Stránka 6 z 18

série v duchu FIA GT3

Napsal: 11.12.2012 19:16
od speedy
SlávekM3GT píše:jde mi spíš o tu výdrž
zkoušel jsem veryfastový opotřebení, RS/RS. deset kol nedám ani náhodou, půjdu asi milionkrát do boxů :idea:
Podřídím se jakémukoliv opotřebení gum, aspoň bude "otloukaná na Daytoně" prča....

série v duchu FIA GT3

Napsal: 12.12.2012 13:59
od speedy
dotaz: platí dnes závod od 18:30 ?? přesněji 18:30 kvalda a od 19:00 závod do zhruba 20:00 ?.... musím doma čas nějak pořešit :(

série v duchu FIA GT3

Napsal: 12.12.2012 14:47
od SlávekM3GT
jojo lobby dnes bude založeno o půl. jak se slezem rychlá kvalda a jedeeem

série v duchu FIA GT3

Napsal: 12.12.2012 14:48
od SlávekM3GT
speedy píše:
SlávekM3GT píše:jde mi spíš o tu výdrž
zkoušel jsem veryfastový opotřebení, RS/RS. deset kol nedám ani náhodou, půjdu asi milionkrát do boxů :idea:
Podřídím se jakémukoliv opotřebení gum, aspoň bude "otloukaná na Daytoně" prča....

spíš tam bude FAST ;)

série v duchu FIA GT3

Napsal: 12.12.2012 16:07
od osiwaru
Jsem přihlášený, ale kdybych se neobjevil na kvaldu jeďte a nečekejte, pojedu z posledního místa. Kdybych nedorazil na závod tak nepojedu, jen se mlčky připojím a bude držet fleka.

série v duchu FIA GT3

Napsal: 12.12.2012 17:57
od novcze
to bude pakárna s těma pitama, abych začal dřív a trénoval nájezdy :?

série v duchu FIA GT3

Napsal: 12.12.2012 18:30
od SJ.sprint
SlávekM3GT píše:
speedy píše:
SlávekM3GT píše:jde mi spíš o tu výdrž
zkoušel jsem veryfastový opotřebení, RS/RS. deset kol nedám ani náhodou, půjdu asi milionkrát do boxů :idea:
Podřídím se jakémukoliv opotřebení gum, aspoň bude "otloukaná na Daytoně" prča....

spíš tam bude FAST ;)
Z nastavenim opotřebenim FAST - dam 17 kol (Lambo ,DB9) zbytek jsem nezkoušel. Ale vim že Kapsic z Fordem GT vydržel 20 kol a dyl by ještě 1-2...
!!! Ale mě nečekejte nejsem ani v přihlašce.Přeji dobry zavod všem ;)

série v duchu FIA GT3

Napsal: 12.12.2012 21:34
od SlávekM3GT
myslim, že dneska dobrej závod, ale ten benzín mě nasral :evil:

série v duchu FIA GT3

Napsal: 12.12.2012 21:47
od perisbond007
zavod solidni.prvnich deset kol byla adrenalinovka.

Re: série v duchu FIA GT3

Napsal: 12.12.2012 21:48
od novcze
dobrej závod, na začátku mě to tam do někoho hodilo, takže sorry ... v kvalifikaci mě tam pěkně roztáhl OSI, kterému to jelo pekelně a v závodě se taky pár tahounů našlo a já mohl šetřit benzín, ale myslím že poškození mohlo být light

série v duchu FIA GT3

Napsal: 12.12.2012 21:53
od branoeso1
Myslím že u mňa katastrofa. Aj som niečo trénoval ale je to vabank keď nevieš s čím sa nakoniec pôjde. Ten Fast je dobrý akurát na opotrebenie Pneu. Na ten benzín úplne na hovno. Bez dvokladnej prípravy sa môžeš snažiť koľko chceš. Navrhoval by som aspň týždeň dopredu vypísať detailné propozície aby si to človek mohol nasimulovať. Dnes som stratil kvôli benzínu min dva fleky. Vždy som pre istotu pridal nejaký liter ale nič a došiel benál a dve kolá pred koncom zasa. Už nemám slov sorry :-( tak nekdy příšte.

série v duchu FIA GT3

Napsal: 13.12.2012 00:37
od SlávekM3GT
stim benzínem sem si toho nevšim, a to sem to zkoušel... jinak info k dalšímu závodu sem píšu vždy, je potřeba to číst ;)

série v duchu FIA GT3

Napsal: 13.12.2012 08:05
od Hanz.77
Musím se moc omluvit. Včera jsem se totálně zasekal na baráku a zapoměl jsem zavolat domu at me ze závodů odhlásí.
Omlouvám se za komplikace které jsem tím způsobil. :(

série v duchu FIA GT3

Napsal: 13.12.2012 11:26
od speedy
Závod se dlouho vyvíjel překvapivě dobře. Až v 19. kole jsem sjel zadní gumu skoro na ráfek a do boxů jsem už nedojel. Strašlivý náraz do svodidel přišel těsně před pitem. Tak jsem se tam dovlekl bez větší časové ztráty. Dal jsem pro jistotu 20litrů paliva navíc než bylo dle prvního stintu potřeba. Vše OK, závod pokračoval nadmíru dobře.... Nechápu proč, ale při parádní kondici pneu docházelo palivo a tak zase do pitu s dobrýma gumama (začátek konce). Opět jsem dal DOSTATEČNÉ MNOŽSTVÍ PALIVA. Průběžně jsem byl v korigovaném pořadí na druhém místě, auto jelo pěkně a já si chrochtal radostí jak pěkně všechno funguje. Opět na dobrých pneu začlo docházet palivo a s tím i moje trpělivost a pohoda. Před odbočením do pitu palivo došlo úplně a tak se vleču 80km/h znovu natankovat. Dal jsem řízení autopilotovi: ať si pro palivo dojede sám a dá plnou bandu. Ten B-BLBEC TĚSNĚ PŘED BOXOVOU ZDÍ vjel přes trávu zpátky na dráhu a já musel objet 80km/h celé další kolo.... :o To už mě začala vzteky téct krev z dásní........z P2 najednou beznadějně poslední + ztráta 4kol a závod v řiti.
Pak už zbylo jen nějak dojet do cíle, v afektu sežrat dětem dalšího čokoládového čerta, rodině popřát dobrou noc a spravit si pak náladu pohodovým treninkem a závody skoro do půlnoci :mrgreen:

