: 472 IV
Tuning vozidla: Zakázano
Pneu: Sportovní: Tvrdé
Míra spotřeby paliva a opotřebení pneumatik: Velká
Počasí na začátku závodu: 0%
Proměnlivost Počasí: Neměnné
Čas: 9:30
Voda na trati na začátku závodu: 0%
Rychlost plynutí času: 1krát
Light Car Company Rocket '07 - Circuito di Roma - 30 kol
Index výkonu: 478 IV
Tuning vozidla: Zakázano
Pneu: Sportovní: Tvrdé
Míra spotřeby paliva a opotřebení pneumatik: Velká
Nissan GT-R R35 Touring Car - Nürburgring 24h - 14 kol
Index výkonu: 579 IV
Tuning vozidla: Zakázano
Pneu: Závodní: Tvrdé
Míra spotřeby paliva a opotřebení pneumatik: Velká
Počasí na začátku závodu: 0%
Proměnlivost Počasí: Neměnné
Čas: 14:00
Voda na trati na začátku závodu: 0%
Rychlost plynutí času: 1krát
Renault Sport Clio R.S. '11 - Deep Forest Raceway - 25 kol
Index výkonu: 410 IV
Tuning vozidla: Zakázano
Pneu: Sportovní: Tvrdé
Míra spotřeby paliva a opotřebení pneumatik: Velká
Legendary Cars Championship
Středa: NEBODOVANÝ ZÁVOD - Ford GT40 Mark I '66 – Mazda Raceway Laguna Seca – 30 kol
Index výkonu: 529 IV
Tuning vozidla: Zakázano
Pneu: Sportovní: Měkké
Míra spotřeby paliva a opotřebení pneumatik: Velká
Čtvrtek: 10:00-12:00 Ferrari 365 GTB4 '71 – Autodromo Nazionale Monza – 18 kol
Index výkonu: 503 IV
Tuning vozidla: Zakázano
Pneu: Sportovní: Střední
Míra spotřeby paliva a opotřebení pneumatik: Velká
Počasí na začátku závodu: 0%
Proměnlivost Počasí: Neměnné
Voda na trati na začátku závodu: 0%
Pátek: 10:00-12:00 Audi quattro S1 Rally Car '86 – Nürburgring GP/D – 26 kol
Index výkonu: 550 IV
Tuning vozidla: Zakázano
Pneu: Sportovní: Měkké
Míra spotřeby paliva a opotřebení pneumatik: Velká
Počasí na začátku závodu: 0%
Proměnlivost Počasí: Neměnné
Čas: 14:00
Voda na trati na začátku závodu: 0%
Rychlost plynutí času: 1krát
Sobota: 10:00-12:00 Nissan R390 GT1 Road Car '98 – Grand Valley Speedway – 20 kol
Index výkonu: 527 IV
Tuning vozidla: Zakázano
Pneu: Sportovní: Střední
Míra spotřeby paliva a opotřebení pneumatik: Velká
FR Championship
Čtvrtek: 14:00-16:00 Jaguar XKR-S '11 – Silverstone International Circuit – 33 kol
Index výkonu: 540 IV
Tuning vozidla: Zakázano
Pneu: Sportovní: Střední
Míra spotřeby paliva a opotřebení pneumatik: Velká
Počasí na začátku závodu: 0%
Proměnlivost Počasí: Neměnné
Čas: 13:00
Voda na trati na začátku závodu: 0%
Rychlost plynutí času: 1krát
Středa: NEBODOVANÝ ZÁVOD - Chevrolet Corvette Stingray (C7) '14 – Okruh Indianapolis – 22 kol
Index výkonu: 533 IV
Tuning vozidla: Zakázano
Pneu: Sportovní: Měkké
Míra spotřeby paliva a opotřebení pneumatik: Velká
Pátek: 14:00-16:00 Lexus LFA Nürburgring Package '12 – Fuji Speedway GT – 20 kol
Index výkonu: 547 IV
Tuning vozidla: Zakázano
Pneu: Sportovní: Měkké
