GT Academy 2014
GT Academy 2014
hanzi sry, ale 4GB z ulozny tahat rychloatí max300kb nebudu. Proč pro takové velikosti vybíráte nejdražší úložnu
GT Academy 2014
To jo no. Navíc by to chtělo zapracovat na trochu profesionálnějším PR.
Jinak, na úpravu, resp. na převod do nějakého rozumného kodeku je vynikající Handbrake.
Jinak, na úpravu, resp. na převod do nějakého rozumného kodeku je vynikající Handbrake.
- Hanz.77
-
- Příspěvky: 1654
- Registrován: 24.3.2012 20:08
- PSN ID: GT-Racing-cz_H77
- Bydliště: Nurburgring, Le Mans,Monza,Spa,Brno,
- Kontaktovat uživatele:
GT Academy 2014
Na profesionální PR to zpracuji hned jak na to budu mít čas. A hlavně až se třeba s tím handbreak naučim.
Dnes byla ješte spousta starostí s Majklovo GT Academy a s tím co bude dál. Takže až ted se dostávám na shlédnutí replay obou závodů a jdu napsat vyjadrení komisaře. At se zítra večer mohou nahodit výsledky. Ale jestli se chce toho PR zpracování chopit místo mě klidně může.
Dnes byla ješte spousta starostí s Majklovo GT Academy a s tím co bude dál. Takže až ted se dostávám na shlédnutí replay obou závodů a jdu napsat vyjadrení komisaře. At se zítra večer mohou nahodit výsledky. Ale jestli se chce toho PR zpracování chopit místo mě klidně může.
Paddockforum
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
GT Academy 2014
zprávy z tisku:
Evropský Race Camp (Silverstone) prý proběhne od 29. července do 6. srpna a zúčastní se jej 42 nejtalentovanějších hráčů Gran Turismo 6 z 12 evropských zemí.
Evropský Race Camp (Silverstone) prý proběhne od 29. července do 6. srpna a zúčastní se jej 42 nejtalentovanějších hráčů Gran Turismo 6 z 12 evropských zemí.
- Hanz.77
-
- Příspěvky: 1654
- Registrován: 24.3.2012 20:08
- PSN ID: GT-Racing-cz_H77
- Bydliště: Nurburgring, Le Mans,Monza,Spa,Brno,
- Kontaktovat uživatele:
GT Academy 2014
To už víme. Majkl odlétá 28.7.2014.
Paddockforum
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
GT Academy 2014
Kurňa to nabírá pěkně na obrátkách.
Redjous75 - to je podpis.A né ty Vaše hemzi co tam máte.
- pavel67
-
- Příspěvky: 1086
- Registrován: 21.3.2012 23:09
- PSN ID: pavel67_cz
- Bydliště: Kósek vod Brna :-)
- Kontaktovat uživatele:
GT Academy 2014
do 3.8. jsem v Chorvatsku - mějte se tu a Majkle - držím palce
...každej má něco, já jezdím...
- markoduno
-
- Příspěvky: 1996
- Registrován: 21.3.2012 23:18
- PSN ID: GT-Racing-cz_MK
- Bydliště: Čáslav - dílna za garáží
GT Academy 2014
Pro ty, kteří nechodí na hl.stránku sem dávám odkaz.
Majkl
Majkl
GT Academy 2014
Nikde nejsou zadne zpravy.... Az dnes jsem se docetl....
Day 3 eliminations included the following finalists:
Benelux - Kenny Herremans (Bel)
France - Mickaël Peeters
Iberia - Cristian Manzano (Esp)
Italy - Pietro Punzo
Russia - Vitalii Berchikov
SwePoCzech - Michal Šmídl (Cze)
UK - Shane Green
Takze se Majkl dostal do tretiho dne.
Urcite gratulace a doufam se mu to podari nekde zurocit v realracing.
Good luck!
Day 3 eliminations included the following finalists:
Benelux - Kenny Herremans (Bel)
France - Mickaël Peeters
Iberia - Cristian Manzano (Esp)
Italy - Pietro Punzo
Russia - Vitalii Berchikov
SwePoCzech - Michal Šmídl (Cze)
UK - Shane Green
Takze se Majkl dostal do tretiho dne.
Urcite gratulace a doufam se mu to podari nekde zurocit v realracing.
