Gran Turismo - Sport ( prolog - PS4 )
Re: Gran Turismo - Sport ( prolog - PS4 )
Demo bolo dostupné na store už minulú sobotu.Hrateľné malo byť od pondelka do včera,ale predĺžili to do dnes 21.00 UTC.Takže ak už na store nieje,tak bohužiaľ.
-
-
- Příspěvky: 350
- Registrován: 23.3.2012 06:10
- PSN ID: GT-Racing.cz_MS
- Bydliště: kousek od Hradce Králové
Re: Gran Turismo - Sport ( prolog - PS4 )
Poty děkuji za info, stahnout už to nešlo , no nic, týden to vydržím. 4roky v slzách, tak to už je brnkačka.
RC cars 1/10 elektro
Re: Gran Turismo - Sport ( prolog - PS4 )
Odvolávam co jsem odvolal a slibuji co jsem slíbil Dalej by som chcel povedať,že tej hre treba dať šancu.Po mojom počiatočnom sklamaní musím konštatovať že to nieje až také zlé,ako som si myslel.Ten jazdný model je taký jednoduchší,ale celkom zábavný.Zdá sa mi,že niečo urobili aj so zvukmi,už to z kokpitu tak nepiští.Online ide pekne hladko aj s 22 až 24 hráčmi.Ofline kampaň má viacero zaujímavých výziev a včera som sa pri nich pekne zabavil.Naviac Kaz potvrdil doplnanie ofline obsahu,takže si na svoje prídu aj samotári .Hra ešte nieje dorobená,ale má velký potenciál.Objednaná deluxe-digital,verím že po doladení to bude top hra.
Re: Gran Turismo - Sport ( prolog - PS4 )
Čauky přátelé. Normálně jsem si to taky o testoval a jako dobrý nó. Je jasný že hra nepřinese nic co už bychom neviděli v rámci grafiky bo co taky na dnes již starým pekáči a tady je jasně vidět daň za neutuchající podporu GT6 na PS3 a je jasný že tady ujel vlak v tém ,,wauuuu efektu,, . A ano grafický to je opravdu pěkný ale takových her dneska už je takže grafárnu přeskočím a vrhnu se na obsah a jízdu. Jízda - překvapení pro mě. Jako jó baví. Ta fyzika je prostě takovej ten GT náser prostě ji máte rádi i když se najdou chybky a to především v tom né a né se prostě chytit když jde do tuhého. A Rallye to je totální sranec ten půjde úplně mimo mě. Jako nasimulovat auto na totálně tvrdý povrch udělat kodrcavej pohyb a nechat na tom klouzat vůz bez jakého koliv pocitu gripu vůči povrchu vozovky, tak tohle fakt né. Úplně mimo Kazíku. Tak že rallye né. Ale jinak auta super líbí se mě infografika i systém off-line. Také jsem jezdil on-line a celkem ucházející závodění. Když člověk nemá v palici 1 místo a ono tak nějak přijde samo tak je to fajn. Jinak v dému jsem jezdil on-line bez PS+. Počítám že v plné to nepůjde nebo jó ??. Takže asi tak mám objednáno a hru tak nějak na to domácí ježdění prubnu. Ale to asi tak bude vše.
Redjous75 - to je podpis.A né ty Vaše hemzi co tam máte.
Re: Gran Turismo - Sport ( prolog - PS4 )
Jak tomu bývá zvykem, před vydáním tu máme nášup informací. Jedna nejnovější je potvrzení obsahu DLC.
V DLC se objeví japonská Super GT série, která nikdy nechyběla. Potvrzeny jsou obě třídy, GT500 tak i GT300, to vše včetně BoP, který dělá tuto sérii perfektně vyrovnanou a dramatickou. BoP, už bylo použito v betě tak i v demu, a funguje opravdu perfektně. Pro ty co neví BoP = Balance of Performance - srovnání výkonnosti vozů
Dále Kaz potvrdil běžné silniční verze automobilů a dokonce i starší vozy či veterány, půjde většinou o vozy nějak významné, což není překvapením.
Slíbené jsou i okruhy, kolik a jaké to je prozatím utajeno, ale podle toho co se šušká by to měli být reálné okruhy z prostředí FIA WEC, SGT atd, je to celkem logické i z důvodu masivní spolupráce s FIA a tím pádem i získané licence.
Poslední informací je rozšiřování OFFLINE obsahu, úkoly, licence,výzvy atd.
No tak uvidíme
V DLC se objeví japonská Super GT série, která nikdy nechyběla. Potvrzeny jsou obě třídy, GT500 tak i GT300, to vše včetně BoP, který dělá tuto sérii perfektně vyrovnanou a dramatickou. BoP, už bylo použito v betě tak i v demu, a funguje opravdu perfektně. Pro ty co neví BoP = Balance of Performance - srovnání výkonnosti vozů
Dále Kaz potvrdil běžné silniční verze automobilů a dokonce i starší vozy či veterány, půjde většinou o vozy nějak významné, což není překvapením.
Slíbené jsou i okruhy, kolik a jaké to je prozatím utajeno, ale podle toho co se šušká by to měli být reálné okruhy z prostředí FIA WEC, SGT atd, je to celkem logické i z důvodu masivní spolupráce s FIA a tím pádem i získané licence.
Poslední informací je rozšiřování OFFLINE obsahu, úkoly, licence,výzvy atd.
No tak uvidíme
-
-
- Příspěvky: 350
- Registrován: 23.3.2012 06:10
- PSN ID: GT-Racing.cz_MS
- Bydliště: kousek od Hradce Králové
Re: Gran Turismo - Sport ( prolog - PS4 )
Zdar panové, nikdo nic, jako by ani hra nevyšla? Nebo se bojí každý psát superlativy? Já žadný recenzent nejsem, takže fyzikální model moc neposoudím, jen nepostřehl jsem žádné "přepalené" nerealné reakce auta. Roztočil jsem se, když mě nakopl obrubník (katování) a to nakopavá pěkně, takže jsem se hóóódně snažil, abych udržel čistou stopu, samozřejmě na některých tratích to jde, ale někde se bez rozhození skoro přejet nedá, beru jako plus, odpovídá reálu. Jinak chování v zatáčkách podle mě dobře odpovidalo charakteru auta. Při prvních licenčních testech - rozjezdrch z nuly, jsem nebyl schopný se bez prokluzu rozjet (abych dal zlato, jinak samozřejmě ano), hanebnebně jsem si zapínal protiprokluz - launch kontrol, to bych řekl, že je taky změna blíž k reálu (otázka je, jestli MX5 Miata v továrním provedení má takovou sílu, aby takhle prokluzovala). Feedback volantu se mě zdá dostačující, jezdil jsem default (asi na půlce), když jsem si později k ránu trochu přidal (zdaleka ne naplno), za chvili mě bolely packy jak sviňa. Snad ani jednou jsem nepostřehl to odporné "klepaní" volantu, známé ze všech dílů GT, když vyjedete mimo trať, že by změna? A to mam Logitech, které "ramplovat" opravdu umí.
Grafika na dost velké televizi se 4K se mě zdála luxusní, žádné placaté stromy ani postavy, vše plynulé, nic nedoskakovalo, to už je asi standart, (opravte mě, jestli jsem něco přehledl), nevím jestli to není sugesce nebo to, že jsem se kochal jízdou a nesoustředil se tolik na detaily, vše se mě zdálo vizualně téměř dokonalé.