Míra spotřeby paliva a opotřebení pneumatik: Velká
Sobota: 14:00-16:00 BMW M4 Coupé – Apricot Hill Raceway (Obráceně) – 30 kol
Index výkonu: 510 IV
Tuning vozidla: Zakázano
Pneu: Sportovní: Střední
Míra spotřeby paliva a opotřebení pneumatik: Velká
Počasí na začátku závodu: 0%
Proměnlivost Počasí: Neměnné
Čas: 10:00
Voda na trati na začátku závodu: 0%
Rychlost plynutí času: 1krát
Touring Car Championship
Čtvrtek: 16:30-18:30 Nissan SILVIA spec-R AERO (S15) Touring Car '02 – Trial Mountain Circuit (Obráceně) – 25 kol
Index výkonu: 514 IV
Tuning vozidla: Zakázano
Pneu: Sportovní: Měkké
Míra spotřeby paliva a opotřebení pneumatik: Velká
Pátek: 16:30-18:30 Honda CIVIC TYPE R (EK) Touring Car '97 – Brands Hatch Grand Prix Circuit – 24 kol
Index výkonu: 462 IV
Tuning vozidla: Zakázano
Pneu: Sportovní: Měkké
Míra spotřeby paliva a opotřebení pneumatik: Velká
Počasí na začátku závodu: 0%
Proměnlivost Počasí: Neměnné
Čas: 15:00
Voda na trati na začátku závodu: 0%
Rychlost plynutí času: 1krát
Středa: NEBODOVANÝ ZÁVOD - Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR Touring Car '05 – Cape Ring – jih – 35 kol
Index výkonu: 524 IV
Tuning vozidla: Zakázano
Pneu: Sportovní: Měkké
Míra spotřeby paliva a opotřebení pneumatik: Velká
Sobota: 16:30-18:30 Honda INTEGRA TYPE R (DC5) Touring Car '04 – Suzuka Circuit – 17 kol
Index výkonu: 484 IV
Tuning vozidla: Zakázano
Pneu: Sportovní: Měkké
Míra spotřeby paliva a opotřebení pneumatik: Velká
Red Bull Cup 2014
Monty and Poty (20 laps) – Mount Panorama Motor Racing Circuit – 8.5.2014, 20:00
Jarda lost in Tokyo (27 laps) – Tokyo R246 – 9.5.2014, 20:00
Final Countdown (32 laps) – Mazda Raceway Laguna Seca Raceway – 10.5.2014, 20:00
Endurance Series
Čtvrtek: 22:00 Audi R18 TDI (Audi Sport Team Joest) '11 - Circuit de la Sarthe 2013 - 30 kol
Index výkonu: 600 IV
Tuning vozidla: Zakázano
Pneu: Závodní:Tvrdé, Závodní:Střední, Závodní:Měkké, Přechodné, Mokré
Rychlost plynutí času: 12
Proměnlivost počasí: 4
Čas: 14:00
Míra spotřeby paliva a opotřebení pneumatik: Velká
Pátek: 22:00 BMW M3 GT2 Base Model '11 - Nürburgring GP/F - 60 kol
Index výkonu: 577 IV
Tuning vozidla: Zakázano
Pneu: Závodní:Tvrdé, Závodní:Střední, Závodní:Měkké, Přechodné, Mokré
Rychlost plynutí času: 12
Proměnlivost počasí: 4
Čas: 12:00
Míra spotřeby paliva a opotřebení pneumatik: Velká
Sobota: 22:00 Mercedes-Benz SLS AMG GT3 '11 - Silverstone Grand Prix Circuit - 60 kol
Index výkonu: 610 IV
Tuning vozidla: Zakázano
Pneu: Závodní:Tvrdé, Závodní:Střední, Závodní:Měkké, Přechodné, Mokré
Rychlost plynutí času: 12
Proměnlivost počasí: 4
Čas: 16:00
Míra spotřeby paliva a opotřebení pneumatik: Velká
V průběhu závodů bude povinnost 1x přezout na Závodní:Měkkou směs.