slovo závěrem:Proč ty šikmooký kreténi nemůžou udělat něco pořádně!!! Jejich logika je asi kvůli úhlu dopadu slunečních paprsků na zemi vycházejícího slunce pokřivená stejně jako oči a oni prostě myslí "neevropsky" ..... Kuwa, když napíšu TIRE DEPLETION VERY FAST, tak to přece neznamená extrémně urychlenou spotřebu paliva. Jednou je to opotřebení pneu, tak ať ....................
Tahle dementalita včera pokazila obtížný závod spoustě pilotů, za to by měli PD peníze lidem vracet a né si nechat platit každé uprdnutí do DLC..... :!: :!: :!:

série v duchu FIA GT3

Napsal: 13.12.2012 11:30
od SlávekM3GT
takže další závod se jede na trati special stage route 5 na 40 kol, pneu kvalifikace RS a závod RM opotřebení normal, light damage, může se využívat celá šíře trati, od mantinelu k mantinelu doporučuji všem natrénovat vjezd do boxu!!

jinak speedy souhlasim, taky sem měl za to že se to vztahuje jen na gumy, vlastně i tak to bylo popsáno v tom updatu.... ale když už to ty kluci tak udělali tak aspoň měli spravit to, kolik si to má dotankovat a né to nechat na normální spotřebu :evil:

série v duchu FIA GT3

Napsal: 13.12.2012 12:09
od branoeso1
Presne tak Speedy čo to je za sračku keď sa človek musí viac starť o palivo ako o Pneu. To sa im podarilo. Trénoval som Fast tak ako Slávek vypísal 9teho že to bude RS a Fast ale debata sa vyvíjala ďalej a nevedel som či to je definitívne. Ale aj tak to je jedno lebo som fakt nepostrehol toho že palivo odchádza takýmto spôsobom. To mi tá moja asi sprostá Slovenská hlava nebere. Asi by som si mal nasadiť Japonskú aby som tomu pochopil. A nakoniec keď že ja som skončil na 4tom tak tý chalani za mnou museli mať podobné problémy. Síce som raz netrafil boxy a letel som popri nich dverami napred ako svišť ale s tým benzínom som si nevedel rady. Od jedu som to chcel zabaliť ale vravím si kašli na to choď. Prekusol som si jazyk zaťal zuby a šiel. V 73 kole som bol s Novom v kontakte a pozerám že benzín zasa out no skoro ma .....!

Edit: teraz som si spomenul že keď som vošiel do boxov v 73 kole tak mi tam vyskočilo že mám dotankovať 1liter. tak som tam fukol 15l. Tu je vidieť ako to sprasili v PD. Hmm

série v duchu FIA GT3

Napsal: 13.12.2012 14:08
od osiwaru
Dle komentářů je zcela jasné a logické, že musel vyhrát někdo s nickem jako je Osiwaru :lol:

Jinak, já jsem do závodu nastupoval bez strategie, ještě s vrtačkou v ruce :) Věděl jsem, že na Very Fast vydržím s pneumatikami tak 10 kol. Jel jsem vždy skoro na ráfek zadního pravého a dotankoval co mi nabídli. To mi vždy vydrželo do další výměny pneu, kdy jsem natankoval znovu. Jednou jsem to přepískl a v druhé polovině oválu mi došlo palivo, setrvačností jsem dojel akorát do pitu rychlostí 180 km/h. Ale, při poslední výměně pneu jsem si zval doporučené množství, s tím že, pro pneu už nepůjdu a ejhle, musel jsem pro palivo. Ale, nakonec to vše vyšlo.

série v duchu FIA GT3

Napsal: 13.12.2012 15:18
od osiwaru
Update výsledkového servisu, doma ještě mrknu na replay a doplním počet odjetých kol a pozici na startovním roštu.

Re: série v duchu FIA GT3

Napsal: 13.12.2012 15:55
od novcze
jak to tady čtu, tak možná nevíte, že plná nádrž je 100 litrů a to u každého auta. Pak je celkem jednoduché odhadnout kolik do auta dotankovat, můj Aston sice jel pomalu, ale tolik nežral a hned po prvním stintu jsem věděl, že za 15 kol to dělalo 40 - 45 litrů.

série v duchu FIA GT3

Napsal: 13.12.2012 16:50
od speedy
novcze píše:....plná nádrž je 100 litrů a to u každého auta. Pak je celkem jednoduché odhadnout .....
njn, odhadnout se to dá, ale:
po prvním stintu (19kol) jsem spotřeboval 55l. Dotankoval jsem 20l. V nádrži bylo 45+20=65l. To by mělo vydržet víc než 19kol....
A po následujících 15-ti kolech mi docházel benál :(
Tady končí všechny propočty a předpoklady, to je prostě blamáž :!: Asi PD místo s lineárním počtem pracuje s exponentou :lol:
Svádět větší spotřebu na jízdu v pytli nelze, takový rozdíl to NEMŮŽE udělat ....