Co mě naopak nas..lo, je, že bez připojení k netu si hra ani nevrzne, nejde uložit save hry, takže první večer, než se stáhl 13GB upgrade (u mě 5hodin), jsem si akorat prohlížel menu. Jo a první hláška po vložení placky "nemáte dostatek místa na disku" a to mam 1TB, ani jsem se potom nepodíval, kolik to sežralo, ale odhaduji min 60GB? instalace??
Včera jsem si jinak opět užíval licence atd.
... Další prosím ...
Grafika na dost velké televizi se 4K se mě zdála luxusní, žádné placaté stromy ani postavy, vše plynulé, nic nedoskakovalo, to už je asi standart, (opravte mě, jestli jsem něco přehledl), nevím jestli to není sugesce nebo to, že jsem se kochal jízdou a nesoustředil se tolik na detaily, vše se mě zdálo vizualně téměř dokonalé.
Co mě naopak nas..lo, je, že bez připojení k netu si hra ani nevrzne, nejde uložit save hry, takže první večer, než se stáhl 13GB upgrade (u mě 5hodin), jsem si akorat prohlížel menu. Jo a první hláška po vložení placky "nemáte dostatek místa na disku" a to mam 1TB, ani jsem se potom nepodíval, kolik to sežralo, ale odhaduji min 60GB? instalace??
Včera jsem si jinak opět užíval licence atd.
... Další prosím ...
RC cars 1/10 elektro
Re: Gran Turismo - Sport ( prolog - PS4 )
Ještě jsem to nekoupil, stejně zatím nebyl čas... Betu jsem sice stáhnul ale nedostal jsem se k tomu. A když dostal, tak zase nešlo přetížené PSN - takže taky smolík Sotva jsem zkouknul pár fotek, jenže ty byly v GT vždy parádní... 4K OLED TV zatím taky nemám, takže mé hodnocení někdy příště.Martinsipy píše: ... Další prosím ...
Zůstávám u PCARS2, GTS budu mít jako doplněk a to spíš ze zvyku než z nadšení...
Někdo další recenzi??
Re: Gran Turismo - Sport ( prolog - PS4 )
Teď já. Jsem na PS4 bez volantu a bez GTS.speedy píše:Někdo další recenzi??
Musím promyslet:
1) které kolečko koupit
Zatím možná zahájím zkušební jízdy na padu.
2) kterou edici hry
Na PSN store je standard a pak deluxe edice s 12 kárama navíc po 50 babkách, tedy +600 CZK. Bude se to dát dokoupit časem, kdybych po nich později "zatoužil" , nebo ne?
Re: Gran Turismo - Sport ( prolog - PS4 )
Martine, já bych psal jak divý, ale ono to vlastně nemá moc cenu. Co tak vidím a čtu zde/fb atd tak se nejen zdejší komunita dělí na dvě části tzv PROPROJEKŤÁCI a PROGÉTÉČKÁŘI Navzájem si to haní a vyhlašují do nebes to svoje. Osobně si myslím, že leaderboardy a friendlist jasně říká, co se hraje víc, otázka zní jestli, to znamená, že je to lepší. Taky vím, že na každý můj kladný ohlas se najde kupa negativ. Tak mám psát ?? ?? ?? Zabere to i dost času
Ok budu, aby to mělo trošku cenu tak každý bod porovnám s Project CARS 2, prosím jen mě nekamenujte dřív, než to pořádně přečtete a zamyslíte se nad tím Pořád je jen můj úhel pohledu, nikoliv recenze, ale aspoň napíšu něco o hře, kterou MÁM A HRAJU !!! a ne něco o tom že nemám 4K tv, PRO a nějakou domněnku na základě komentářů ostatních
začnu Grafikou- proč? Proto, že tohle téma je prosté a nemá cenu o něm moc psát. Je to prostě jedno z toho nejlepšího co dnes na PS4 (nemám PS4PRO ani 4K TV) můžeme vidět. Jedna věc jsou fotky z tzv scenérie, reálné prostředí osazeno virtuálním vozem. Jasný tam je to na pováženou, ale jedna věc se musí nechat, pokud je člověk šikovný a trošku focení rozumí, lajk má velký problém poznat že vůz je do foto jen vložen a je to virtuální kousek. No a pak tu je ta druhá část, grafika/fotky přímo ze hry/jízdy/replay a zde platí podle mě totéž, když se to umí a má proto člověk cit je to prostě perfektní.
grafika PC2 vs. GTS - zde bych nechtěl, aby to někdo blbě pochopil. GTS se prezentuje ultrarealistickou grafikou, to je v první řadě třeba ale pochopit co to vlastně znamená. Je to vlastně jen dobře zvolená paleta barev/stínů a detailů. Na pochopení je ideální jednoduchý test. Vemte svůj mobil něco vyfoťte, auto strom to je jedno a máte ''ultrarealistickou grafiku'', pak tu samou foto nahrajte do aplikace s filtrama, např. populární PRISMA a nasaďte filtr typu Candy, prostě něco barevného. Máte stejně dobrou foto (odmyslet rozmázlé hrany) ale jen v jiné palatě barev. A takhle vidím já rozdíl mezi GTS a PC2. Oboje má čistou grafiku včetně detailů či stínů ve vysokém rozlišení, v obojím je auto skenováno laserem ale výsledný efekt je diametrálně odlišný. Tohle srovnání na plné čáře vyhrálo GTS.
Kariéry/single
– Project Cars 2 má tuhle část poměrně slušnou a výživnou, kariéra, tovární jezdci, pozvánkové závody, každá mince má ale dvě strany. Za prvé se ty závody pořád opakují, v případě 4 mistráku v RX je to vidět nejvíc, za druhé přes velký počet tratí se stejnak jezdí pořád Long Beach, Algarve atd, tak že se projedete tak na polovině jestli vůbec. Možnost si hned zvolit jakýkoliv vůz a tím vlastně ovlivníte i následnou obtížnost šampíku je taky špatně. Nemluvě o tom, že od Tier 2(3)) tuším, už musíte volit mezi třídou, jakou pojedete a tak vlastně pokud chcete jet např. LMP1,LMP2 a GTE máte jedinou možnost, a to ještě dvakrát zopakovat WEC v Tier 1. Tak že pro mě osobně byla kariéra z poloviny jen ztráta času a nuda. Bavíme se o tom, když to chci vše dohrát.
- V GTS klasická kariéra není, je to jen hromada testů a zkoušek. Ovšem bavil(ím) jsem se víc. Všude na mě hned skáče srovnání s ostatníma, já na tabulky nejsem, ale je to nejlepší motivace to zkusit lépe! Některé testy jsou i o přemýšlení což také není špatné. Někdy dokonce pomaleji znamená rychleji. Zde to vidím na plichtu. Záleží, co člověk asi hledá, buď závody s AI které jsou ale stále prostě jaloví a časem je to rutina, nebo nějaké ty úkoly, kde je stále jak se zlepšovat.