Základní nastavení lobby pro LAN 8 (2014)
Základní nastavení
Režim místnosti: Trénink/Kvalifikace/Závod
Nastavení soukromí v místnosti: Pouze přátelé
Nastavení místnosti
Popis místnosti: LAN 8 (2014) gt-racing.cz
Typ závodu: Skutečný závod
Kvalita závodu: Velmi Vysoká
Pevné vlastnictví místnosti: Ne
Kvalita hlasového chatu: Vypnuto
Nastavení kvalifikace
Formát závodu: Závodit společně
Časový limit: 10 min
Nastavení závodu
Spouštět závody automaticky v intervalech: Vypnuto
Povinný počet zastávek v boxech: 0krát
Typ startu: Start z roštu s kontrolou ulitého startu
Povinná výměna typu pneumatik: Vypnuto
Pořadí na roštu: Nejdříve nejrychlejší
Prodleva ukončení závodu: 180s
Posílení: Vypnuto
Viditelné poškození: Vypnuto
Penalizace: Žádná
Mechanické Poškození: Lehké
Míra spotřeby paliv a opotřebení pneumatik: Velká
Síla aerodynamického pytle: Reálná
Snížení přilnavosti na mokrém povrchu/okraji tratě: Reálné
Užší výběr vozu
Filtrovat podle značky/modelu: Filtrovat podle výkonu
Nastavení omezující výkon
Limit IV: Dle daného závodu
Pneumatiky: Dle daného závodu
Tuning vozidla: Zakázáno
Nastavení jízdních vlastností:
Vše zakázané, jen ABS je dostupné
Týmy a bodování
Pro LAN 8 volíme stejný přístup, jaký jsme volili při minulém ročníku. Vždy budou dva nebo tři piloti v jednom týmu. Bodovat se budou jak jednotlivci, tak týmy. Při všech závodech použijeme nový model bodování, který používáme v CUPu. To znamená podle počtu účastníků v daném závodě. Každá série je bodovaná jednotlivě. Celkový součet bodů je pak ze všech závodů (3 závodní série + vytrvalostní závody). Budou se škrtat dva nejhorší výsledky daného jednotlivce (to ovlivní i bodování týmů). Každý jezdec v týmu pojede svojí skupinu. Vždy bude v týmu jeden lepší a jeden horší, abychom si to udělali co možná nejvíce zajímavé z pohledu bodů a zábavy na této skvělé akci
UPDATE
Prozatímní týmy:
Red Bull Gran Turismo Team: Majkl (1.sk), Hanz77 (2.sk)
Kapsa (1.sk), Jarda (2.sk)
Pavel67 (1.sk), Redjous (2.sk)
Bális (1.sk), Trámek (2.sk)
Eddie (1.sk), Joshua (2.sk)
Sergej (1.sk), Kuba (2.sk)
Ketez (1.sk), Hocky (2.sk)
ToyRipper (1.sk), Martinsipy (2. sk)
Precho (1.sk), Vratim (2. sk)
Markoduno (1.sk), Pájínek (2.sk)
Branoeso (1.sk), Tribal (2.sk)
Zahis (2.sk), Pouze některé závody: Osiwaru (2.sk)
Ostatní (zatím nerozděleni): Tomek, Koly, Sobmaister, Kalibaba, Tom
Je to jen předběžný nástřel. Každopádně skoro komplet budeme až ve čtvrtek a v takto sestavených týmech by jsme už pak mohli jezdit. Napsal jsem tam prozatím i kluky ze Slovenska. Mixovat různě týmy budeme hlavně ve středu a čtvrtek, ale to se dohodneme až na místě.
Kdyby chtěl někdo nějaký název týmu, tak napište.
Formát rozdělení do skupin a týmů: Nakonec jsem se rozhodl, že to uděláme jak minulý rok. Tedy podle různé výkonnosti účastníků. Vždy bude v týmu jeden lepší a jeden horší. Ve čtvrtek už začneme pomalu jezdit ve dvou skupinách. Menší novinka ale je, že tři nejlepší z druhé skupiny (bodově) v daný den postoupí do první skupiny (další den) a tři nejhorší (bodově) z první skupiny spadnou do druhé skupiny (další den). Může se tak klidně stát, že dva z týmu se potkají i ve stejné skupině. Alespoň se to trošku zamíchá a nepotkají se furt ti stejní na trati jako minulý rok (ve skupinových závodech). Je to jednoduchý formát a nemusíme se zaobírat každé ráno nebo dopoledne kvalifikací.