Good luck!
GT Academy 2014
Je vidět že nesleduješ hl. stránku Tam je každý den nával nových informací...
http://www.gt-racing.cz/gt-academy-2014 ... /#comments
http://www.gt-racing.cz/gt-academy-2014 ... /#comments
Tak kecáš nebo jedeš?
Re: GT Academy 2014
Do pytle, ja netusil, ze k tem clankum je i diskuze!!! Aaaaj.
Pekne jsem si pocetl ted. Tesim se az nam na LANce Majkl povyklada osobne zazitky.
Svezeni na Silverstone musela byt proste parada.
Pekne jsem si pocetl ted. Tesim se az nam na LANce Majkl povyklada osobne zazitky.
Svezeni na Silverstone musela byt proste parada.
- Hanz.77
-
- Příspěvky: 1654
- Registrován: 24.3.2012 20:08
- PSN ID: GT-Racing-cz_H77
- Bydliště: Nurburgring, Le Mans,Monza,Spa,Brno,
- Kontaktovat uživatele:
GT Academy 2014
Prozradím jenom něco málo. No ono jde o to jestli bude mít Majkl na LANku vůbec čas. Aby jsme my nemuseli jet někam za ním.
Paddockforum
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
- markoduno
-
- Příspěvky: 1996
- Registrován: 21.3.2012 23:18
- PSN ID: GT-Racing-cz_MK
- Bydliště: Čáslav - dílna za garáží
GT Academy 2014
určitě se na místě vyskytují zvědové různých stájí
GT Academy 2014
Aaaaaha! No tak mu zavolame a budem se na nej divat v televiziHanz.77 píše:Prozradím jenom něco málo. No ono jde o to jestli bude mít Majkl na LANku vůbec čas. Aby jsme my nemuseli jet někam za ním.
- Hanz.77
-
- Příspěvky: 1654
- Registrován: 24.3.2012 20:08
- PSN ID: GT-Racing-cz_H77
- Bydliště: Nurburgring, Le Mans,Monza,Spa,Brno,
- Kontaktovat uživatele:
GT Academy 2014
Uvidíme Toyi. Nechci nic zakřiknout. Michal nám to poví sám až přijede. Ale voláme si každý den a každý den si tam kluci náramně užívají. Asi by mi ani nevadilo, že bych vypadl hned v prvním kole. Protože i program pro vypadnuté je jak to slyším docela super.
Paddockforum
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
GT Academy 2014
O tom ani nevaham. Je mi jasne, ze tyden straveny tim ze blbnes v autech nema chybu
Bohuzel si o tom muzu nechat zdat
Bohuzel si o tom muzu nechat zdat
- markoduno
-
- Příspěvky: 1996
- Registrován: 21.3.2012 23:18
- PSN ID: GT-Racing-cz_MK
- Bydliště: Čáslav - dílna za garáží
GT Academy 2014
ctrl+c a potom ctrl+v. Někteří facebook nemají, ale jinak pěkné a gratuluji
Michalova zpověď:
GT Academy 2014 - Silverstone Race Camp. Můj pohled na celou věc
V úterý jsme měli základní fitness test a kontrolu u doktora. Také jsme si zkusili velikosti kombinéz, bot a dalších věcí. Samozřejmě hromada interview nesměla chybět. Celkově byl den hodně dlouhý a celkem nudný. Moc se toho nedělo a těšili jsme se na další den.
Ve středu byl první pořádný den. Bylo nám řečeno, že si ráno máme vzít fitness kit. Všichni z týmu jsme očekávali, že si půjdeme nejspíše zaběhat nebo nás čeká další test, podobný tomu, který jsme měli v předchozím dni. Dorazili jsme na místo a zjistili jsme, že nás čeká Assault Course (vojenská zkouška), která měla přes dva kilometry. Na videu je hezky vidět, o co šlo: https://www.youtube.com/watch?v=lUNYD1G ... Cy-YUqPRoQ
Hromada modřin po dokončení, ale sladký pocit výhry v týmu. Skvělé nakopnutí na začátek. Pak hned rychlá sprcha, převléknout do racing kitu a směr Stowe Circuit (součást Silverstonu). Čekal nás Benchmark Test, měli jsme čtyři kola v 370Z Nismo. První tři kola se neměřili, abychom si zvykli, a v posledním kole jsme na to museli šlapat a zajet svůj best lap. Přistoupil jsem k tomu rozumně, abych neudělal zbytečnou chybu. Nevěděli jsme časy a tušili jsme, že nás dnes nebo zítra bude čekat vyřazování.