Herní Obsah
- GTS všechny klasické GÉTÉČKÁŘE zklamal, na plné čáře. To si přiznejme na rovinu. Všichni čekali GT7 s 5000 auty a 350 okruhy, s kariérou na rok, 1000 licenčních testů, no prostě nářez, který by byl logickým krokem po ohlédnutí jak GT expandovalo s každým dílem. Jenže omyl! Kazunori se rozhodl pro totální RESTART a ten asi do dnes nikdo pořád nepochopil (soudě dle názorů a neustáleho pofňukování). Okruhů je tu po šafránu, s auty je to sice už lepší ale jsou tu tak tři, možná čtyři až pět tříd k použití s větším počtem aut. N300, Gr.3, Gr.4, a Gr.1 no a rally Gr.B. Na první pohled propadák, na druhý s uvědoměním si že to není klasické GTčko, už to tak strašné není. Je to prostě účelové! Navíc tu máme livery editor. Jo všude slyším TO JE K HOVNU / NEZÁJEM,CHCI JEZDIT. Kdo zná příběh Forzy, dá mi za pravdu, že Livery editor je její neodmyslitelnou součástí. Tvoří to 50% komunity. Většina lidí totiž co chce opravdu jezdit více, si to auto zbarví dle sebe, aby byl originální. Je to například jako s postavou v GTAV. Nakonec všude v simracingu lidé používají vlastní skiny, sponzoring atd. Rozhodně velké plus, i přesto že sám to nevyužiju pro vlastní tvorbu něčeho a spíš ocením to stahování vzhledů od opravdu šikovných lidí.
- PC2 přes stovku okruhů, přes 180 aut v několika třídách. Co dál? Zaručená zábava? Těžko říci, po prvních dojmech možná. Po hlubším proniknutí ale vyšumí to nadšení. V zásadě je to PC1, něco prostě ubrali a něco přidali. Když to tedy vezmu čistě na základě čísel je na tom PC2 možná lépe, je toho více. Když to ale posoudím z praktického hlediska použitelnosti, je to spíš naopak. Proto že do PC2 se člověk vrátí jen na online závod, když už má hotovou kariéru.
Teď k těm podstatnějším věcem – Online jako takový
- o GTS online bylo už dávno napsáno a řečeno hodně, tak že vlastně já nejsem ani moc překvapen. Je to stejné jako v GT6, jen je pár věcí navíc díky režimu SPORT. Naopak jsem třeba nezahlédl možnost závodu na čas, to ale stejnak málo kdo používá proto že pak musí víc namáhat hlavu při výpočtu strategie V lobby lze nastavit penalizace za opouštění tratě, za náraz do druhých i za náraz do zdi/bariéry. To vše jednotlivě či dohromady. Lze zapnout i PRAVIDLA VLAJEK to jsem ale nijak nezkoušel. Přibylo tam i pár jiných věcí. Co je trošku mrzuté je, že nelze nastavit kvalifikaci. Respektive je to jako v GT5 že je TRÉNINK/ZÁVOD. Pořadí je pak na základě výsledků z toho tréninku. Nakonec ale, když na to kouknu rozumně, tak kvalifikace tam je jen s názvem TRÉNINK. Tak že bych to ani neřešil a dá se to normálně používat. Lobby je pak max pro 16 lidí, přičemž SPORT režim nabídne až 22 lidí v závodě.
- PC2 zde najdeme všechno co je pro pořádání závodů potřeba. Nastavit lze opravdu vše, co hra nabídne, od úplňku až po sluneční zatmění. Závod na čas, kola, kvalda trénink prostě fakt vše. Zde nemám asi co víc napsat, tak že jen takhle stručně.
Jízdní model alias fyzika
- PC2, zde to asi bude blbé čtení pro většinu lidí bude to znít jako nekonečná kritika. Druhý díl se mi zdá opět vrátil tam, kde začal ten první. Auta byla vcelku dobře ovladatelná, až na pár vyjímek a v zásadě to bylo příjemné svezení. Co je ale už opravdu otravné je způsob jakým semnou komunikuje volant a co z něho vlastně vychází. Když budu hodně ostrý, tak mi přijde, že volant se chová normálně jen při jednom případě, když jedu rovně po province. Při některém zatáčení, jízdě po obrubníku atd dělá ale úplné hovadiny. Rány, sekání, škubání, prostě jako když vezmu dvě ozubená kolečka a snažím se je silou či prudkými rázy točit proti sobě. O odezvě při ztrátě gripu s asfaltem ani nemluvím. To je tak rychlé a náhlé že jediná reakce je sešlápnutí brzdy před nárazem do zdi nebo otočením se. Nakonec tedy ano, jezdit se dá, a není to špatné. Člověk dokonce nemá jen pocit, že řídí, je tím zcela pohlcen a snaží se celou dobu auto udržet na trati bez chyby až to kolikrát je křečovité.
- GTS, beta i demo nám dalo možnost nakouknout jak to je. Jasný, čtu to hodně často, že to je lehké, jednoduché bez nějakých emocí. Kdo ale hrál betu či demo déle? Jako když si zapnu PC2 na 20minut, zajedu 6 kol na okruhu tak to bude taky nuda. Je potřeba tomu vždy dát čas, zkusit toho více. Od úterka jsem už najezdil přes 4000km v GTS a zkusil auta v každé třídě. Odezva ve volantu je naprosto dokonalá, každý průser smyk, probrzdění, powerslide je cítit okamžitě a hlavně dřív než se to stane neovladatelné, tak že pokaždé je tu šance to podchytit a dokonce ustát. Není to z ničeho nic náhlá ztráta kontroly nad vozem, který se spakuje a letí do prdele. Když probrzdím volant změkne ale stále je cítit že jedu po asfaltu. Drift to samé. Rychlost v zatáčce, není prakticky možné vyjet ven proto že to cítím že už to prostě víc zatočit nemůže, že ty gumy jsou za limitem. A nemusí mi k tomu pomáhat přehnané kvílení gum nebo volant nakažený vzteklinou! Řízení a odezva je v GTS daleko přirozenější než je tomu v PC2, PC2 to dělá zbytečně složité a klade důraz na to aby to složité bylo.
Říkám to stále, řízení auta není žádná věda, zvládne to každý, stejně tak každý z nás by zvládl řídit závodní auto. Jen že na to nemáme prachy a kontakty, nebo si vážně myslíte, že Hamilton, Vettel atd jsou nějací nadlidi?? Prdlajs mají jen talent a prachy. Když budu od 4 let jezdit motokáry, fotřínka s miliónama tak budu taky profesionální závodník, a třeba i v F1!! Nevím, PC2 je jako když bych si k FIFĚ koupil kopačák (jako G29 k závodní hře) na péru, který postavím před TV a kopu do něj. Ten kop se pak přenese do hry, super simulátor že?? No, a aby to bylo trošku složitější a měli jste fakt super pocit, že do něčeho kopete a nebylo to tak jednoduché jako na hřišti v reálu, tak vám ten kopačák vysypu pískem. Spokojeni? Takhle totiž na mě osobně působí odezva v PC2, nesmyslně přehypovaná. Jezdíte někdo po D1? Občas se tam bohužel vydám, a i přes to jaký je to tankodrom tak se dá volant držet jednou rukou a nic mi do něj nemlátí ani ve 190km/h. Proč tedy v PC2 mám pocit že držím spuštění těžký kulomet z druhé světové? Nic končím, proto že bych tady nadával do nekonečna.
Trámek to napsal dobře, v pondělí PC2 n dvě hodiny a pak zbytek týdne GTS, a upřímně se mi PC2 už ani zapínat nechce. Každému sedí něco jiného a každý hledá něco jiného, ale prosím, nepište tu o něčem, co jste nezkusily nebo ani nemáte. To jsou pak jen hospodské kecy, typu Franta říkal, nikam to nevede a nemá to žádnou váhu. V pořádku, je to přirozené, ale prosím, nepište tu o něčem, co jste pořádně nezkusily nebo ani nemáte.
