PCARS2

vše co se týká závodních simulátorů a her
Uživatelský avatar
joshuabaraka
  
  
Příspěvky: 68
Registrován: 8.5.2012 11:00
PSN ID: GT-Racing-cz_JSH

Re: PCARS2

Příspěvek od joshuabaraka »

Project nemam, zatim nekupuji. Koukam budou na lance k dispozici k zapujceni. A to je dobre! At mi to tam nestoji plonkove. Mam na mysli sedacku s volantem. Jinak budu hrat hokej! ;)
Uživatelský avatar
xanavigtr
 
 
Příspěvky: 279
Registrován: 23.6.2014 15:18

Re: PCARS2

Příspěvek od xanavigtr »

Tak že lidičky, mám tu menší problémek. Pamatujete na ten problém v PCARS, kdy z níčeho nic se auto seklo na trati a volant byl šejdrem? Nějaký PITSOP bug nebo jak se to říkalo. Dělalo to především Thrustmastrům prý.

Tak já vám povím nový příběh, druhý díl z PCARS2.

Včera jsem si dal závod kvůli trofeji (nepodstatné) na okruhu Le Mans s Porsche 911 GT1. Nastvail jsem si 25 minut a time progres 60X, jak se píše. Rozjel jsem závod a na konci třetího kola před šikanou FORD na brzdách najednou mrda do volantu a auto jelo rovně. Zastavil jsem v písku, chtěl se rozjet a do volantu okamžitě rány jak když jedu 400km/h po železničních pražcích, k tomu navíc ať jsem volantem točil doleva či doprava auto jelo pořád doprava nebo rovně, doleva to prostě nezatočilo ani trošku spíš táhlo doprava. Tak že jsem to odstavil nechal doběhnout čas, projel cílem jako kokot a šel spát. Ok, třeba jen šotek, jen že. Před chvilkou jsem si pustil v kariéře GT3 na okruhu Austin - COTA - prostě okruh amerika, letmý start zelené světlo plný plyn paráda, jak jsem ale dosáhl rychlosti cca 180km/h okamžitě pražce ! Na brzdách dvojté pražce. Auto sice jede jak by mělo ale volant je totálně v prdeli, asi neví co dělat ?! jak pohnu volantem pražce, jak zabrzdím pražce, jak jedu přes 180 pražce !!

Už se to někomu stalo?
Uživatelský avatar
pavel67
 
 
Příspěvky: 1086
Registrován: 21.3.2012 23:09
PSN ID: pavel67_cz
Bydliště: Kósek vod Brna :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: PCARS2

Příspěvek od pavel67 »

Já jsem ještě žádný takový "problém" nezaznamenal. Zatím se furt plácám s tou Ginettou... :(
...každej má něco, já jezdím...
Uživatelský avatar
Trámek
 
 
Příspěvky: 771
Registrován: 22.3.2012 16:39
PSN ID: TRAMEK-CZ GT-Racing
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: PCARS2

Příspěvek od Trámek »

Xane, se nediv, vždyť si to od lanky ještě nevypnul... volant už nemůže :lol: :mrgreen: :D
Mometálně jezdím Gran Turismo Sport. Playseat home made, TV UHD 4K, PS4 PRO + volant T300 RS. Trámek
Vejce
Příspěvky: 6
Registrován: 15.2.2017 15:59
PSN ID: Vejce

Re: PCARS2

Příspěvek od Vejce »

Prazce jako ty nemam, ale obcas mi to do volantu celkem bezduvodne a docela silne jakoby kopne
Martinsipy
 
 
Příspěvky: 350
Registrován: 23.3.2012 06:10
PSN ID: GT-Racing.cz_MS
Bydliště: kousek od Hradce Králové

Re: PCARS2

Příspěvek od Martinsipy »

Nojo, zlatý GTčko :lol: ;)
To jsou ty rychlokvašky :mrgreen: GTčko bude za ty čtyři jahry připravy vymazlený :lol: 8-)
RC cars 1/10 elektro
Uživatelský avatar
ToyRipper
 