Poté nás čekala jiná konfigurace okruhu (Silverstone International). Dvě auta - Nissan GT-R a 370Z Nismo, vedle nás instruktor a v každém autě zase tři nebo čtyři kola, měli jsme poslouchat, co nám říkají. Řekli mi, že nemám být tolik agresivní a tak jsem to začal zlepšovat. Celkově si troufám říct, že mi to šlo.
Po ježdění jsme měli oběd a vyrazili na oválový okruh nedaleko Silverstonu. Čekal nás týmový závod ve starých Micrách, které jsou přizpůsobené na tento typ Stock Car závodů. Zavařené dveře, žádné zrcátka a co nejvíce odlehčené. Tento závod jsem rozjížděl. Startovali jsme první, ale moc jsem protočil kola na startu a předjeli nás kluci z Beneluxu. Pak jsem držel druhou pozici, auto vůbec nejelo, žádný výkon oproti ostatním, stav našich gum byl také všemožný, jen ne dobrý. Nevzdávali jsme to a věděli jsme, že s tím nic neuděláme. Drželi jsme druhé místo, ale nakonec skončili třetí. Užili si hodně srandy a vyzkoušeli něco nového.
Na další ráno nám bylo řečeno, že si máme opět vzít fitness kit. Pak jsme byli ale hodně překvapeni, že se začalo vyřazovat. Josef Král řekl, že se skupina podle benchmarku dělí po trojicích. Po tomhle mi začali pracovat nervy, každému z nás něco řekl. Byl jsem v té skupině od 4. po 6. místo. Nakonec vypadl Polský soupeř. Po tomhle jsem věděl, že nesmím tolik přemýšlet a hned na to šlapat.
Po vyřazení jsme se odebrali na okruh v Bedfordu. Jezdili jsme s formulí Jaguar, plackou a Caterhamem. S každým autem jsme měli jinou konfiguraci okruhu, byla potřeba si co nejrychleji zvyknout. Trochu jsme s druhým Čechem Antonínem Bláhou zaostávali za Švédy a druhým nevyřazeným Polákem. Byl jsem ale rychlejší než Antonín a začal se pomalu přibližovat k této skupině. To jsem potvrdil při jízdě zručnosti s Caterhamem, kde jsem stanovil druhý nejrychlejší čas ze skupiny. Užili jsme si to hodně, ale den ještě nebyl u konce. Jeli jsme do Londýna točit úvodní videa a další věci. Do postele jsem dostal asi ve dvě ráno a v osm jsem měl být zase připravený.
V pátek přišel můj osudný den. Dopoledne jsme se točili kolem kuželů, dělali osmičky v Caterhamu. To mi šlo a byl jsem spokojený. Měli jsme pit-stop challenge. Polák získal imunitu a tak jsme byli ve dvou týmech (Švédsko vs. Česko) Jeden začal měnit kolo, druhý musel čekat, než kolo vymění. Jako první měnil kolo Tonda, ztratili jsme na Švédy asi tři až čtyři vteřiny, tak jsem se to snažil nahnat na trati, ale bez šance. Do boxů jsme zajeli víceméně ve stejném rozestupu. Vyskočil jsem z auta a začal jsem měnit kolo. Nervy byly na místě a trápil jsem se s tím. Závod jsme prohráli a jeden z nás musel „jet domů“. Přišla otázka od Johnnyho Herberta na každého z nás „Proč bychom si tě měli nechat v této soutěži?“
Byl jsem prostě rozebraný z té prohry a nedokázal jsem mu odpovědět. Přitom jsem se neměl čeho bát, po vyřazení mi bylo řečeno, že kdybych odpověděl jinak, tak bych v soutěži pokračoval. Odpověděl jsem ve stylu: „Nevidím důvod, podělal jsem to.“ Na řadě byl Tonda a věděl přesně, co má říct. Dvě minuty se radil Johnny s naším koučem Josefem Králem a šli jsme na „kobereček“. Už jsem trochu tušil, když první věta byla, že se jim tento „přístup“ nelíbí. Ponechali si Tondu a já skončil. Frustrace a smíšené pocity. Do teď nechápu, proč jsem řekl, to co jsem řekl. Myslím si o tom ale své.