Zdar a sílu na trati
Ok budu, aby to mělo trošku cenu tak každý bod porovnám s Project CARS 2, prosím jen mě nekamenujte dřív, než to pořádně přečtete a zamyslíte se nad tím Pořád je jen můj úhel pohledu, nikoliv recenze, ale aspoň napíšu něco o hře, kterou MÁM A HRAJU !!! a ne něco o tom že nemám 4K tv, PRO a nějakou domněnku na základě komentářů ostatních
začnu Grafikou- proč? Proto, že tohle téma je prosté a nemá cenu o něm moc psát. Je to prostě jedno z toho nejlepšího co dnes na PS4 (nemám PS4PRO ani 4K TV) můžeme vidět. Jedna věc jsou fotky z tzv scenérie, reálné prostředí osazeno virtuálním vozem. Jasný tam je to na pováženou, ale jedna věc se musí nechat, pokud je člověk šikovný a trošku focení rozumí, lajk má velký problém poznat že vůz je do foto jen vložen a je to virtuální kousek. No a pak tu je ta druhá část, grafika/fotky přímo ze hry/jízdy/replay a zde platí podle mě totéž, když se to umí a má proto člověk cit je to prostě perfektní.
grafika PC2 vs. GTS - zde bych nechtěl, aby to někdo blbě pochopil. GTS se prezentuje ultrarealistickou grafikou, to je v první řadě třeba ale pochopit co to vlastně znamená. Je to vlastně jen dobře zvolená paleta barev/stínů a detailů. Na pochopení je ideální jednoduchý test. Vemte svůj mobil něco vyfoťte, auto strom to je jedno a máte ''ultrarealistickou grafiku'', pak tu samou foto nahrajte do aplikace s filtrama, např. populární PRISMA a nasaďte filtr typu Candy, prostě něco barevného. Máte stejně dobrou foto (odmyslet rozmázlé hrany) ale jen v jiné palatě barev. A takhle vidím já rozdíl mezi GTS a PC2. Oboje má čistou grafiku včetně detailů či stínů ve vysokém rozlišení, v obojím je auto skenováno laserem ale výsledný efekt je diametrálně odlišný. Tohle srovnání na plné čáře vyhrálo GTS.
Kariéry/single
– Project Cars 2 má tuhle část poměrně slušnou a výživnou, kariéra, tovární jezdci, pozvánkové závody, každá mince má ale dvě strany. Za prvé se ty závody pořád opakují, v případě 4 mistráku v RX je to vidět nejvíc, za druhé přes velký počet tratí se stejnak jezdí pořád Long Beach, Algarve atd, tak že se projedete tak na polovině jestli vůbec. Možnost si hned zvolit jakýkoliv vůz a tím vlastně ovlivníte i následnou obtížnost šampíku je taky špatně. Nemluvě o tom, že od Tier 2(3)) tuším, už musíte volit mezi třídou, jakou pojedete a tak vlastně pokud chcete jet např. LMP1,LMP2 a GTE máte jedinou možnost, a to ještě dvakrát zopakovat WEC v Tier 1. Tak že pro mě osobně byla kariéra z poloviny jen ztráta času a nuda. Bavíme se o tom, když to chci vše dohrát.
- V GTS klasická kariéra není, je to jen hromada testů a zkoušek. Ovšem bavil(ím) jsem se víc. Všude na mě hned skáče srovnání s ostatníma, já na tabulky nejsem, ale je to nejlepší motivace to zkusit lépe! Některé testy jsou i o přemýšlení což také není špatné. Někdy dokonce pomaleji znamená rychleji. Zde to vidím na plichtu. Záleží, co člověk asi hledá, buď závody s AI které jsou ale stále prostě jaloví a časem je to rutina, nebo nějaké ty úkoly, kde je stále jak se zlepšovat.
Herní Obsah
- GTS všechny klasické GÉTÉČKÁŘE zklamal, na plné čáře. To si přiznejme na rovinu. Všichni čekali GT7 s 5000 auty a 350 okruhy, s kariérou na rok, 1000 licenčních testů, no prostě nářez, který by byl logickým krokem po ohlédnutí jak GT expandovalo s každým dílem. Jenže omyl! Kazunori se rozhodl pro totální RESTART a ten asi do dnes nikdo pořád nepochopil (soudě dle názorů a neustáleho pofňukování). Okruhů je tu po šafránu, s auty je to sice už lepší ale jsou tu tak tři, možná čtyři až pět tříd k použití s větším počtem aut. N300, Gr.3, Gr.4, a Gr.1 no a rally Gr.B. Na první pohled propadák, na druhý s uvědoměním si že to není klasické GTčko, už to tak strašné není. Je to prostě účelové! Navíc tu máme livery editor. Jo všude slyším TO JE K HOVNU / NEZÁJEM,CHCI JEZDIT. Kdo zná příběh Forzy, dá mi za pravdu, že Livery editor je její neodmyslitelnou součástí. Tvoří to 50% komunity. Většina lidí totiž co chce opravdu jezdit více, si to auto zbarví dle sebe, aby byl originální. Je to například jako s postavou v GTAV. Nakonec všude v simracingu lidé používají vlastní skiny, sponzoring atd. Rozhodně velké plus, i přesto že sám to nevyužiju pro vlastní tvorbu něčeho a spíš ocením to stahování vzhledů od opravdu šikovných lidí.
- PC2 přes stovku okruhů, přes 180 aut v několika třídách. Co dál? Zaručená zábava? Těžko říci, po prvních dojmech možná. Po hlubším proniknutí ale vyšumí to nadšení. V zásadě je to PC1, něco prostě ubrali a něco přidali. Když to tedy vezmu čistě na základě čísel je na tom PC2 možná lépe, je toho více. Když to ale posoudím z praktického hlediska použitelnosti, je to spíš naopak. Proto že do PC2 se člověk vrátí jen na online závod, když už má hotovou kariéru.
Teď k těm podstatnějším věcem – Online jako takový
- o GTS online bylo už dávno napsáno a řečeno hodně, tak že vlastně já nejsem ani moc překvapen. Je to stejné jako v GT6, jen je pár věcí navíc díky režimu SPORT. Naopak jsem třeba nezahlédl možnost závodu na čas, to ale stejnak málo kdo používá proto že pak musí víc namáhat hlavu při výpočtu strategie V lobby lze nastavit penalizace za opouštění tratě, za náraz do druhých i za náraz do zdi/bariéry. To vše jednotlivě či dohromady. Lze zapnout i PRAVIDLA VLAJEK to jsem ale nijak nezkoušel. Přibylo tam i pár jiných věcí. Co je trošku mrzuté je, že nelze nastavit kvalifikaci. Respektive je to jako v GT5 že je TRÉNINK/ZÁVOD. Pořadí je pak na základě výsledků z toho tréninku. Nakonec ale, když na to kouknu rozumně, tak kvalifikace tam je jen s názvem TRÉNINK. Tak že bych to ani neřešil a dá se to normálně používat. Lobby je pak max pro 16 lidí, přičemž SPORT režim nabídne až 22 lidí v závodě.
- PC2 zde najdeme všechno co je pro pořádání závodů potřeba. Nastavit lze opravdu vše, co hra nabídne, od úplňku až po sluneční zatmění. Závod na čas, kola, kvalda trénink prostě fakt vše. Zde nemám asi co víc napsat, tak že jen takhle stručně.