 
Příspěvky: 552
Registrován: 15.1.2013 16:36
PSN ID: ToyRipper

Re: PCARS2

Příspěvek od ToyRipper »

Vysel update. Zaclo to spravne savovat, SOFTy uz jsou rychlejsi jak HARDy, menu vali na 100 a na nic se neceka. Netusim jak online, dejte vedet. Hlavne jestli jsou videt panaci v PITu. Jinak to vypada vse opravene :) Cool.
derek
Příspěvky: 74
Registrován: 22.3.2012 13:30

Re: PCARS2

Příspěvek od derek »

Na store dali demo PC2 tak mi to nedalo a musel jsem to zkusit. Pokud jste velkými fanoušky této hry, dál ve čtení raději nepokračujte.. :lol: Sice nejsem moc spokojený s chováním auta na obrubnících v GTS, ale PC2 to posunulo na novou úroveň, respektive je to ještě tak 2x horší. Auto se při přejíždění obrubníků chová, jakoby jste přejížděly nějakou houpačku, místo nějakých vibrací. Nebo to někdy vypadá, že jsou obrubníky pouze namalované. Zpětná odezva do volantu 0.
Chování auta na asfaltu je takové zvláštní, mám pocit, jakoby se pneu nedotýkaly asfaltu a auto doslova plulo nad tratí. Měl jsem docela problém vyjet ze zatáčky powerslidem, respektive se auto spíš tak podivně kroutí a skoro vůbec není cítit.. Jediná věc, která vypadá uvěřitelně je, když se jde tvrdě na brzdy, to se jim opravdu povedlo! Ale na druhou stranu jsou auta při brzdění a mírném zatočení vybavena brutální přetáčivostí, asi opět kvůli tomu, aby to "vypadalo".
V demu je závod s Ferrari GT3 na vodě, na což jsem se skutečně těšil. Mokrá trať vypadá super, hlavně louže, které vypadají skutečně uvěřitelně. Louže jsou hezky zpracované mezi vnitřním obrubníkem a asfaltem, když se na ně najede tak ho to náležitě potrestá. Osychající stopa též super, za to palec nahoru! Ale jinak.. Vůbec nechápu, pro koho se ta hra vlastně dělá. I na vodě se to auto musí chovat tak debilně, že to uřídí i dement s IQ delfína? Nejvíc mě dostává, že auto ani při největším lijáku nezahrabe ani na první rychlostí stupeň!!! To jako vážně? (nemám na mysli rozjezd z 0) Asisty mám samozřejmě vypnuté. Jízda mimo trať, respektive když přejíždím jednou částí auta ten umělý trávník za obrubníkem auto vůbec, ale vůbec nerozhodí, natož abyste dostali alespoň smyk (za deště)!!! Tohle snad ani není možný! V GTS to někdy prohrábne i na trojku a to na suchu! Natož až tam přidaj déšť tak jsem zvědavej, kolik to uřídí lidí a jak všichni budou nadávat jak je to nereálný a že se to nedá řídit. No ale i teď na suchu, při obtížnosti řízení jaké je, tam má 80% lidí zaplou minimálně TCS.. :lol:
Jinak jsem si ještě všimnul, že je defaultně nastavená deadzona na 1. Je vidět, že si vývojáři opravdu věří.. :lol: V PC1 se auto při nastavení deadzony na 0 nedalo udržet v přímém směru. To se ale tady podařilo vyřešit a s nastavením na 0 žádný problém není. O to víc nechápu default na 1!
Nakonec menší shrnutí: PC2 je pro delfíny nebo pro děti do 6-ti let, GTS je docela dobrej balanc a konzolovým simulacím vévodí AC.
perisbond007
 
 
Příspěvky: 166
Registrován: 29.3.2012 15:27
PSN ID: perisbond007

Re: PCARS2

Příspěvek od perisbond007 »

=D. Ještě jeden
derek
Příspěvky: 74
Registrován: 22.3.2012 13:30

Re: PCARS2

Příspěvek od derek »

Neboj, prijde s vydanim PC3.. :lol:
Odpovědět