Každopádně moc děkuji Nissanu, Polyphony Digital a všem za jejich program GT Academy. Poslouží mi to jako skvělá reference do budoucna, mám teď hodně plánů a nápadů, kam bych mohl v budoucnu směřovat. Osobně jsem načerpal hodně zkušeností ve všech směrech a zlepšoval se v technice jízdy. Trochu mě ještě furt mrzí, že jsem vypadl tímto způsobem, ale beru si z toho ponaučení.
Nemá cenu věšet hlavu, musím makat dál, a pokud vytrvám, tak věřím, že se mi můj sen splní. Zůstávám motivovaný, protože vím, že do motor sportu vedou i jiné cesty.
Dlužím „sorry“ všem, kteří mě podporovali, ať už finančně nebo psychicky. Je to ale život, každý z nás má svoje up n’ down momenty.
Michalova zpověď:
GT Academy 2014 - Silverstone Race Camp. Můj pohled na celou věc
V úterý jsme měli základní fitness test a kontrolu u doktora. Také jsme si zkusili velikosti kombinéz, bot a dalších věcí. Samozřejmě hromada interview nesměla chybět. Celkově byl den hodně dlouhý a celkem nudný. Moc se toho nedělo a těšili jsme se na další den.
Ve středu byl první pořádný den. Bylo nám řečeno, že si ráno máme vzít fitness kit. Všichni z týmu jsme očekávali, že si půjdeme nejspíše zaběhat nebo nás čeká další test, podobný tomu, který jsme měli v předchozím dni. Dorazili jsme na místo a zjistili jsme, že nás čeká Assault Course (vojenská zkouška), která měla přes dva kilometry. Na videu je hezky vidět, o co šlo: https://www.youtube.com/watch?v=lUNYD1G ... Cy-YUqPRoQ
Hromada modřin po dokončení, ale sladký pocit výhry v týmu. Skvělé nakopnutí na začátek. Pak hned rychlá sprcha, převléknout do racing kitu a směr Stowe Circuit (součást Silverstonu). Čekal nás Benchmark Test, měli jsme čtyři kola v 370Z Nismo. První tři kola se neměřili, abychom si zvykli, a v posledním kole jsme na to museli šlapat a zajet svůj best lap. Přistoupil jsem k tomu rozumně, abych neudělal zbytečnou chybu. Nevěděli jsme časy a tušili jsme, že nás dnes nebo zítra bude čekat vyřazování.
Poté nás čekala jiná konfigurace okruhu (Silverstone International). Dvě auta - Nissan GT-R a 370Z Nismo, vedle nás instruktor a v každém autě zase tři nebo čtyři kola, měli jsme poslouchat, co nám říkají. Řekli mi, že nemám být tolik agresivní a tak jsem to začal zlepšovat. Celkově si troufám říct, že mi to šlo.
Po ježdění jsme měli oběd a vyrazili na oválový okruh nedaleko Silverstonu. Čekal nás týmový závod ve starých Micrách, které jsou přizpůsobené na tento typ Stock Car závodů. Zavařené dveře, žádné zrcátka a co nejvíce odlehčené. Tento závod jsem rozjížděl. Startovali jsme první, ale moc jsem protočil kola na startu a předjeli nás kluci z Beneluxu. Pak jsem držel druhou pozici, auto vůbec nejelo, žádný výkon oproti ostatním, stav našich gum byl také všemožný, jen ne dobrý. Nevzdávali jsme to a věděli jsme, že s tím nic neuděláme. Drželi jsme druhé místo, ale nakonec skončili třetí. Užili si hodně srandy a vyzkoušeli něco nového.
Na další ráno nám bylo řečeno, že si máme opět vzít fitness kit. Pak jsme byli ale hodně překvapeni, že se začalo vyřazovat. Josef Král řekl, že se skupina podle benchmarku dělí po trojicích. Po tomhle mi začali pracovat nervy, každému z nás něco řekl. Byl jsem v té skupině od 4. po 6. místo. Nakonec vypadl Polský soupeř. Po tomhle jsem věděl, že nesmím tolik přemýšlet a hned na to šlapat.