Jízdní model alias fyzika
- PC2, zde to asi bude blbé čtení pro většinu lidí bude to znít jako nekonečná kritika. Druhý díl se mi zdá opět vrátil tam, kde začal ten první. Auta byla vcelku dobře ovladatelná, až na pár vyjímek a v zásadě to bylo příjemné svezení. Co je ale už opravdu otravné je způsob jakým semnou komunikuje volant a co z něho vlastně vychází. Když budu hodně ostrý, tak mi přijde, že volant se chová normálně jen při jednom případě, když jedu rovně po province. Při některém zatáčení, jízdě po obrubníku atd dělá ale úplné hovadiny. Rány, sekání, škubání, prostě jako když vezmu dvě ozubená kolečka a snažím se je silou či prudkými rázy točit proti sobě. O odezvě při ztrátě gripu s asfaltem ani nemluvím. To je tak rychlé a náhlé že jediná reakce je sešlápnutí brzdy před nárazem do zdi nebo otočením se. Nakonec tedy ano, jezdit se dá, a není to špatné. Člověk dokonce nemá jen pocit, že řídí, je tím zcela pohlcen a snaží se celou dobu auto udržet na trati bez chyby až to kolikrát je křečovité.
- GTS, beta i demo nám dalo možnost nakouknout jak to je. Jasný, čtu to hodně často, že to je lehké, jednoduché bez nějakých emocí. Kdo ale hrál betu či demo déle? Jako když si zapnu PC2 na 20minut, zajedu 6 kol na okruhu tak to bude taky nuda. Je potřeba tomu vždy dát čas, zkusit toho více. Od úterka jsem už najezdil přes 4000km v GTS a zkusil auta v každé třídě. Odezva ve volantu je naprosto dokonalá, každý průser smyk, probrzdění, powerslide je cítit okamžitě a hlavně dřív než se to stane neovladatelné, tak že pokaždé je tu šance to podchytit a dokonce ustát. Není to z ničeho nic náhlá ztráta kontroly nad vozem, který se spakuje a letí do prdele. Když probrzdím volant změkne ale stále je cítit že jedu po asfaltu. Drift to samé. Rychlost v zatáčce, není prakticky možné vyjet ven proto že to cítím že už to prostě víc zatočit nemůže, že ty gumy jsou za limitem. A nemusí mi k tomu pomáhat přehnané kvílení gum nebo volant nakažený vzteklinou! Řízení a odezva je v GTS daleko přirozenější než je tomu v PC2, PC2 to dělá zbytečně složité a klade důraz na to aby to složité bylo.
Říkám to stále, řízení auta není žádná věda, zvládne to každý, stejně tak každý z nás by zvládl řídit závodní auto. Jen že na to nemáme prachy a kontakty, nebo si vážně myslíte, že Hamilton, Vettel atd jsou nějací nadlidi?? Prdlajs mají jen talent a prachy. Když budu od 4 let jezdit motokáry, fotřínka s miliónama tak budu taky profesionální závodník, a třeba i v F1!! Nevím, PC2 je jako když bych si k FIFĚ koupil kopačák (jako G29 k závodní hře) na péru, který postavím před TV a kopu do něj. Ten kop se pak přenese do hry, super simulátor že?? No, a aby to bylo trošku složitější a měli jste fakt super pocit, že do něčeho kopete a nebylo to tak jednoduché jako na hřišti v reálu, tak vám ten kopačák vysypu pískem. Spokojeni? Takhle totiž na mě osobně působí odezva v PC2, nesmyslně přehypovaná. Jezdíte někdo po D1? Občas se tam bohužel vydám, a i přes to jaký je to tankodrom tak se dá volant držet jednou rukou a nic mi do něj nemlátí ani ve 190km/h. Proč tedy v PC2 mám pocit že držím spuštění těžký kulomet z druhé světové? Nic končím, proto že bych tady nadával do nekonečna.
Trámek to napsal dobře, v pondělí PC2 n dvě hodiny a pak zbytek týdne GTS, a upřímně se mi PC2 už ani zapínat nechce. Každému sedí něco jiného a každý hledá něco jiného, ale prosím, nepište tu o něčem, co jste nezkusily nebo ani nemáte. To jsou pak jen hospodské kecy, typu Franta říkal, nikam to nevede a nemá to žádnou váhu. V pořádku, je to přirozené, ale prosím, nepište tu o něčem, co jste pořádně nezkusily nebo ani nemáte.
Zdar a sílu na trati
Re: Gran Turismo - Sport ( prolog - PS4 )
Pokud někdo chce nejlepší driving simulátor (na konzole) musí sáhnout po AC, tento titul je opravdu hodně daleko před ostatními. Dlouho jsem nevěděl, co si mám o GTS myslet. Ze všeho nejvíc mě zajímá samozřejmě fyzika, ale tady se to musí rozdělit na několik „kategorií“. První je desing tratí, které vypadají opravdu skvostně a veškeré ostatní tituly můžou jenom slintat. Problém je ale u obrubníků, vypadají sice dobře, ale chování auta na nich zas už tak dobré není. Může se i přes opravdu vysoký obrubník přejet v plné rychlosti bez ubrání plynu a s autem to skoro ani nehne, největší zklamání je samozřejmě Nordschleife, kde je tento nedostak dost výrazný a brutálně to ubírá na obtížnosti. Když se lízne tráva, s autem to taky skoro ani nehne. V GT6 to bylo super, GTS je v tomto ohledu krokem zpět.
Chování aut na asfaltu takový průšvih není, ale záleží spíš na tom s čím se jede. Závodní auta až moc dobře drží, hlavně ty, kterým je přiškrcen výkon kvůli balancu kategorií. Např. takové GT-R je hotová tragédie, doslova koleje.. Závodní, které nemají omezený výkon a jsou tak říkajíc v plné palbě se už chovají lépe, ale i tak to není zrovna to, co bych si od toho představoval. Např. jedu 200 dám „plnej“ rejd, plnej plyn a nic se nestane, auto má v této rychlosti zabudovanou nějakou nedotáčivost a auto nepřetočíte a to i když zrovna s plným rejdem přejíždíte jakýkoli obrubník, což je docela dost divný. V tomto by si měli vzít příklad z AC a nebo lépe, z reálu.
Co se GTS ale opravdu povedlo je za a) rally, kde jsem si jízdu opravdu užíval, auto reaguje přesně tak, jak bych si představoval, s volantem se dá krásně hrát no prostě paráda, není to takové „skidové“ jako v Dirt 3, kde auto pořád něco hlídá. Musíte pořád pracovat s plynem a volantem, jedním slovem pecka! Za b) produkční káry na sport hardech, případně comfortech. Tohle mělo výborný už GT6, ale tady to mírně zjednodušili, že už to není tak nekompromisní, s volantem a plynem si můžete krásně pohrát a celá zatáčka se dá „v pohodě“ projet powerslidem. I s šunkou, která má 120 koní, je neskutečná zábava a strašně mě baví, jak se auto chová v kterékoli rychlosti. Jedu zatáčkou třeba 140 a auto se po prudším nebo o něco větším zatočení přetočí buď mírně, nebo rovnou jdete z trati, ale to musíte s volantem vyloženě trochu trhnout. Tohle si troufám tvrdit má GTS lepší než AC, kde to je myslím až moc těžký, auto je tam až moc divoký a blbě se tam korigujou větší smyky, kde je prakticky nemožné větší smyk ukočírovat a musí se tam jet až moc přesně. GTS má tohle opravdu vymakaný a docela se divím, že ty závoďáky nejsou trošičku živější.
Nechci, aby někdo nabyl dojmu, že je GTS na řízení moc jednoduchý, jako v každé hře, jak co a taky si od této recenze můžete odečíst můj skill.. Ale závodním by slušela trochu větší obtížnost a ty obruby!!!
Co mě na GTS ještě hodně baví je ten sportovní režim, kde máte zatím 3 závody, kde třeba v jednom zajede Q a hra by vám měla přiřadit stejně silné soupeře, což je opravdu velká paráda a funguje to skvěle. Co mě zatím štve je, že se tyto 3 závody stále nezměnily a od vydání je tam pořád to samý, v betě byly každý den 3 nové závody a doufám, že se tento systém co nejdříve vrátí. Ještě jsou tam připravené 3 šampionáty s pevným datem konání a vy si jen vyberete hodinu, v jakou chcete závod jet, možnosti jsou od 20:00-24:00, rozřazení by mělo být opět podle Q a jaký jste jezdec, když máte dobrá hodnocení, tak by jste v lobby neměli potkat nějaký hovado.. V tomto má GTS neskutečný potenciál a nezbývá než doufat, že to nějak neposerou.
Ještě bych chtěl napsat nějaké negativum na PC2, ale hru nemám a ani ji nikdy neplánuju koupit a už vůbec ne po tom, co napsal xanavi. Můžu se jenom domnívat, že se prakticky nic nezměnilo a je to stejná sračka jako PC1 – pocit z rychlosti z důvodu nereálně zvlněných tratí, kde jsou v zatáčkách jakési neviditelné „schody“, které do volantu dávají takové rány, jakoby jste skutečně na něco vjeli. Z mých postřehů z hraní PC1 jsem ještě vypozoroval, že když jedete v ideální stopě, tak do volantu takové rány nejdou, ale když zatáčku lehce probrzdíte a jedete jí tedy vnějškem tak jdou do volantu skutečně bomby, jak kdyby jste přejížděli nějaké retardéry, nebo jako by na vnějšku zatáčky byly spíš nějaké „schody“. Toto se mi osobně stávalo např.v některých zatáčkách okruhu Sonoma, v jedné to bylo ale opravdu brutální, tam byly na vnějšku vyloženě nějaké skokánky, kdy se na každém auto doslova vzneslo a rána do volantu jako kráva a takovým způsobem se nedotáčivost opravdu nesimuluje.. Opravdu se divím, že to někoho může bavit, nebo jednoduše nevidí, že je to blbost. V GTS je to řešené daleko lépe, stejně jako v předchozích dílech. Když jedete zatáčku vnějškem, do volantu žádné rány nejdou a všechno je krásně plynulé, jak to má být. GT to řeší menší ztrátou přilnavosti, jako že jste vyjeli z ideální stopy, což je daleko víc uvěřitelnější než dávat na vnějšek zatáček „schody“. Kdo byl někdy na okruhu ví, že je tam v drtivé většině případů výborný asfalt a trať je dá se říci „dokonalá placka“ bez nějakých výraznějších nerovností. Neplést si to ale s převýšením, to je trochu něco jiného..
Chování aut na asfaltu takový průšvih není, ale záleží spíš na tom s čím se jede. Závodní auta až moc dobře drží, hlavně ty, kterým je přiškrcen výkon kvůli balancu kategorií. Např. takové GT-R je hotová tragédie, doslova koleje.. Závodní, které nemají omezený výkon a jsou tak říkajíc v plné palbě se už chovají lépe, ale i tak to není zrovna to, co bych si od toho představoval. Např. jedu 200 dám „plnej“ rejd, plnej plyn a nic se nestane, auto má v této rychlosti zabudovanou nějakou nedotáčivost a auto nepřetočíte a to i když zrovna s plným rejdem přejíždíte jakýkoli obrubník, což je docela dost divný. V tomto by si měli vzít příklad z AC a nebo lépe, z reálu.
Co se GTS ale opravdu povedlo je za a) rally, kde jsem si jízdu opravdu užíval, auto reaguje přesně tak, jak bych si představoval, s volantem se dá krásně hrát no prostě paráda, není to takové „skidové“ jako v Dirt 3, kde auto pořád něco hlídá. Musíte pořád pracovat s plynem a volantem, jedním slovem pecka! Za b) produkční káry na sport hardech, případně comfortech. Tohle mělo výborný už GT6, ale tady to mírně zjednodušili, že už to není tak nekompromisní, s volantem a plynem si můžete krásně pohrát a celá zatáčka se dá „v pohodě“ projet powerslidem. I s šunkou, která má 120 koní, je neskutečná zábava a strašně mě baví, jak se auto chová v kterékoli rychlosti. Jedu zatáčkou třeba 140 a auto se po prudším nebo o něco větším zatočení přetočí buď mírně, nebo rovnou jdete z trati, ale to musíte s volantem vyloženě trochu trhnout. Tohle si troufám tvrdit má GTS lepší než AC, kde to je myslím až moc těžký, auto je tam až moc divoký a blbě se tam korigujou větší smyky, kde je prakticky nemožné větší smyk ukočírovat a musí se tam jet až moc přesně. GTS má tohle opravdu vymakaný a docela se divím, že ty závoďáky nejsou trošičku živější.
Nechci, aby někdo nabyl dojmu, že je GTS na řízení moc jednoduchý, jako v každé hře, jak co a taky si od této recenze můžete odečíst můj skill.. Ale závodním by slušela trochu větší obtížnost a ty obruby!!!
Co mě na GTS ještě hodně baví je ten sportovní režim, kde máte zatím 3 závody, kde třeba v jednom zajede Q a hra by vám měla přiřadit stejně silné soupeře, což je opravdu velká paráda a funguje to skvěle. Co mě zatím štve je, že se tyto 3 závody stále nezměnily a od vydání je tam pořád to samý, v betě byly každý den 3 nové závody a doufám, že se tento systém co nejdříve vrátí. Ještě jsou tam připravené 3 šampionáty s pevným datem konání a vy si jen vyberete hodinu, v jakou chcete závod jet, možnosti jsou od 20:00-24:00, rozřazení by mělo být opět podle Q a jaký jste jezdec, když máte dobrá hodnocení, tak by jste v lobby neměli potkat nějaký hovado.. V tomto má GTS neskutečný potenciál a nezbývá než doufat, že to nějak neposerou.