Po vyřazení jsme se odebrali na okruh v Bedfordu. Jezdili jsme s formulí Jaguar, plackou a Caterhamem. S každým autem jsme měli jinou konfiguraci okruhu, byla potřeba si co nejrychleji zvyknout. Trochu jsme s druhým Čechem Antonínem Bláhou zaostávali za Švédy a druhým nevyřazeným Polákem. Byl jsem ale rychlejší než Antonín a začal se pomalu přibližovat k této skupině. To jsem potvrdil při jízdě zručnosti s Caterhamem, kde jsem stanovil druhý nejrychlejší čas ze skupiny. Užili jsme si to hodně, ale den ještě nebyl u konce. Jeli jsme do Londýna točit úvodní videa a další věci. Do postele jsem dostal asi ve dvě ráno a v osm jsem měl být zase připravený.
V pátek přišel můj osudný den. Dopoledne jsme se točili kolem kuželů, dělali osmičky v Caterhamu. To mi šlo a byl jsem spokojený. Měli jsme pit-stop challenge. Polák získal imunitu a tak jsme byli ve dvou týmech (Švédsko vs. Česko) Jeden začal měnit kolo, druhý musel čekat, než kolo vymění. Jako první měnil kolo Tonda, ztratili jsme na Švédy asi tři až čtyři vteřiny, tak jsem se to snažil nahnat na trati, ale bez šance. Do boxů jsme zajeli víceméně ve stejném rozestupu. Vyskočil jsem z auta a začal jsem měnit kolo. Nervy byly na místě a trápil jsem se s tím. Závod jsme prohráli a jeden z nás musel „jet domů“. Přišla otázka od Johnnyho Herberta na každého z nás „Proč bychom si tě měli nechat v této soutěži?“
Byl jsem prostě rozebraný z té prohry a nedokázal jsem mu odpovědět. Přitom jsem se neměl čeho bát, po vyřazení mi bylo řečeno, že kdybych odpověděl jinak, tak bych v soutěži pokračoval. Odpověděl jsem ve stylu: „Nevidím důvod, podělal jsem to.“ Na řadě byl Tonda a věděl přesně, co má říct. Dvě minuty se radil Johnny s naším koučem Josefem Králem a šli jsme na „kobereček“. Už jsem trochu tušil, když první věta byla, že se jim tento „přístup“ nelíbí. Ponechali si Tondu a já skončil. Frustrace a smíšené pocity. Do teď nechápu, proč jsem řekl, to co jsem řekl. Myslím si o tom ale své.
Každopádně moc děkuji Nissanu, Polyphony Digital a všem za jejich program GT Academy. Poslouží mi to jako skvělá reference do budoucna, mám teď hodně plánů a nápadů, kam bych mohl v budoucnu směřovat. Osobně jsem načerpal hodně zkušeností ve všech směrech a zlepšoval se v technice jízdy. Trochu mě ještě furt mrzí, že jsem vypadl tímto způsobem, ale beru si z toho ponaučení.
Nemá cenu věšet hlavu, musím makat dál, a pokud vytrvám, tak věřím, že se mi můj sen splní. Zůstávám motivovaný, protože vím, že do motor sportu vedou i jiné cesty.
Dlužím „sorry“ všem, kteří mě podporovali, ať už finančně nebo psychicky. Je to ale život, každý z nás má svoje up n’ down momenty.
GT Academy 2014
Majkl měl říct, že tam přišel auta řídit a ne měnit kola ... ale to by mu asi taky moc nepomohlo
V každém případě úspěch dostat se na Silverstone, takže gratulace Majklovi.
btw. vyhrál to nějakej 22-letej frantík, co chtějí s takovýma staříkama dělat, asi do endurance závodů či co ... ale chápu, je to soutěž a prostě vyhrál.
A co Pepa Králů neříkal, že by taky někde něco jezdil, když je ten profesionální jezdec?
V každém případě úspěch dostat se na Silverstone, takže gratulace Majklovi.
btw. vyhrál to nějakej 22-letej frantík, co chtějí s takovýma staříkama dělat, asi do endurance závodů či co ... ale chápu, je to soutěž a prostě vyhrál.
A co Pepa Králů neříkal, že by taky někde něco jezdil, když je ten profesionální jezdec?