Ještě bych chtěl napsat nějaké negativum na PC2, ale hru nemám a ani ji nikdy neplánuju koupit a už vůbec ne po tom, co napsal xanavi. Můžu se jenom domnívat, že se prakticky nic nezměnilo a je to stejná sračka jako PC1 – pocit z rychlosti z důvodu nereálně zvlněných tratí, kde jsou v zatáčkách jakési neviditelné „schody“, které do volantu dávají takové rány, jakoby jste skutečně na něco vjeli. Z mých postřehů z hraní PC1 jsem ještě vypozoroval, že když jedete v ideální stopě, tak do volantu takové rány nejdou, ale když zatáčku lehce probrzdíte a jedete jí tedy vnějškem tak jdou do volantu skutečně bomby, jak kdyby jste přejížděli nějaké retardéry, nebo jako by na vnějšku zatáčky byly spíš nějaké „schody“. Toto se mi osobně stávalo např.v některých zatáčkách okruhu Sonoma, v jedné to bylo ale opravdu brutální, tam byly na vnějšku vyloženě nějaké skokánky, kdy se na každém auto doslova vzneslo a rána do volantu jako kráva a takovým způsobem se nedotáčivost opravdu nesimuluje.. Opravdu se divím, že to někoho může bavit, nebo jednoduše nevidí, že je to blbost. V GTS je to řešené daleko lépe, stejně jako v předchozích dílech. Když jedete zatáčku vnějškem, do volantu žádné rány nejdou a všechno je krásně plynulé, jak to má být. GT to řeší menší ztrátou přilnavosti, jako že jste vyjeli z ideální stopy, což je daleko víc uvěřitelnější než dávat na vnějšek zatáček „schody“. Kdo byl někdy na okruhu ví, že je tam v drtivé většině případů výborný asfalt a trať je dá se říci „dokonalá placka“ bez nějakých výraznějších nerovností. Neplést si to ale s převýšením, to je trochu něco jiného..
Re: Gran Turismo - Sport ( prolog - PS4 )
Čau, po dlouhé době se zapojuju do nějaké GT komunity (naposledy gtarena.cz). Dlouho jsem čekal na Gran turismo. S výhledem brzké (haha) bety jsem koupil PS4 10.1.2016. Jak to s betou dopadlo všichni víte. S poměrně velkou konkurencí vyvstala i otázka, zda jít do AC, PC nebo být věrný GT (případně na PC hodit FM7). Nakonec jsem něco ojezdil v PC1, projel jsem si i demo FM7 a GTS. A i když GTS oproti konkurentům nepraská ve švech, nemůžu se ubránit tomu, že je to prostě GT s tím starým známým dobrým pocitem neustálého obdivu motoristického průmyslu.
Pro mě bylo zásadní rozhodnutí, jestli mi bude chybět klasická kariéra a hromadění aut v garáži. Málem jsem GTS zavrhl, ale nakonec jsem mu dal šanci, zakoupil digital deluxe a jsem fakt spokojenej.
Co bych vypíchl (není řazeno podle důležitosti):
1)Foto režim nezklamal, pecka! Nepřeberné množství scenérií včetně Prahy a Telče!
2)České titulky - není to pro mě důležitý ale potěší.
3)Parádní grafika - je radost sledovat záznam závodu
4)Lepší zvuky - Auta nejsou už jako vysavače, mají větší říz než v GT5/6
5)Online režim - řazení do tříd včetně férovosti je supr. Momentálně jsem D/A, tj. jezdim pomalu, ale snažím se bejt férovej - no a tak jezdim s lidma, který taky jezděj (relativně) pomalu a snažej se bejt férový. Občas je nějakej ťukanec nebo někdo někoho vystčí z trati, ale je dost znát posun z B do A. Pro mě smysluplnej online, kterej je napínavej a pokud skončím na špatným místě, je to jenom mejma chybama (aspoň od tý doby, co mám férovost (sportmanship) na A). Čili jsem v podstatě pověsil (klasickou) offline kariéru na hřebík a jezdím online.
6)Zkoušky - všemožné zkoušky ať už se jedná o autoškolu, výzvy nebo učení tratí jsou alespoň pro mě super výzva na zlatou. Baví mě.
7)Ovladatelnost na volantu (T300 RS) i gamepadu - jezdím závody na obojím. Volant je samozřejmě o něčem jiném, nicméně ani s gamepadem nepropadám panice a jízdu si užiju.
Co se mi nelíbí:
1)Sportmanship school (škola férovosti - sportovní chování) má dvě krátký videa, který jsou hezký, ale podle mě nikoho nic nenaučej. Pokud je tu tendence vychovávat lidi, měli by všichni projít několika typickejma situacema přímo za volantem, kde se budou muset zachovat správně (respektovat výběr stopy závodníka před nimi, pustit o kolo vpřed jedoucího, atd....).
2)Hra mi dává vozy, které jsem dostal v deluxe edici. Ani jeden ale nemohu prodat (důvod - dlc / dárek). Co mám jako dělat se dvěma autama, když hra podporuje různý profily pro vzhled/nastavení vozu, které se dají přepínat?
3)Značně omezené (ale cool) VR - pokud bych mohl ve VR jet online závod/školu/výzvy atd..., chrochtám blahem!
4)Občas penalizace i když do mě někdo najede a přišpendlí mě k manťáku - nechápu - většinou se to neobejde bez ztráty pozice (klidně tří) a ještě navrch penalizace. Nicméně po přesunu do kategorie férovosti A se toto již téměř vůbec neděje - ostatní se fakt snaží do jiných závodníků nebourat
5)Málo aut - tady mě nechápejte špatně - číslo 160 (nebo kolik jich je) není špatné, nicméně často je jeden model udělaný pro více tříd. Nepotřebuju 20 Ferrari, ale bylo by fajn mít alespoň 4 různé modely. Stejně tak u ostatních automobilek. Díky tomu, že jsem fanda Renaultu, tak to není takovej průser (Clio, Megane a RS01).
6)Vision auta - podle mě by jich stačilo míň. Klidně do 5. Je jich tu zbytečně moc na úkor reálných vozů - jinak bych proti nim nic neměl - přece jen v GT5 měl Vision red bull trochu jinou auru, jelikož nebylo jednoduchý ho získat. Tady si jakékoliv VGT prostě koupíte - no taky něco stojí, ale není tak nedostižný.
Celkově hru hodnotím velmi pozitivně. Je v ní velký potenciál pro obsahový růst. Zároveň s rostoucí komunitou je zde i výhled dobrého naplnění všech tříd (výkonnostní třída x férovost) pro kvalitní naplnění všech závodů. Závody mají dobrou atmosféru. V případě free DLC rozšiřující auta, tratě i offline obsah nebudu mít důvod jezdit jinde. Můžu doporučit (jako závodník amatér, pro kterého by byla AC už asi moc silný kafe ).
Pro mě bylo zásadní rozhodnutí, jestli mi bude chybět klasická kariéra a hromadění aut v garáži. Málem jsem GTS zavrhl, ale nakonec jsem mu dal šanci, zakoupil digital deluxe a jsem fakt spokojenej.
Co bych vypíchl (není řazeno podle důležitosti):
1)Foto režim nezklamal, pecka! Nepřeberné množství scenérií včetně Prahy a Telče!
2)České titulky - není to pro mě důležitý ale potěší.
3)Parádní grafika - je radost sledovat záznam závodu
4)Lepší zvuky - Auta nejsou už jako vysavače, mají větší říz než v GT5/6
5)Online režim - řazení do tříd včetně férovosti je supr. Momentálně jsem D/A, tj. jezdim pomalu, ale snažím se bejt férovej - no a tak jezdim s lidma, který taky jezděj (relativně) pomalu a snažej se bejt férový. Občas je nějakej ťukanec nebo někdo někoho vystčí z trati, ale je dost znát posun z B do A. Pro mě smysluplnej online, kterej je napínavej a pokud skončím na špatným místě, je to jenom mejma chybama (aspoň od tý doby, co mám férovost (sportmanship) na A). Čili jsem v podstatě pověsil (klasickou) offline kariéru na hřebík a jezdím online.
6)Zkoušky - všemožné zkoušky ať už se jedná o autoškolu, výzvy nebo učení tratí jsou alespoň pro mě super výzva na zlatou. Baví mě.
7)Ovladatelnost na volantu (T300 RS) i gamepadu - jezdím závody na obojím. Volant je samozřejmě o něčem jiném, nicméně ani s gamepadem nepropadám panice a jízdu si užiju.
Co se mi nelíbí:
1)Sportmanship school (škola férovosti - sportovní chování) má dvě krátký videa, který jsou hezký, ale podle mě nikoho nic nenaučej. Pokud je tu tendence vychovávat lidi, měli by všichni projít několika typickejma situacema přímo za volantem, kde se budou muset zachovat správně (respektovat výběr stopy závodníka před nimi, pustit o kolo vpřed jedoucího, atd....).
2)Hra mi dává vozy, které jsem dostal v deluxe edici. Ani jeden ale nemohu prodat (důvod - dlc / dárek). Co mám jako dělat se dvěma autama, když hra podporuje různý profily pro vzhled/nastavení vozu, které se dají přepínat?
3)Značně omezené (ale cool) VR - pokud bych mohl ve VR jet online závod/školu/výzvy atd..., chrochtám blahem!
4)Občas penalizace i když do mě někdo najede a přišpendlí mě k manťáku - nechápu - většinou se to neobejde bez ztráty pozice (klidně tří) a ještě navrch penalizace. Nicméně po přesunu do kategorie férovosti A se toto již téměř vůbec neděje - ostatní se fakt snaží do jiných závodníků nebourat
5)Málo aut - tady mě nechápejte špatně - číslo 160 (nebo kolik jich je) není špatné, nicméně často je jeden model udělaný pro více tříd. Nepotřebuju 20 Ferrari, ale bylo by fajn mít alespoň 4 různé modely. Stejně tak u ostatních automobilek. Díky tomu, že jsem fanda Renaultu, tak to není takovej průser (Clio, Megane a RS01).
6)Vision auta - podle mě by jich stačilo míň. Klidně do 5. Je jich tu zbytečně moc na úkor reálných vozů - jinak bych proti nim nic neměl - přece jen v GT5 měl Vision red bull trochu jinou auru, jelikož nebylo jednoduchý ho získat. Tady si jakékoliv VGT prostě koupíte - no taky něco stojí, ale není tak nedostižný.
Celkově hru hodnotím velmi pozitivně. Je v ní velký potenciál pro obsahový růst. Zároveň s rostoucí komunitou je zde i výhled dobrého naplnění všech tříd (výkonnostní třída x férovost) pro kvalitní naplnění všech závodů. Závody mají dobrou atmosféru. V případě free DLC rozšiřující auta, tratě i offline obsah nebudu mít důvod jezdit jinde. Můžu doporučit (jako závodník amatér, pro kterého by byla AC už asi moc silný kafe ).
-
-
- Příspěvky: 350
- Registrován: 23.3.2012 06:10
- PSN ID: GT-Racing.cz_MS
- Bydliště: kousek od Hradce Králové
Re: Gran Turismo - Sport ( prolog - PS4 )
Zdar pánové! Zítra (vlastně dnes) má vyjít velké rozšíření hry GT Sport, vypadá to na balík Singleplayeru viz GT5, závody od Začátečníků, přes Pokročilé, Expert, až po Endurance? Vypadá to i na slušný balík aut, nevím nic o tratích, víte víc???
RC cars 1/10 elektro
- pavel67
-
- Příspěvky: 1086
- Registrován: 21.3.2012 23:09
- PSN ID: pavel67_cz
- Bydliště: Kósek vod Brna :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gran Turismo - Sport ( prolog - PS4 )
http://www.gran-turismo.com/cz/news/00_8407068.html
Jenom jsem to prolitnul očima, jestli najdeš víc...
A nejspíš po údržbě, takže za chvíli ráno.
Jenom jsem to prolitnul očima, jestli najdeš víc...
A nejspíš po údržbě, takže za chvíli ráno.
...každej má něco, já jezdím...
-
-
- Příspěvky: 350
- Registrován: 23.3.2012 06:10
- PSN ID: GT-Racing.cz_MS
- Bydliště: kousek od Hradce Králové
Re: Gran Turismo - Sport ( prolog - PS4 )
Dík, je to i ve hře, ale tam jen engliš , tak jsem prd rozuměl (teda něco jsem vydedukoval). Hezký přídavek, hlavně pro single hráče, jako já. Škoda ty tratě zatím žádné, ale vypadá to, že nějaké brzy budou. Trochu mě zaráží, že budou měnit obtížnost, kterým směrem??? Doufám, že to nevyšpónujou tak, že na zlaťáčky nedosáhnu, ještě zdaleka nemám kariéru hotovou.
RC cars 1/10 elektro
Re: Gran Turismo - Sport ( prolog - PS4 )
Jo to bude akorát pro mě, já se nikam neženu, jen se kochám.
P.S. Sotva jsem dokončil autoškolu, tak mění obtížnost, to mi vyšlo vo fous, ufff.
P.S. Sotva jsem dokončil autoškolu, tak mění obtížnost, to mi vyšlo vo fous, ufff.
Re: Gran Turismo - Sport ( prolog - PS4 )
Nemal som to už týždeň zapnuté,takže otázka na profíkov.Ako to vidíte po tom update 1.06?Vraj menili fyziku a údajne je to viac cassual.
Re: Gran Turismo - Sport ( prolog - PS4 )
No ono měnit fyziku není taková prdel, jak se může na první pohled zdát. Na to by si ani netroufli.. Spíš to vypadá, že se závodní auta přezuly z RH na RM (časovej rozdíl tomu odpovídá), s tím, že se teď vlastně RM jmenují RH atd, jednoduše to celé posunuli o jeden stupeň a jediný co museli po vzoru pirelli udělat, je nová super, hyper, ultra, giga soft pneu. Moc nadšenej z toho sice nejsem, ale tenhle „drobnej“ zásah změnil rozložení sil alespoň ve třídě Gr 3, kde už nebude dominovat Beetle!! Protože se nám to díky přezutí na RM trochu zestabilnilo, tak ty hůř ovladatelný auta budou teď o nějakou tu desetinku rychlejší a naopak to uškodí stabilním autům typu Beetle.. Navíc těm profíkům, kteří používají asisty to taky moc nepřidá, respektive už nemají takovou výhodu. Takže možná změna k lepšímu, ale to si musíte dát do hodně velkejch uvozovek..
Re: Gran Turismo - Sport ( prolog - PS4 )
Díky Derek.Pokial je to smerované k vyrovnaniu rozdielov medzi autami,tak schvalujem.Gr.3 je to samý Beatle a Porsche.Nemám teraz času na jazdenie,preto sa pýtam.
-
-
- Příspěvky: 350
- Registrován: 23.3.2012 06:10
- PSN ID: GT-Racing.cz_MS
- Bydliště: kousek od Hradce Králové
Re: Gran Turismo - Sport ( prolog - PS4 )
Pánové dívali jste se někdo na licence, jízdy s úkolem, časovka na trati (na licence jsem se vlastně nekoukal, alo asi to bude stejné)? Namátkou jsem se díval a nenašel jsem čas ani svůj, ani čas přátel??? Předpokladám, že nejspíš tím, že změnili fyziku (vlastnosti pneu? jak psal Derek) a tím i podmínky, vše je smazáno!!! Zůstaly samozřejmě medaile. Mrkněte prosim, jestli to máte také tak, děkuji!
RC cars 1/10 elektro